Citat:
Eftersom det är fakta som finnes i det verkliga livet, ja.
Ursprungligen postat av Diamondsays
om du tror på det där.....så tycker jag fett synd om dej asså wooow du är verkligen vilsen
Citat:
Okej, låt oss då kolla på ''hur samhället är byggt'' - som verkar missgynna negern enligt dig.
använd din hamster hjärna och tänk efter om det kan ha o göra med hur samhället är byggt o göra? hahaha synd om dej
Citat:
Samhället gör en enorm tjänst för den amerikanska negern, men trots massiva satsningar, står dem och stampar på en och samma evolutionstrappa, längst nere.
Men med få undantag avslöjar IQ-test praktiskt taget samma kognitiva skillnader som tidigare, trots de hundratals miljarder dollar som lagts ned på att förbättra svartas utbildning och sociala status.
Citat:
Visst har många svarta gynnats av integrationen i skolorna, och må så vara att många av dem förtjänar de omfattande fördelar som tillkommit dem tack vare deras utbildning, men de fördelar som många andra tillskansat sig har bara varit möjliga tack vare kvoteringar (eufemistiskt beskrivna som ”riktlinjer för mångfald” eller ”rasnormering”), påtvingade av våra domstolar och statliga och federala byråkratier.
Citat:
Man åtnjuter inte bara en mycket kvalificerad utbildning utan samtidigt också tillämpar lagar som hjälper negern ytterliggare på traven genom kvoteringar men även där misslyckas katastrofalt, bortsett från de få som faktiskt gör någonting vettigt av sig själva.
Trots sina underlägsna livsvillkor jämfört med sina vita landsmän, åtnjuter amerikanska svarta den historiskt sett mest kvalificerade utbildningen i genomsnitt, de största möjligheterna till avancemang och den angenämaste livsstilen av alla större svarta populationer i hela världen.
Så, vad gör ni när negerns tillkortakommanden blir alldeles för tydliga? Författaren ger en klockren beskrivning nedan som passar in på din ''det kan ha o göra med hur samhället är byggt o göra''-argumentation, som faller som ett korthus när den bestrids av faktum.
Citat:
Vad min hamsterhjärna - som förövrigt vetenskapligt bevisad att vara i genomsnitt 6-8% större än den genomsnittlige negerns - drar för slutstats utifrån fakta och empiri, alltså de problemen som uppstår, där det finns en relativt stor negroid population, så är de också oftast relaterade till genetiskt betingad brist på intelligens, undermålig impulskontroll samt våldsbenägenhet, självfallet.
Professionella liberaler och svarta talesmän har oavbrutet spelat på temat att vita bär ansvar för svartas fattigdom, svartas brottslighet och svartas inkompetens. I praktiskt taget varje sammanhang hävdar de att svartas tillkortakommanden är ett resultat av vitas fördomar (se Roth, 1990; Taylor, 1992). Om svarta misslyckas i skolan eller missbrukar socialunderstöd eller fortplantar sig godtyckligt eller ägnar sig åt allt för mycket småstölder och våldsbrott eller tar för mycket statliga
medel i anspråk, så är det någon annans fel, inte de svartas eget eftersom de ivrigt skulle ta till vara varje tillfälle att förena sig med den vita medelklassen om de bara gavs chansen. Om svarta inte kan finna jobb på grund av brist på kvalifikationer, tillskrivs de offerstatus eftersom de därmed blivit orättvist isolerade från det etablerade samhället. Men om de nu blivit anställda görs de likväl till offer när de måste sparkas eller degraderas till följd av inkompetens, eller för att de inte blir befordrade snabbt nog eller för att de inte uppskattas fullt ut av sina vita medarbetare eller för att det helt enkelt är en alltför hård påfrestning att orka med den vita omvärlden. På ett eller annat sätt görs de till offer.
medel i anspråk, så är det någon annans fel, inte de svartas eget eftersom de ivrigt skulle ta till vara varje tillfälle att förena sig med den vita medelklassen om de bara gavs chansen. Om svarta inte kan finna jobb på grund av brist på kvalifikationer, tillskrivs de offerstatus eftersom de därmed blivit orättvist isolerade från det etablerade samhället. Men om de nu blivit anställda görs de likväl till offer när de måste sparkas eller degraderas till följd av inkompetens, eller för att de inte blir befordrade snabbt nog eller för att de inte uppskattas fullt ut av sina vita medarbetare eller för att det helt enkelt är en alltför hård påfrestning att orka med den vita omvärlden. På ett eller annat sätt görs de till offer.
Vill du hävda du något annat får du komma med någonting, helst med substans.

) Straybullet briljerar igen. Straybullet har så mycket negerinfo, negerkällor och negerfilmer att negrerna själva skäms. Jag kommer att referera till Straybullet så fort en negerdiskussion skulle uppenbara sig!