Citat:
Kan du ge ett exempel på hemskheter som läkare utan gränser utför mot er stackars afrikaner? Hur ser de till att ni äter varandra i Kongo? Ja gärna ett exempel på nått de gjort som är dåligt för er, typ hur såg läkare utan gränser till att en viss diktator fick sin post eller liknande, vore upplysande.
Let me quote this for the last fucking time, jag skrev tidigare att dessa organisationer har olika roller inom olika sektorer. En huvud organisation som t.ex UN skapar andra roller åt barn-organisationerna såsom Läkare utan gränser eller PNUD. Vapen handeln sköts av privata arm-dealers, oftast från Ryssland eller andra västerländska dealers och dessa sponsras av UN.
Ett exempel är mitt land där gerilla och ex-militärgrupper lever i skogen och dödar civila för att bli uppmärksammad lokalt av regeringen. För det andra begär grupperna att regeringen ska förhandla och dela makten med dem annars dödas mer civila, regeringen är då tvungen att acceptera förhandlingarna och dela makten med dessa idioter. För att militärgrupperna ska kunna bo i djungeln under en lång period och döda civila behövs det mat&vapen och det får dem från organisationerna. Vad tror du organisationerna har för villkor gentemot militärgrupperna? Vad tror du händer när militärgrupperna får makten?
Behöver jag ens förklara?
Vem tror du får jobbet att läka de civila som skadas?
Vem tror du får jobbet att ta hand om kvinnor som våldtas av militärgrupperna?
Vem tror du får jobbet att ta hand om bidrag som kommer från EU/USA?
Vem tror du..........nu orkar jag inte.
En sak bör du veta, i Afrika kan man inte göra det rätta för att då dödas man.
Citat:
Så jag har förstått rätt nu här. Du vill mao att INGA vita skall blanda sig i afrikanska-affärer så att säga? Om så är fallet är vi i alla fall överens på den punkten. För mig får ni gärna styra den där hålan hur ni vill.
Jag vill ha samarbete, inte slaveri. I dagsläget är de flesta presidenter slaver av européer.
Precis som Obama's regering styrs av judar.
Citat:
Inte haft krig och folkmord! Med andra ord ni är egentligen missförstådda mysgubbar med svart hud, som innan de vitas ankomst mest hjälpte varandra och mös tillsammans?
Vet du hur folkmordet i ex. Rwanda började? Jag tror att du behöver göra undersökningar eller läsa historia för att det är uppenbart att fransmännen och belgarna startade det hela under kolonisationen. Jag tror jag såg en artikel i SVD eller DN om detta.
http://www.dn.se/nyheter/frankrikes-roll-i-folkmordet-i-rwanda-synas-1.537886
Citat:
VILKET LAND HÄRSTAMMAR DU IFRÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????
(kan du svara på det någon gång? vill veta vilket paradis du skall åka till så fort "the white man" har tagit sitt pick o pack o dragit)
None of your business.