2010-12-10, 01:25
  #2173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondsays
om du tror på det där.....så tycker jag fett synd om dej asså wooow du är verkligen vilsen
Eftersom det är fakta som finnes i det verkliga livet, ja.

Citat:
använd din hamster hjärna och tänk efter om det kan ha o göra med hur samhället är byggt o göra? hahaha synd om dej
Okej, låt oss då kolla på ''hur samhället är byggt'' - som verkar missgynna negern enligt dig.

Citat:
Men med få undantag avslöjar IQ-test praktiskt taget samma kognitiva skillnader som tidigare, trots de hundratals miljarder dollar som lagts ned på att förbättra svartas utbildning och sociala status.
Samhället gör en enorm tjänst för den amerikanska negern, men trots massiva satsningar, står dem och stampar på en och samma evolutionstrappa, längst nere.

Citat:
Visst har många svarta gynnats av integrationen i skolorna, och må så vara att många av dem förtjänar de omfattande fördelar som tillkommit dem tack vare deras utbildning, men de fördelar som många andra tillskansat sig har bara varit möjliga tack vare kvoteringar (eufemistiskt beskrivna som ”riktlinjer för mångfald” eller ”rasnormering”), påtvingade av våra domstolar och statliga och federala byråkratier.

Citat:
Trots sina underlägsna livsvillkor jämfört med sina vita landsmän, åtnjuter amerikanska svarta den historiskt sett mest kvalificerade utbildningen i genomsnitt, de största möjligheterna till avancemang och den angenämaste livsstilen av alla större svarta populationer i hela världen.
Man åtnjuter inte bara en mycket kvalificerad utbildning utan samtidigt också tillämpar lagar som hjälper negern ytterliggare på traven genom kvoteringar men även där misslyckas katastrofalt, bortsett från de få som faktiskt gör någonting vettigt av sig själva.

Så, vad gör ni när negerns tillkortakommanden blir alldeles för tydliga? Författaren ger en klockren beskrivning nedan som passar in på din ''det kan ha o göra med hur samhället är byggt o göra''-argumentation, som faller som ett korthus när den bestrids av faktum.
Citat:
Professionella liberaler och svarta talesmän har oavbrutet spelat på temat att vita bär ansvar för svartas fattigdom, svartas brottslighet och svartas inkompetens. I praktiskt taget varje sammanhang hävdar de att svartas tillkortakommanden är ett resultat av vitas fördomar (se Roth, 1990; Taylor, 1992). Om svarta misslyckas i skolan eller missbrukar socialunderstöd eller fortplantar sig godtyckligt eller ägnar sig åt allt för mycket småstölder och våldsbrott eller tar för mycket statliga
medel i anspråk, så är det någon annans fel, inte de svartas eget eftersom de ivrigt skulle ta till vara varje tillfälle att förena sig med den vita medelklassen om de bara gavs chansen. Om svarta inte kan finna jobb på grund av brist på kvalifikationer, tillskrivs de offerstatus eftersom de därmed blivit orättvist isolerade från det etablerade samhället. Men om de nu blivit anställda görs de likväl till offer när de måste sparkas eller degraderas till följd av inkompetens, eller för att de inte blir befordrade snabbt nog eller för att de inte uppskattas fullt ut av sina vita medarbetare eller för att det helt enkelt är en alltför hård påfrestning att orka med den vita omvärlden. På ett eller annat sätt görs de till offer.
Vad min hamsterhjärna - som förövrigt vetenskapligt bevisad att vara i genomsnitt 6-8% större än den genomsnittlige negerns - drar för slutstats utifrån fakta och empiri, alltså de problemen som uppstår, där det finns en relativt stor negroid population, så är de också oftast relaterade till genetiskt betingad brist på intelligens, undermålig impulskontroll samt våldsbenägenhet, självfallet.

Vill du hävda du något annat får du komma med någonting, helst med substans.
2010-12-10, 10:14
  #2174
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Priskommittéerna består huvudsakligen av äldre, vita män. Kanske det till viss del förklarar varför så få negrer utkoras!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8027659.ab
Citat:
– Sju partiledare är inbjudna men inte SD:s partiledare Jimmy Åkesson, bekräftar Michael Sohlman, vd Nobelstiftelsen.
Många framstående forskare är judar, men att Nobelstiftelsens ledning till stor del består av judar är nog även det en delförklaring till deras kraftiga överrepresentation - av helt naturliga skäl.
Hade den bestått av en massa japaner hade nog japaner varit överrepresenterade.
2010-12-10, 10:54
  #2175
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voluptas
Nu var det ju inte "otygen" jag syftade på. Utan ER.
"Otygen" ligger i soffan bredvid mig, samt i sovrummet intill och jag tror faktiskt att "otygen" i min familj har mer intelligens och omvärldskunskap i lilltån än de flesta i den här idiotiska tråden.

