2010-08-25, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?! Vad fan är de alltså så jävla otrevliga för?!

Men tänk efter lite nu.

Hur skulle du själv känna dig om du vaknade upp en morgon och fann dig själv förvandlad till en neger? En sorts vandrande bajskorv med gigantiska fläskläppar och intryckt näsa som täcker mer än halva ansiktet... Armarna hänger och dinglar utmed kroppen som två döda ormar när du i sakta mak lunkar fram längs gatorna i den där karakteristiskt sinnesslöa gångarten som annars bara riktigt underbegåvade väktartyper uppvisar...

Ja, hur tror du att detta skulle detta påverka din självbild och din självrespekt i förhållande till vita, nordeuropeiska människor?
Senast redigerad av FunkyCatso 2010-08-25 kl. 17:23.
2010-08-25, 19:18
Avslutad
Var en negerkvinna med den urtypiska negerkvinnoklädseln som bajsade på golvet på Coop där jag bor. Jag såg det med egna ögon och trodde jag tappat förståndet.
Där stog hon och kacklade med en annan negerkvinna, sedan blev hon tyst, sedan när hon gick så var det en bajskorv på golvet.

Absolut sjukaste jag varit med om,,,nu går jag runt och är nojjar att det inte är hundskit man ser på trottoaren utan negerbajs
2010-08-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
Det ligger i negerns natur att vara otrevlig, våldsam, korkad, ful, illaluktande och att våldta. Negern kan inte och kommer aldrig kunna förstå sig på ett socialt beteende. Sedan människan satt sin fot på denna jord har negern cirkulerat runt som den dummaste och svagaste av alla människor på denna jord, detta är förstås inget de flesta människor vill erkänna (exempel: svenskar) utan man skyller hellre på den vita mannen och koloniseringen av Afrika för flera hundra år sedan, vilket är mycket märkligt då det är negern själv som åter och återigen bevisar detta för alla människor.

Stämmer väl till vissa delar men du uttrycker det på ett jävligt obildat sätt varför det nog inte hade tagits på alltför stort allvar av den mer bildade delen av befolkningen.
2010-08-25, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geniet
Vad konstigt!?
I alla idrottssammanhang där "svarta" fått chansen att delta är de ju totalt överlägsna blekfisarna de blir tvungna att tävla emot.
Snart blir de nog bäst i till exempel hockey också, faan vad härligt provocerande mot er underutvecklade småfolk det kommer att bli!!!

Alla grenar där man springer är de överlägsna. Resten kan jag fan inte hålla med om. Hur många svarta människor spelar hockey? Vet iaf En i NHL..
2010-08-25, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av viktmanschett
Alla grenar där man springer är de överlägsna. Resten kan jag fan inte hålla med om. Hur många svarta människor spelar hockey? Vet iaf En i NHL..

Boxning brukar dom vara duktiga på,,,där visade dock Mike Tysen den primitiva apmänniska som finns i alla negrer när han bet av örat på sin motståndare.

Annars kommer jag nog inte på någon annan sport på rak arm. Motorsporter verkar det vara dåligt med, samma med simmning, handboll, tennis och gymnastik.
2010-08-25, 21:34
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalGustfXVI
Om det är en vinstlott att träffa negrer tycker jag du ska åka till Afrika. Då kommer du grädda i brallan av lycka.

Nej, att ha träffat så många trevliga negrer när det enligt väldigt säkra källor (Flashback...) finns ytterst få sådana.
Senast redigerad av saprofyt. 2010-08-25 kl. 21:37.
2010-08-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
OK?

Var en FB:are som startade en tråd om positiva erfarenheter av mångkulturen och baserade sitt resonemang om det på en fiktiv hollywoodneger som han hade uppdiktat enligt en historia att han gick förbi en neger som dansade på stan som var positiv och glad.

ONT så finns det väldigt få negrer som "håller måttet" och de mest ickevänliga negrer är de från Nordafrika. Enligt empirisk erfarenhet från både mig och mina vänner.

Anledningen till detta kan väl vara ha många olika orsaker. Men det som låter mest och minst troligt skulle vara det att den vite mannen är djävulen och därför är han otrevlig mot dig.
Senast redigerad av Urgrund 2010-08-25 kl. 21:43.
2010-08-25, 21:49
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geniet
Vad konstigt!?
I alla idrottssammanhang där "svarta" fått chansen att delta är de ju totalt överlägsna blekfisarna de blir tvungna att tävla emot.
Snart blir de nog bäst i till exempel hockey också, faan vad härligt provocerande mot er underutvecklade småfolk det kommer att bli!!!

