2011-03-03, 12:43
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Ja, svaret på den frågan är väldigt enkel eller hur? Negern klarar sig inte utan vita men vita klarar sig alldeles utmärkt utan negrer. Det borde vara svar nog på din fråga. Att leva på andra är inte intelligens, det är parasitism. Alla kan göra det.
Problemet från början är den vita mannen .
Åkt världen runt som barbarer och snott åt sig rikedom.
Hälften av europeerna bor inte ens i europa. Har du tänkt på hur Europa hade sett ut om ingen hade flyttat?
Europa blev av med en stor börda på en kort tid vilket gjorde att man kunde konsentrera sig på andra saker.
2011-03-03, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Jag har postat detta innan men tycker det är viktigt att upplysa folk så jag gör det igen.

IQ är väldigt omdiskuterad och svår att definiera.
Att rasister hakar upp sig på detta är ett billigt sett att uppgradera sig själv utan motsvarande merit.

Jag har tänkt på det här en vecka och har faktiskt kommit fram till att dom flesta människor har ungefär lika hög IQ. Darwin har skrivit att om man studera olika människor riktigt nära i detalj så skiljer det inte mycket mellan dom t.o.m en hottentotterna och en engelsman har mycket gemensamt.

IQ beror på många olika faktorer miljö,socialt umgänge, utbildning, kost, missbruk, träning etc. etc.
Det är konstaterat att 20-40% beror inte på generna.

Vissa saker påverkar IQ negativt.
* Dålig miljö
* Brist på näring
* Missbruk av droger (modern också)
* Brist på utbildning

Sen kan man faktiskt träna upp sig och höja sin scoring vilket är mer vanligt i väst.
Att asiater klarar dessa tester bättre än europeer beror på deras skriftspråk som består av en massa symboler.

Korrigerar man för dessa faktorer så hamnar faktiskt negern på samma IQ nivå.
Om vi räknar med IQ 80 och ca. 20% p.g.a vissa faktorer så får vi.
1,2*80=96

Nu när du räknat fram dessa fina siffror, hur har detta betydelse för dig empiriskt, om du låt säga har två personer med olika utfall i IQ-testet? Den ena har högre intelligens men lider av depressioner, den andra är mer korkad men allmänt lycklig och arbetsduglig.

Hur kan hårt arbete klå talang? Det är ju något som bevisats flera gånger om.
2011-03-03, 12:45
Bannlyst
Citat:
Problemet från början är den vita mannen .
Åkt världen runt som barbarer och snott åt sig rikedom.
Hälften av europeerna bor inte ens i europa. Har du tänkt på hur Europa hade sett ut om ingen hade flyttat?
Europa blev av med en stor börda på en kort tid vilket gjorde att man kunde konsentrera sig på andra saker.

Men detta med erövringar är inget man skall förringa heller precis vad gäller kopplingen till intelligensdefintion. Vilket den judiska populationen påvisat för oss med deras framgångssagor inom olika maktgrenar i samhället.
2011-03-03, 12:50
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Nu när du räknat fram dessa fina siffror, hur har detta betydelse för dig empiriskt, om du låt säga har två personer med olika utfall i IQ-testet? Den ena har högre intelligens men lider av depressioner, den andra är mer korkad men allmänt lycklig och arbetsduglig.

Hur kan hårt arbete klå talang? Det är ju något som bevisats flera gånger om.

Jag tror inte IQ är en exakt vetenskap.
Däremot tror jag att det är lättare att få hög IQ poäng på testen beroende på hur man har levt.
2011-03-03, 12:57
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte IQ är en exakt vetenskap.
Däremot tror jag att det är lättare att få hög IQ poäng på testen beroende på hur man har levt.