Men alla behöver vi väl ett tidsfördriv...
Problemet är att fakta inte ljuger. Den här tråden är full med källor, det är bara att läsa på.

Sanningen må vara tung och obekväm, men det är fortfarande sanningen.
2010-12-10, 18:14
  #2176
Medlem
Våffelnylles avatar
Vad anser ni vore den bästa, eller åtminstone mest hållbara lösningen?
Är det bra att kanske börja ifrågasätta de stadgar om mänskliga rättigheter som satts upp av FN, eller att göra skillnad på folkgrupper som folkgrupper?
Det är en sak att copypasta och komma med samma vanliga "sanningen är tuff och jobbig, men så är det", men ni måste väl vilja lösa dessa problem på något sätt? Vore nästan lite defaitistiskt annars.
Att sitta och skriva om hur svarta (sett som en enda grupp) verkar ha stora skopor fail inom sig som leder till nästan garanterade misslyckanden (för sig själva och andra) hade personligen inte gett mig någon vidare intellektuell stimulans, utan bara varit som tidsslöseri och en slags flukt för hat och åter hat. (Synd bara att jag själv har rasistiska tendenser)
2010-12-10, 18:20
  #2177
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle
Vad anser ni vore den bästa, eller åtminstone mest hållbara lösningen?
Är det bra att kanske börja ifrågasätta de stadgar om mänskliga rättigheter som satts upp av FN, eller att göra skillnad på folkgrupper som folkgrupper?
Det är en sak att copypasta och komma med samma vanliga "sanningen är tuff och jobbig, men så är det", men ni måste väl vilja lösa dessa problem på något sätt? Vore nästan lite defaitistiskt annars.
Att sitta och skriva om hur svarta (sett som en enda grupp) verkar ha stora skopor fail inom sig som leder till nästan garanterade misslyckanden (för sig själva och andra) hade personligen inte gett mig någon vidare intellektuell stimulans, utan bara varit som tidsslöseri och en slags flukt för hat och åter hat. (Synd bara att jag själv har rasistiska tendenser)
Att konstatera hur sanningen ser ut är inte kopplat till hat. Det kan, och bör, man göra utan att koppla in känslor överhuvudtaget.

Vad man ska göra åt problemet är nog en senare fråga. Till att börja med måste det erkännas, vilket jag gissar på kommer att ta mänskligheten åtminstone 100 år till.
2010-12-11, 08:32
  #2178
Bannlyst
Jag tror det är en stor det är ingen skilland på en neger som är född i Afrika eller en neger som är född i en negerfamil, MEN en neger som blir adopterad här större risk att bli något, för då bryter man negerns vanor att snylta, att massproducera barn, man bryter hans umgänge med massa dumma negrar som bara kommer belasta samhället, genom kriminallitet osv osv

Att en överlägens ras, såsom den vite adopterar ett st negerbarn och på så sätt bryter hans djungelmönster så är väl risken 50/50 att han lyckas med nåt,

kan dra 3 typ exempel.

1.En kompis, adopterar på papua nya guinea, uppväxt med vita, umgås med vita, genuint fina föräldrar, han tackar dom genom att sköta sig och uppföra sig, han startar sen med sin sambo,ett webföretag och är brutalt framgås rik.

2.En annan kompis, neger från Sydamerika, två vita föräldrar som gjorde allt för honom, mycket kärlek i uppväxten, hur tackar han sina föräldrar? Jo han börjar med att pryla skiten ur sin tjej under en helg, för att sedan tycke de är mesigt, han ska bli våldtäksman, så han kör på en liten turné i Malmö i början av 2000-talet, 7 våldtäktsförsök under en kväll. Fick sitta på rättspsyk, kom ut, drog till 08-landet, våldtåg lite här å där, för att avsluta sin våldtäktsturné geonom att åka fast för en avstickare till gbg, då va de en 18-årig flicka som fick en påse över huvet å en rambokniv över halsen medans han körde sin svarta mamba i henne.

