Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Hur många fall av gruppvåldtäkter av bebisar finns det i världen egentligen?
Jag har visat ett antal exempel på Europeiska fall av brutala gruppvåldtäkter av små barn. Även om det i just dessa fallen inte var någon bebis som utsattes för övergreppen betyder inte det att det aldrig inträffat, är man beredd att brutalt gruppvåldta små barn är man nog beredd att göra det mesta.
I den svarta världen är det ett ökande problem. I den vita världen: noll.
Ja, man är nog ganska körd i skallen om man våldtar överhuvud taget, men i synnerhet småflickor. Men tänk efter: om du kan få fram fakta om barnvåldtäkter i den vita världen - varför är det så omljligt att få fram bebisvåldtäkter i den vita världen? Vad är din förklaring till att du kan hitta det ena, men inte det andra?
Som du ser i min text så sker en sådan våldtäkt inte utan omfattande skador på bebisen, så det går liksom inte att dölja. Utan hjälp att reparerar skadorna dör bebisarna, i vilket fall det skulle uppmärksammas. Och om skadorna ska repareras skulle det också upptäckas. Hur förklarar du den totala frånvaron av detta brott i den vita världen?
Enligt din logik finns det säkert en marknad för albinodelar också i den vita världen, eftersom det bevisligen finns folk som är kapabla till vad som helst, inte sant? Men du ser bristen i ditt tänkande hoppas jag? Att MÖJLIGHETEN till att en sak KAN inträffa är inte densamma som att den verkligen HAR insträffat.
Alltså är det så i nuläget att negrer, även i grupp, våldtar bebisar. Vita gör det inte.