Det är ingen vetenskap nej. Det är ett konstruerat politiskt verktyg för definiera en viss typ av människor och deras duglighet inom vissa grenar av arbetslivet i en viss typ av samhälle som man skapat. Men om detta är tillförlitligt mått i val mellan två personer att utföra en prestation, kan man knappast säga, då IQ bortser från så pass många andre viktiga parmetrar att det alltid krävs andra tester för att understödja det bristfälliga IQ-måttet. Pseudovetenskap i dess verkliga skpenad är vad IQ är. Överhuvudtaget så är all form av absolutism förvrängd och manipulerad data. Diskreptionen som vi vet existerar i samtliga fall då perfektion inte finns då det är en utopi, presenteras inte utan döljs alternativt är man för korkad och därmed omedvetet bortser från denna viktiga parameter i sammanhanget.
2011-03-03, 13:05
Medlem
Citat:
Jo, det finns en fler förklaringar. En av dessa är att cirka 6-7 miljoner av de etniska svenskarna är bänkade framför TVn till program som Big Brother, Sporten, Melodifestivalen som de anser utgöra en av de viktigaste sysselsättningarn i livet. Dessa samma vita "snillen" med högre IQ än negern i bajshyddan, har rösträtt och gör sina val vart fjärde år. Ingen jude som tvingar de under pistolhot att bete sig så här, för annars hade inte du och jag suttit och diskuterat detta utan varit istället i Big Brother-tråden. Att hävda att judarnas indoktrineringsmaskineri fungerar på den stora vita massan, men inte på en liten minoritet som insett "sanningen" om sionismen, köper jag inte vad anbelangar intelligenskvoten för den totala populationen inom en viss etnisk grupp/ras etc. För då kan man fråga sig; hur klent utrustade begåvningsmässigt är dessa vita kaukasoider som köper hjärntvätten rakt av? T o m araberna vet bättre då.

Det är något att fundera kring, våra egna svagpunkter och hur detta utkristaliseras på intelligenskartan. Det är väl en form av ökad intelligens att kunna erkänna och inse ens egna brister. Intelligens är knappast någon statisk egenskap utan högst dynamisk och påverkbar i alla skepnader. Hur kvantifierar IQ-måttet detta resonemang ovan må tro, eller hur pass lycklig man är som individ eller som grupp totalt sett. Inte alls!

Jag tror många svenskar inte vågar tycka fel helt enkelt. Dom är rädda och vill undvika att bli stämplade. Dessutom så är indoktrineringsbombardemanget från media och politiker skoningslöst. Redan från barnsben blir svensken hjälpt att tycka om negrer och mångfald. Det ges inget utrymme för fritt tänkande alls.

Allt detta bevisar att en hjärntvättsagenda har satts i rullning. Det ska ske ett marxistiskt paragdimskifte i européers tankemönster. Det ska brännas in information. Alla ska tycka lika. Negrer är fantastiska människor och mångfald är framtiden.

Vissa sväljer allt med hull och hår. Andra orkar inte bry sig och en oroväckande liten minoritet ser allvaret med detta. Dom som inte orkar bry sig är målgruppen som måste vinnas över till rätt sida. Dom som köper allt är redan förlorade. Dom går inte att rädda.
2011-03-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Jag tror många svenskar inte vågar tycka fel helt enkelt. Dom är rädda och vill undvika att bli stämplade. Dessutom så är indoktrineringsbombardemanget från media och politiker skoningslöst. Redan från barnsben blir svensken hjälpt att tycka om negrer och mångfald. Det ges inget utrymme för fritt tänkande alls.

Allt detta bevisar att en hjärntvättsagenda har satts i rullning. Det ska ske ett marxistiskt paragdimskifte i européers tankemönster. Det ska brännas in information. Alla ska tycka lika. Negrer är fantastiska människor och mångfald är framtiden.

Vissa sväljer allt med hull och hår. Andra orkar inte bry sig och en oroväckande liten minoritet ser allvaret med detta. Dom som inte orkar bry sig är målgruppen som måste vinnas över till rätt sida. Dom som köper allt är redan förlorade. Dom går inte att rädda.

Men det säger inget om negerns intelligens att den skulle vara mer eller mindre än kaukasoidens överlag då det finns så många olika omständigheter att ta ställning till som IQ absolut inte gör.

Sen stämmer inte detta att vita folk blivit manipulerade i större grad att de inte kan tänka rätt och kritiskt enligt din hypotes. Varför är det så att vi övriga kan tänka kritiskt trots att majoriteten är som vallande får utan hjärna och ballar? Vi övriga har ju utsatts för samma indoktrineringsförfarande som fåren i vårt samhälle, ändå skiljer vi oss markant från dessa.
2011-03-03, 13:29
Medlem
Citat:
IQ är lika intressant att känna till som vem som vinner Big Brother 2011, vilket bör tilläggas är de vita ubermenschens i Sverige främsta intresse och sysselsättning.

IQ mäter inte t ex lycka. Negrer brukar vara allmänt lyckliga och glada, samt tar dagen lite som den kommer trots liten materiell välfärd. Medan vita nordbor ofta är deprimerade, sjuka, sura, hatiska, försupna, MEN har rik materiell välfärd etc. Varför tar inte IQ hänsyn till detta? Lycka är troligen utan konkurrens den viktigaste parametern för att mäta intelligens. Den som kan skapa lycka för sig själv är mer intelligent än de som inte kan det. För jag väljer hellre ett negerliv med lycka än att vara akademiker med stora psykiska besvär.