3.Steppnegern från Hell får avsluta mitt inlägg. Neger från Nigeria, lång å svart och konstig. Har barn med min sambos kompis, jobbar dygnet runt, och är bara helt enkelt konstig.
Har 3 döttrar varv 1 tvillingpar. Han har en udda sak som numera hindrar honom att hämta barnen från dagis. Har något ungen skadat hans döttrar så ska han hämnas, sist hade något bititt hans barn och han gick således in för att hämta vederbörande och bita tillbaka, han säger att det är så det fungerar i hans land, och får numera inte hämta sina egna barn på dagis, just i fall att...
2010-12-24, 11:45
  #2179
Medlem
propagandiofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Jag tror det är en stor det är ingen skilland på en neger som är född i Afrika eller en neger som är född i en negerfamil, MEN en neger som blir adopterad här större risk att bli något, för då bryter man negerns vanor att snylta, att massproducera barn, man bryter hans umgänge med massa dumma negrar som bara kommer belasta samhället, genom kriminallitet osv osv

Att en överlägens ras, såsom den vite adopterar ett st negerbarn och på så sätt bryter hans djungelmönster så är väl risken 50/50 att han lyckas med nåt,

kan dra 3 typ exempel.

1.En kompis, adopterar på papua nya guinea, uppväxt med vita, umgås med vita, genuint fina föräldrar, han tackar dom genom att sköta sig och uppföra sig, han startar sen med sin sambo,ett webföretag och är brutalt framgås rik.

2.En annan kompis, neger från Sydamerika, två vita föräldrar som gjorde allt för honom, mycket kärlek i uppväxten, hur tackar han sina föräldrar? Jo han börjar med att pryla skiten ur sin tjej under en helg, för att sedan tycke de är mesigt, han ska bli våldtäksman, så han kör på en liten turné i Malmö i början av 2000-talet, 7 våldtäktsförsök under en kväll. Fick sitta på rättspsyk, kom ut, drog till 08-landet, våldtåg lite här å där, för att avsluta sin våldtäktsturné geonom att åka fast för en avstickare till gbg, då va de en 18-årig flicka som fick en påse över huvet å en rambokniv över halsen medans han körde sin svarta mamba i henne.

3.Steppnegern från Hell får avsluta mitt inlägg. Neger från Nigeria, lång å svart och konstig. Har barn med min sambos kompis, jobbar dygnet runt, och är bara helt enkelt konstig.
Har 3 döttrar varv 1 tvillingpar. Han har en udda sak som numera hindrar honom att hämta barnen från dagis. Har något ungen skadat hans döttrar så ska han hämnas, sist hade något bititt hans barn och han gick således in för att hämta vederbörande och bita tillbaka, han säger att det är så det fungerar i hans land, och får numera inte hämta sina egna barn på dagis, just i fall att...


Hahaha, detta var bland det mest dåraktiga jag läst på flashback.
Du verkar vara en riktigt udda prick, fick du för lite bröstmjölk när du var liten eller suger du fortfarande på mammas bröst? Sedan att du särskriver och stavar som en lantis gör att du framstår som en riktig tölp. Du häver ur dig rasistisk dynga utan några som helst fakta. Vem tror du läser ditt inlägg och tänker, "aha så här måste det vara". Du kanske lurar någon efterbliven stackare men mig lurar du inte. Se till att resa lite i världen, lämna din håla och vidga dina vyer, kan nog vara bra för dig. God jul.
2010-12-26, 21:32
  #2180
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Jag tror det är en stor det är ingen skilland på en neger som är född i Afrika eller en neger som är född i en negerfamil, MEN en neger som blir adopterad här större risk att bli något, för då bryter man negerns vanor att snylta, att massproducera barn, man bryter hans umgänge med massa dumma negrar som bara kommer belasta samhället, genom kriminallitet osv osv

Att en överlägens ras, såsom den vite adopterar ett st negerbarn och på så sätt bryter hans djungelmönster så är väl risken 50/50 att han lyckas med nåt,

kan dra 3 typ exempel.

1.En kompis, adopterar på papua nya guinea, uppväxt med vita, umgås med vita, genuint fina föräldrar, han tackar dom genom att sköta sig och uppföra sig, han startar sen med sin sambo,ett webföretag och är brutalt framgås rik.

