Citat:
Ursprungligen postat av River99
Känns det trist för er rasister att världens mäktigaste man, USA's president Barack Obama är svart?
För det första är han en hybrid av vit och svart.
För det andra så är inte majoriteten "rasistiska" av sig och såg väl således att med spänning få se ändring på hur det såg ut med Bush med de fina orden "Yes - we can!"
För det tredje vet jag inte varför jag ens svarar, känner inget alls inom frågan, jag ville t.o.m att Barack skulle vinna valet när det höll. Vem vill ha en cynisk vit gaggig snubbe i ledningen, eller en gammal bitter-kärring, när man kan ha någon med fräschare nya synpunkter, även om det visades att han inte var världens räddare.
Ron Paul är min nya hjälte dock!