Väldigt intressant sak du tar upp som de flesta Iq-ivrare aldrig tar upp.Självklart är ett lyckligt liv bättre än ett liv präglat av depression,sjukdomar,hat osv.
2011-03-03, 13:43
Medlem
Citat:
Men det säger inget om negerns intelligens att den skulle vara mer eller mindre än kaukasoidens överlag då det finns så många olika omständigheter att ta ställning till som IQ absolut inte gör.

Det finns ingenting som pekar på att negrer är visa. Jag vet inte varför du ältar i detta?

Citat:
Sen stämmer inte detta att vita folk blivit manipulerade i större grad att de inte kan tänka rätt och kritiskt enligt din hypotes. Varför är det så att vi övriga kan tänka kritiskt trots att majoriteten är som vallande får utan hjärna och ballar? Vi övriga har ju utsatts för samma indoktrineringsförfarande som fåren i vårt samhälle, ändå skiljer vi oss markant från dessa.

Alla har inte förmågan att se helhetsbilden tyvärr. Andra orkar inte bry sig som jag skrev tidigare. Dom bara luffar på och tänker att det kommer nog lösa sig 2014. Det finns ett skäl till varför indoktrineringen börjar i skolan. Det är från barnsben man formar människan. Hade massinvandringen varit något naturligt och fantastiskt hade indoktrineringen aldrig behövt äga rum. Varför behöva övertyga barn om självklarheter?

Dom som ser skogen bakom alla träd ska skatta sig lyckliga. Sen kan jag som finländare undra varför jag är så mån om Sveriges framtid när så många svenskar inte är det... Jag kanske ska ta och lägga ner.
2011-03-03, 13:54
Bannlyst
Citat:
Det finns ingenting som pekar på att negrer är visa. Jag vet inte varför du ältar i detta?

Alla har inte förmågan att se helhetsbilden tyvärr. Andra orkar inte bry sig som jag skrev tidigare. Dom bara luffar på och tänker att det kommer nog lösa sig 2014. Det finns ett skäl till varför indoktrineringen börjar i skolan. Det är från barnsben man formar människan. Hade massinvandringen varit något naturligt och fantastiskt hade indoktrineringen aldrig behövt äga rum. Varför behöva övertyga barn om självklarheter?

Dom som ser skogen bakom alla träd ska skatta sig lyckliga. Sen kan jag som finländare undra varför jag är så mån om Sveriges framtid när så många svenskar inte är det... Jag kanske ska ta och lägga ner.

Visa vet jag inte om de är, har inte funderat kring detta, men de har en utpräglad livsglädje och lever ganska enkelt utan älta rent generellt. Detta är en form av intelligens som verkligen borde tas på allvar. För den vara har vi för lite av här i Europa och norra Europa i synnerhet.

Jag har också påbrå från annat land till viss del och jag valde som liten unge att vara kritisk till allt, även den invandring som svensken bedrivit till Sverige av folk som kanske inte borde vara här. Svensken brukade då replikera med att kalla folk för rasister om man yttrade något kring problemen med invandringen. Kom ihåg detta, att det var svensken själv som gjorde detta motsägelsefulla och jävligt ointelligenta handling. Det finns ju fler exempel på galenskaper här i Sverige som utan tvekan sänker intelligneskvoten hos populationen, som knappast någon neger ens skulle tänkt på, t ex det här med feminismen och att man ska börja kalla barn för "hen" istället för "hon" och "han", etc etc.
2011-03-03, 14:07
Medlem
The Beach boys avatar
MTV har verkligen förstört samhället med der negerpropaganda så nuför tiden verkar alla tjejer tråna efter dom.
2011-03-03, 14:07
Medlem
Citat:
Visa vet jag inte om de är, har inte funderat kring detta, men de har en utpräglad livsglädje och lever ganska enkelt utan älta rent generellt. Detta är en form av intelligens som verkligen borde tas på allvar. För den vara har vi för lite av här i Europa och norra Europa i synnerhet.

Det gör även apor. Dom svingar sig från gren till gren, nosar andra apor i stjärten, kanske pillar lite i hålet med ett finger, tittar nyfiket på fingret och gör sedan ett snabbt smaktest. Dom om några verkar njuta av livet. Eller hur?

Vi njuter på ett mer avancerat sätt än så. Visst behövs stora doser av andlighet i västerlänningens liv, Att leva lite mer i nuet men det utesluter inte ansvar och framåtskridande. Västerlänningen arbetar kollektivt (för allas trevnad) medans negern kör solo. Negerns största problem är negern själv med andra ord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in