2.En annan kompis, neger från Sydamerika, två vita föräldrar som gjorde allt för honom, mycket kärlek i uppväxten, hur tackar han sina föräldrar? Jo han börjar med att pryla skiten ur sin tjej under en helg, för att sedan tycke de är mesigt, han ska bli våldtäksman, så han kör på en liten turné i Malmö i början av 2000-talet, 7 våldtäktsförsök under en kväll. Fick sitta på rättspsyk, kom ut, drog till 08-landet, våldtåg lite här å där, för att avsluta sin våldtäktsturné geonom att åka fast för en avstickare till gbg, då va de en 18-årig flicka som fick en påse över huvet å en rambokniv över halsen medans han körde sin svarta mamba i henne.

3.Steppnegern från Hell får avsluta mitt inlägg. Neger från Nigeria, lång å svart och konstig. Har barn med min sambos kompis, jobbar dygnet runt, och är bara helt enkelt konstig.
Har 3 döttrar varv 1 tvillingpar. Han har en udda sak som numera hindrar honom att hämta barnen från dagis. Har något ungen skadat hans döttrar så ska han hämnas, sist hade något bititt hans barn och han gick således in för att hämta vederbörande och bita tillbaka, han säger att det är så det fungerar i hans land, och får numera inte hämta sina egna barn på dagis, just i fall att...


Tycker det var ganska bra sammanfattat!!!!
2010-12-26, 23:37
  #2181
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av propagandiofsweden
Hahaha, detta var bland det mest dåraktiga jag läst på flashback.
Du verkar vara en riktigt udda prick, fick du för lite bröstmjölk när du var liten eller suger du fortfarande på mammas bröst? Sedan att du särskriver och stavar som en lantis gör att du framstår som en riktig tölp. Du häver ur dig rasistisk dynga utan några som helst fakta. Vem tror du läser ditt inlägg och tänker, "aha så här måste det vara". Du kanske lurar någon efterbliven stackare men mig lurar du inte. Se till att resa lite i världen, lämna din håla och vidga dina vyer, kan nog vara bra för dig. God jul.
Varför behöver han resa och se världen när snart varje tänkbar negertyp finns här hemma i Sverige?
För övrigt är ditt floskelfyllda och infantila resonemang om att alla rasister bara är inskränkta lantisar som aldrig satt sin fot utomlands ganska talande för vilken nivå du befinner dig på.
Du kanske har några konkreta tips på vilka negersevärdheter man bör besöka för att lära sig uppskatta negrerna till fullo? Är det albinojägarna i Tanzania man bör besöka? Slavjägarna i Nigeria? Kannibalerna i Kongo? Stamkrigarna i Kenya? Islamisterna i Somalia och Sudan? Våldtäkts- och hiv-negrerna i Sydafrika? Folkmördarnegrerna i Rwanda och Burundi? Krigsherrarna i Liberia? Zimbabwe? Elfenbenskusten? Snälla upplys oss okunniga.
2010-12-27, 00:52
  #2182
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Varför behöver han resa och se världen när snart varje tänkbar negertyp finns här hemma i Sverige?
För övrigt är ditt floskelfyllda och infantila resonemang om att alla rasister bara är inskränkta lantisar som aldrig satt sin fot utomlands ganska talande för vilken nivå du befinner dig på.
Du kanske har några konkreta tips på vilka negersevärdheter man bör besöka för att lära sig uppskatta negrerna till fullo? Är det albinojägarna i Tanzania man bör besöka? Slavjägarna i Nigeria? Kannibalerna i Kongo? Stamkrigarna i Kenya? Islamisterna i Somalia och Sudan? Våldtäkts- och hiv-negrerna i Sydafrika? Folkmördarnegrerna i Rwanda och Burundi? Krigsherrarna i Liberia? Zimbabwe? Elfenbenskusten? Snälla upplys oss okunniga.

Negerkungen (missuppfatta mig inte ) Straybullet briljerar igen. Straybullet har så mycket negerinfo, negerkällor och negerfilmer att negrerna själva skäms. Jag kommer att referera till Straybullet så fort en negerdiskussion skulle uppenbara sig!

Neger!

Neger!

