Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Det finns ingenting som pekar på att negrer är visa. Jag vet inte varför du ältar i detta?
Alla har inte förmågan att se helhetsbilden tyvärr. Andra orkar inte bry sig som jag skrev tidigare. Dom bara luffar på och tänker att det kommer nog lösa sig 2014. Det finns ett skäl till varför indoktrineringen börjar i skolan. Det är från barnsben man formar människan. Hade massinvandringen varit något naturligt och fantastiskt hade indoktrineringen aldrig behövt äga rum. Varför behöva övertyga barn om självklarheter?
Dom som ser skogen bakom alla träd ska skatta sig lyckliga. Sen kan jag som finländare undra varför jag är så mån om Sveriges framtid när så många svenskar inte är det... Jag kanske ska ta och lägga ner.
Visa vet jag inte om de är, har inte funderat kring detta, men de har en utpräglad livsglädje och lever ganska enkelt utan älta rent generellt. Detta är en form av intelligens som verkligen borde tas på allvar. För den vara har vi för lite av här i Europa och norra Europa i synnerhet.
Jag har också påbrå från annat land till viss del och jag valde som liten unge att vara kritisk till allt, även den invandring som svensken bedrivit till Sverige av folk som kanske inte borde vara här. Svensken brukade då replikera med att kalla folk för rasister om man yttrade något kring problemen med invandringen. Kom ihåg detta, att det var svensken själv som gjorde detta motsägelsefulla och jävligt ointelligenta handling. Det finns ju fler exempel på galenskaper här i Sverige som utan tvekan sänker intelligneskvoten hos populationen, som knappast någon neger ens skulle tänkt på, t ex det här med feminismen och att man ska börja kalla barn för "hen" istället för "hon" och "han", etc etc.