2010-03-22, 20:19
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Fram till trettonhundratalet hade vi i Sverige slaveri, men det avskaffades av kyrkan. Märkligt att 1300-talet, som för övrigt var ett av våra värsta år, inte minst på grund av kylan och pesten och missväxten och överbefolkning, inte visar en rejäl epidemi av våldtäkter - både på kvinnor och flickor och bebisar.

Exakt VAD är det med att ha varit slav som gör att man våldtar i högre utsträckning än andra raser som man delar land med? Och jag ger mig tusan på att merparten av de 40 000 svarta våldtäktsmän som våldtog vita kvinnor 2005 inte var över 50... utan däremot fördda med fulla medborgerliga rättigheter, samt väldigt lång tid efter slaveriets avskaffande.

Vilken hemsk liknelse. Fy skäms. Tvivlar på att det finns något dokumenterat från 1300-talet.
Jag syftade förövrigt på det faktum att negrer inte lyckats lika bra som dom vita i USA. Din förklaring är ju genetik, jag ville bara påpeka ett litet faktum dvs.att negrer i USA har varit slavar merparten utav deras historia och endast lyckats tävla på lika villkor i drygt 50 år. Även om jag tvivlar på att dom gör det än idag. Men det är något du verkar glömma i din argumentation? Sen så får du gärna svara på en liten OT fråga.
Varför är så pass många vita män pedofiler? Vad är det som gör att vita man och då främst vita europer åker till Thailand, Burma, Kambodja och vissa delar av Afrika för att ha sex med småbarn? Eller varför förgriper sig så många svenska och europeiska män på sina barn? Den vita mannen är ju helt klart överrepresenterade inom liknande.
Är det genetiskt?
Senast redigerad av Adazanim 2010-03-22 kl. 20:22.
2010-03-22, 20:22
Medlem
Halalslakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Vilken hemsk liknelse. Fy skäms. Jag syftade förövrigt på det faktum att negrer inte lyckats lika bra som dom vita i USA. Din förklaring är ju genetik, jag ville bara påpeka ett litet faktum dvs.att negrer i USA har varit slavar merparten utav deras historia och endast lyckats tävla på lika villkor i drygt 50 år. Även om jag tvivlar på att dom gör det än idag. Men det är något du verkar glömma i din argumentation? Sen så får du gärna svara på en liten OT fråga.
Varför är så pass många vita män pedofiler? Vad är det som gör att vita man och då främst vita europer åker till Thailand, Burma, Kambodja och vissa delar av Afrika för att ha sex med småbarn? Eller varför förgriper sig så många svenska och europeiska män på sina barn?
Är det genetiskt?
Det är möjligt att jag har missat det, men har du redovisat någon statistik som visar på ett samband mellan vita och pedofili?
2010-03-22, 20:24
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halalslakt
Det är möjligt att jag har missat det, men har du redovisat någon statistik som visar på ett samband mellan vita och pedofili?

Ja generaliserar och utgår från erfaranhter av det jag läst mig till och hört. För det är väl det vi gör? Generaliserar och drar slutsatser som absoluta sanningar.
Om jag påstår det, så måste det också vara sant, precis som ni gör.
Jag skulle vilja påstå att den vita mannen står för drygt 80-90 procent av alla pedofil brott världen över. Se bara på Thailand och alla europeiska män som åker dit för att förlusta sig på barn.
2010-03-22, 20:26
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) Vilken hemsk liknelse. Fy skäms. Jag syftade förövrigt på det faktum att negrer inte lyckats lika bra som dom vita i USA. Din förklaring är ju genetik, jag ville bara påpeka ett litet faktum dvs.att negrer i USA har varit slavar merparten utav deras historia och endast lyckats tävla på lika villkor i drygt 50 år. Även om jag tvivlar på att dom gör det än idag. Men det är något du verkar glömma i din argumentation?

2) Sen så får du gärna svara på en liten OT fråga.
Varför är så pass många vita män pedofiler? Vad är det som gör att vita man och då främst vita europer åker till Thailand, Burma, Kambodja och vissa delar av Afrika för att ha sex med småbarn? Eller varför förgriper sig så många svenska och europeiska män på sina barn?
Är det genetiskt?

1) Du menar att man INTE våldtar för att man var slav fram till 1300-talet, utan detta är endast reserverat svarta som var förslavade fram till för 150 år sedan? Det DU inte svarar på är varför man drivs att våldta för att ens förfäder har varit slavar, eller för att ens farfar inte hade medborgerliga rättigheter?