Neger!
2010-12-27, 01:13
  #2183
Medlem
GurkhakrigareNs avatar
Jag måste säga att det är väldigt kul att läsa i den här tråden. Även fast det känns som att mänskligheten har tagit ett steg tillbaka på evolutionskurvan. Är ni på riktigt? Ni har samma åsikter som människor hade för 100 år sedan. "Negern" är en människa. Inte en apa. Mörkhyade personer har samma förutsättningar och rätt som oss. De har samma förmåga att lära sig och de kan bli lika bra föräldrar som du eller jag. (Nej, jag är inte invandrare som jag misstänker att ni kommer tro nu, då jag inte håller med er) Jag tycker att ni borde kliva ur era svettluktande lägenheter och pröva att socialisera med andra människor. Era fördomar emot andra folk är endast resultatet av okunskap och rädsla. Jag tycker oerhört synd om er och blir samtidigt själv rädd, då jag märker att denna främlingsfientlighet verkar sprida sig. Åhh ja, jag är för mångkultur, (OMG) tänker ni påstå att det inte fungerar? Hur kan ni tycka att Sverige INTE fungerar? Jag har då aldrig haft några problem med invandrare, och jag bor väldigt nära invandrartäta områden så som Rinkeby. Låt mig ge ett exempel på en modern nation med mångkultur. Ni må ha hört talas om det, det är faktiskt så att det här landet är det "starkaste" landet i världen. Det kallas för USA. Men det vore oerhört intressant att få veta, ur en ren objektiv synvinkel. Vad är det som inte fungerar i Sverige?

Jag tänkte avsluta med vänliga hälsningar men jag känner verkligen inte att jag kan göra det. Jag har så svårt för ignoranta och fega människor som er. Jag har läst på Integration och invandrings forumet ett par gånger nu. Det har gått ifrån att hånskratta åt dumma kommentarer så som att invandrare inte är lika begåvade som svenskar. Till ren illska, som nu tar sig form i ett inlägg som detta. Jag önskar dock, helhjärtat, att ni mognar till och förstår vad ni faktiskt sitter och säger här. Det är människor ni pratar om, vilket ni inte verkar förstå. Nu tänker jag lämna detta forum för ikväll med den betryggande tanken att majoriteten av er, faktiskt inte vågar yttra er så här offentligt. Utan jag misstänker att ni bara sitter och häver ut er sådan smörja över internet.

"Det är lätt att vara kaxig bakom en datorskärm"
2010-12-27, 01:39
  #2184
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkhakrigareN
Jag måste säga att det är väldigt kul att läsa i den här tråden. Även fast det känns som att mänskligheten har tagit ett steg tillbaka på evolutionskurvan. Är ni på riktigt? Ni har samma åsikter som människor hade för 100 år sedan. "Negern" är en människa. Inte en apa. Mörkhyade personer har samma förutsättningar och rätt som oss. De har samma förmåga att lära sig och de kan bli lika bra föräldrar som du eller jag. (Nej, jag är inte invandrare som jag misstänker att ni kommer tro nu, då jag inte håller med er) Jag tycker att ni borde kliva ur era svettluktande lägenheter och pröva att socialisera med andra människor. Era fördomar emot andra folk är endast resultatet av okunskap och rädsla. Jag tycker oerhört synd om er och blir samtidigt själv rädd, då jag märker att denna främlingsfientlighet verkar sprida sig. Åhh ja, jag är för mångkultur, (OMG) tänker ni påstå att det inte fungerar? Hur kan ni tycka att Sverige INTE fungerar? Jag har då aldrig haft några problem med invandrare, och jag bor väldigt nära invandrartäta områden så som Rinkeby. Låt mig ge ett exempel på en modern nation med mångkultur. Ni må ha hört talas om det, det är faktiskt så att det här landet är det "starkaste" landet i världen. Det kallas för USA. Men det vore oerhört intressant att få veta, ur en ren objektiv synvinkel. Vad är det som inte fungerar i Sverige?

Jag tänkte avsluta med vänliga hälsningar men jag känner verkligen inte att jag kan göra det. Jag har så svårt för ignoranta och fega människor som er. Jag har läst på Integration och invandrings forumet ett par gånger nu. Det har gått ifrån att hånskratta åt dumma kommentarer så som att invandrare inte är lika begåvade som svenskar. Till ren illska, som nu tar sig form i ett inlägg som detta. Jag önskar dock, helhjärtat, att ni mognar till och förstår vad ni faktiskt sitter och säger här. Det är människor ni pratar om, vilket ni inte verkar förstå. Nu tänker jag lämna detta forum för ikväll med den betryggande tanken att majoriteten av er, faktiskt inte vågar yttra er så här offentligt. Utan jag misstänker att ni bara sitter och häver ut er sådan smörja över internet.

"Det är lätt att vara kaxig bakom en datorskärm"


Du har tydligen inte läst så noga, Men som tur är så har Servus sammanfattat lite statistik från tråden, för lata personer som dig: https://www.flashback.org/sp26736754

Läs igen och kom tilbaka.. Eller bemöda dig att åtminstone läsa de 50 första sidorna och följ länkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in