Citat:
Ursprungligen postat av viktmanschett
Alla grenar där man springer är de överlägsna. Resten kan jag fan inte hålla med om. Hur många svarta människor spelar hockey? Vet iaf En i NHL..
Boxning brukar dom vara duktiga på,,,där visade dock Mike Tysen den primitiva apmänniska som finns i alla negrer när han bet av örat på sin motståndare.
Annars kommer jag nog inte på någon annan sport på rak arm. Motorsporter verkar det vara dåligt med, samma med simmning, handboll, tennis och gymnastik.