Exakt vad är det som gör att 40 000 vita kvinnor våldtogs av svarta män 2005? Vad är det som driver dem? Och... OM nu deras förflutna driver dem.. är det inte ganska RÄTT av vita i USA att försöka ha så lite med negrer som möjligt att göra då?

2) Ge mig lite fakta att gå på. Hur stor andel vita män är pedofiler? Hur många vita män förgriper sig på småbarn?

Har du månne något exempel på där vita män i grupp har våldtagit och stympat en bebis? Hur ofta det händer? Så som verkar vara ett samhällsproblem i Sydafrika?
2010-03-22, 20:30
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Ja generaliserar och utgår från erfaranhter av det jag läst mig till och hört. För det är väl det vi gör? Generaliserar och drar slutsatser som absoluta sanningar.

Om jag påstår det, så måste det också vara sant, precis som ni gör.

Jag skulle vilja påstå att den vita mannen står för drygt 80-90 procent av alla pedofil brott världen över. Se bara på Thailand och alla europeiska män som åker dit för att förlusta sig på barn.

Nej nej nej, det här duger inte. Du gör ju bort dig. Vi har presenterat mängder med länkar till siffror som VISAR en verklighet, bland annat i Sydafrika, eller hur?

Typ som:

http://www.medscape.com/viewarticle/444213

Rape, including child rape, is increasing at shocking rates in South Africa. Sexual violence against children, including the raping of infants, has increased 400% over the past decade (Dempster, 2002). According to a report by BBC news, a female born in South Africa has a greater chance of being raped in her lifetime than learning how to read (Dempster, 2002). When South Africa became a democracy in 1994, there were already 18,801 cases of rape per year, but by 2001 there were 24,892 (Dempster, 2002).

Är detta lögn? Kan du visa egna siffror som styrker det DU hävdar? Kom inte och påstå att vi bara SÄGER saker, för här myllrar ju av information och länkar. Bevisa gärna att informationen och länkarna har fel, men ignorera inte deras existens eller det som står skrivet i det vi hänvisar till.

Det är inte bara oärligt, det är jävligt fegt dessutom.
2010-03-22, 20:31
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
1) Du menar att man INTE våldtar för att man var slav fram till 1300-talet, utan detta är endast reserverat svarta som var förslavade fram till för 150 år sedan? Det DU inte svarar på är varför man drivs att våldta för att ens förfäder har varit slavar, eller för att ens farfar inte hade medborgerliga rättigheter?

Exakt vad är det som gör att 40 000 vita kvinnor våldtogs av svarta män 2005? Vad är det som driver dem? Och... OM nu deras förflutna driver dem.. är det inte ganska RÄTT av vita i USA att försöka ha så lite med negrer som möjligt att göra då?

2) Ge mig lite fakta att gå på. Hur stor andel vita män är pedofiler? Hur många vita män förgriper sig på småbarn?

Har du månne något exempel på där vita män i grupp har våldtagit och stympat en bebis? Hur ofta det händer? Så som verkar vara ett samhällsproblem i Sydafrika?

Återigen- Jag syftade på det faktum att svarta eller negrer kanske är mer PK, har inte lyckats lika bra som amerikanska vita pga av att dom inte haft samma medborgerliga rättigheter som dom vita. Jag har inte talat om våldtäkter. Vidare må en negrer vara en neger för dig. Men i USA är negern amerikan och du har inga belägg för att dom vita vill ha så lite som möjligt med negrer. Möjligtvis med kriminella negrer men vem vill ha med kriminella att göra?

Jag tror att väldigt många vita män är pedofiler. Faktum är att jag tror att det nästan är uteslutande vita som ägnar sig åt pedofili. Det är bara att åka till Thailand, Kambodja etc för att själv bevittna. det. Sen så är det även så att varje gång en internationell pedofil härva nystas upp, så är det nästan uteslutande vita som grips. Varför ägnar sig den vita mannen åt sånt? Har ni det genetiskt programmerat?
2010-03-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Då har 349 bluffmakare att avslöja här då. Jag väntar.

http://www.biography.com/blackhistory/people/legal.jsp
Vilka värdelösa kategorier och kan tyvärr inte räknas som nämnvärda bedrifter, med få undantag, om ens det. Det ska vara bedrifter som har relevans i dagens samhällen, något som har bidragit i utvecklingen till det moderna och högteknologiska samhället vi idag lever i.

