Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
1) Vilken hemsk liknelse. Fy skäms. Jag syftade förövrigt på det faktum att negrer inte lyckats lika bra som dom vita i USA. Din förklaring är ju genetik, jag ville bara påpeka ett litet faktum dvs.att negrer i USA har varit slavar merparten utav deras historia och endast lyckats tävla på lika villkor i drygt 50 år. Även om jag tvivlar på att dom gör det än idag. Men det är något du verkar glömma i din argumentation?
2) Sen så får du gärna svara på en liten OT fråga.
Varför är så pass många vita män pedofiler? Vad är det som gör att vita man och då främst vita europer åker till Thailand, Burma, Kambodja och vissa delar av Afrika för att ha sex med småbarn? Eller varför förgriper sig så många svenska och europeiska män på sina barn?
Är det genetiskt?
1) Du menar att man INTE våldtar för att man var slav fram till 1300-talet, utan detta är endast reserverat svarta som var förslavade fram till för 150 år sedan? Det DU inte svarar på är varför man drivs att våldta för att ens förfäder har varit slavar, eller för att ens farfar inte hade medborgerliga rättigheter?
Exakt vad är det som gör att 40 000 vita kvinnor våldtogs av svarta män 2005? Vad är det som driver dem? Och... OM nu deras förflutna driver dem.. är det inte ganska RÄTT av vita i USA att försöka ha så lite med negrer som möjligt att göra då?
2) Ge mig lite fakta att gå på. Hur stor andel vita män är pedofiler? Hur många vita män förgriper sig på småbarn?
Har du månne något exempel på där vita män i grupp har våldtagit och stympat en bebis? Hur ofta det händer? Så som verkar vara ett samhällsproblem i Sydafrika?