Du har givetvis inte hört talas om slaveriet och vilka som överlevde på de infernaliska slavskeppen över Atlanten. Givetvis tog inte den vita mannen de starkaste männen/kvinnorna från Afrika med sig på båtarna, och givetvis dog alla de starka svarta medan de svaga överlevde färden genom ett mirakel. Alltså, rent logiskt när genetiskt svaga dör ut och endast de starka kan reproducera sig öppnar detta givetvis upp för ett fysiskt försprång som vi i vissa idrotter idag kan se. För kan du nämna någon svart människa från kontinenten afrika (som inte är långdistanslöpare(vilket också har genetiska förklaringar)) som är så överlägsen de vita som du påstår? Med tiden jämnar det ut sig igen.
2010-08-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Det finns naturligtvis trevliga muslimer också. Jag snackade bara av egen erfarenhet. Naturligtvis är begreppet "trevlighet" precis som "kärlek" är nog omöjligt att operationalisera/kvantifiera, så en kvantitativ mätning är nog svårt. Den här tråden måste vi tyvärr prata utifrån egna erfarenheter. Däremot skulle man ju kunna göra någon survey där man frågor människor av olika etnicitet om vad de anser om negrer. Då kanske vi skulle få en fingervisning om negrer är trevliga eller inte, utifrån vad populationer tycker.
Det skulle vara kul. Jag är övertygad om att alla andra folk är värre "rasister" än svenskarna och att negern står lägst i kurs hos alla. Jag tycker man kan se det ibland när en arab hälsar på en neger: det där undanglidande leendet, en snabb förlägen blick, genansen i att behöva ta en neger i hand. Jag vet att Nalin Pekgul(den riktiga alltså) har sagt någon gång att fördomsfullheten är minst lika stor hos hennes egna kurder som hos svenskar. Det är ju bara det att alla fördomar grundar sig i något. Verkligheten.
2010-08-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Jag - så rasist jag är - har träffat mången trevlig neger, faktiskt. Men sådana möten på individnivå betyder inte ett smack när det kommer till folkgrupper och samhällsbyggen. Där måste vi titta på GRUPPEN, och i svartas fall så är det miserabla upptäckter man gör när man studerar saken närmare.

Svarta är Epic Fails i ALLA samhällen, inklusive deras egna. De genererar abnorma mängder sexbrott och välfärdsberoende och fattigdom och elände. De skapar inget, bygger inget, och upprätthåller inget av värde. De är - som grupp - alltid tärande.

Detta är ett obestridligt faktum - ge mig nåt annat att studera, ni som menar att jag har fel, så ska jag noggrant titta på de fakta ni lägger fram, det lovar jag.

Och om detta är ett faktum - vad måste vi då ta hänsyn till i vårt samhällsbygge? Vad är det rätta att göra för att hålla samhället så tryggt och bra som möjligt? Är inkluderingen av svarta en bra eller dålig idé? Säg det till mig.

I tidigare diskussioner brukar icke-vita och mångkulturalister slänga fram Botswana som ett finfint svart land. Men vid närmare studier så visar sig det ständiga svarta dilemmat: problemen med våldtäkter och sexuella övergrepp och våld mot kvinnor.

Så det vi kan säga hittills är att negrer visst kan vara enormt trevliga, artiga, vänliga, kloka och till och med arbetssamma. Men som GRUPP betraktat försvinner vart och ett av ovanstående adjektiv bort från den verklighetstrogna beskrivningen.
Det är en förbannat dålig idé, en förlustaffär utan dess like. Fråga de vita sydafrikanerna vad de tycker om att vara en minoritet i negerland. Men man behöver inte vara en minoritet för att drabbas av negerns vildhet. Det är bara en tidsfråga innan det blir totalt omöjligt att som vit gå in i vissa förorter här i Sverige. Negern är värst! Och då menar jag inte i första hand arbetslösheten eller de usla skolresultaten, utan våldet. Det oprovocerade plötsliga och brutala våldet. Negern tar gärna en hammare, krossar ett ben i taget och plågar dig hela natten. Det är en kick för honom. Jag såg på texttv att negrer i Kongo eller var fan det var hade våldtagit flera hundra kvinnor i flera dagar. De drar ut på det! Låter dig hämta dig, tro att det värsta är över och sedan kastar han sig på dig igen.
2010-08-25, 22:34
Medlem
Geniets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
Hej neger, vad kul att du blev så upprörd och var tvungen att använda dig utav så många utropstecken och smileys.

Nu gjorde du väl bort dig lite, vem är korkad här?

Det är väl ändå så att ni vänstervridna PK människor samt negrerna själva drar upp rasistkortet så fort en vit människa kläcker ur sig ord som "neger", "nigger" "blatte" "svartskalle" osv.

Först är jag färgad/svart sedan är jag inte det (med tanke på din meningsbyggnad), hur ska du ha det?
Senast redigerad av Geniet 2010-08-25 kl. 22:59.
2010-08-25, 22:55
Medlem
Geniets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktmanschett

Precis, det är inte många som fått chansen ännu i hockey, och inte är det fler inom golfen men ändå...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in