Citat:
Detta är, så vitt jag vet, endast amerikaner, dvs de har haft väldigt lite tid på sig. Än idag har de knappast samma möjligheter som vita på många håll.
Snacka om underdrifter. Negrer har haft flera tusen år att åstadkomma ett och annat.
2010-03-22, 20:35
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Jag tror att väldigt många vita män är pedofiler. Faktum är att jag tror att det nästan är uteslutande vita som ägnar sig åt pedofili. Det är bara att åka till Thailand, Kambodja etc för att själv bevittna. det. Sen så är det även så att varje gång en internationell pedofil härva nystas upp, så är det nästan uteslutande vita som grips. Varför ägnar sig den vita mannen åt sånt? Har ni det genetiskt programmerat?

Det är det som skiljer de två sidorna i denna debatten. Den ena tror medans den andra vetenskapligt belägger alla sina teorier med fakta.
2010-03-22, 20:35
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Nej nej nej, det här duger inte. Du gör ju bort dig. Vi har presenterat mängder med länkar till siffror som VISAR en verklighet, bland annat i Sydafrika, eller hur?

Typ som:

http://www.medscape.com/viewarticle/444213

Rape, including child rape, is increasing at shocking rates in South Africa. Sexual violence against children, including the raping of infants, has increased 400% over the past decade (Dempster, 2002). According to a report by BBC news, a female born in South Africa has a greater chance of being raped in her lifetime than learning how to read (Dempster, 2002). When South Africa became a democracy in 1994, there were already 18,801 cases of rape per year, but by 2001 there were 24,892 (Dempster, 2002).

Är detta lögn? Kan du visa egna siffror som styrker det DU hävdar? Kom inte och påstå att vi bara SÄGER saker, för här myllrar ju av information och länkar. Bevisa gärna att informationen och länkarna har fel, men ignorera inte deras existens eller det som står skrivet i det vi hänvisar till.

Det är inte bara oärligt, det är jävligt fegt dessutom.

Det finns fler länder än de HIV drabbade SA där presidenten själv är våldtäktsman. Kan du visa mig en statistik som ger en omfattande förklaring att negrer ägnar sig åt våldtäkt globalt i större grad?
Men rent spontant så låter det inte så konstigt att negrer våldtar vita kvinnor i SA, jag menar den vita mannen våldtog negrer i ett par decennier genom apartheid.
Våldtäkter var ganska omfattande under balkankrigen och så vitt jag minns så är juggar vita.
2010-03-22, 20:38
Medlem
servuss avatar
Citat:
Det där har du inga som helst belägg för och det finns en hel tråd som avhandlar ämnet utan att det kommer minsta bevis på att vita vore överrepresenterade vad det gäller pedofili gentemot svarta eller någon annan. Däremot finns det belägg för att svarta är överrepresenterade vad det gäller pedofili gentemot vita:
http://www.abc.net.au/worldtoday/content/2004/s1186682.htm

FÖR USA:
Rate of child abuse by race:
White = 51%
African American = 25%
Hispanic = 15%
American Indian/Alaska Natives = 2%
Asian/Pacific Islanders = 1%

http://www.prevent-abuse-now.com/stats.htm
Negrer 12.1% av USA Vita 70% av USA.

Negrer är överrepresenterade med faktorn 3 gentemot vita. Du har helt enkelt fel.
Senast redigerad av servus 2010-03-22 kl. 20:40.
2010-03-22, 20:38
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Det är det som skiljer de två sidorna i denna debatten. Den ena tror medans den andra vetenskapligt belägger alla sina teorier med fakta.

Fakta, genom att visa statistik från ett negerland utav gud vet hur många?
Det hade varit mer vetenskapligt korrekt om man hade påstått att sydafrikas negrer nästan uteslutande är våldtäktsmän. Men du kan inte projicera det på världens negrer.
2010-03-22, 20:39
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Jag tror att väldigt många vita män är pedofiler. Faktum är att jag tror att det nästan är uteslutande vita som ägnar sig åt pedofili.

Då tror du nog lite fel.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25806

According to the latest report by South Africa's Police Service, children are the victims of 41 percent of all rapes and attempted rapes reported in the country. Over 15 percent of all reported rapes are against children under 11, and another 26 percent against children 12-17. For the year 2000, some 58 children were raped or the victims of rape attempts in South Africa every single day.

Som sagt - fram med siffor. För du sitter väl inte och hittar på? Tro mig, om du visar siffror som stärker det du säger så kommer jag att hålla med dig. Varför vägrar DU erkänna de siffror som talar till svartas fördel? Är du svart?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in