2010-03-25, 18:54
Medlem
Allvarligt talat så är våran regering felet åratal av ett sossestyrt sverige har gjort att invandrare kan komma i hur stora mängder som heldst och bara leva på bidrag av våra skatte pengar.

Kommer man till sverige så är det här min att-göra lista för alla invandrare

1. LÄR DIG SVENSKA det finns fan turk-kärringar som har bott i sverige i 30 år och kan inte ett ord svenska
2. Följ svenska lagar och ställ inte till med något
3. SKAFFA ETT JOBB
4. och det viktigaste sluta säga att allt är diskriminering ffs!!!! det är väl fan självklart att man inte får köra spårvagn i malmö det ärr ju fan inte bara alla jävla blattar som inte får det era dumma satar...
2010-03-25, 21:17
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Tänk om det kommit fram att var 100e underårig tyska eller finska blev våldtagen i grundskolan av sin lärare. Tänk om det i Danmark regelbundet gruppvåldtogs spädbarn för att bota könssjukdomar. Tänk vilka otroliga rubriker och vilket kompakt hat som skulle riktas mot dessa länder. Det är helt otroligt vilket beteende negrerna kommer undan med utan att folk reagerar eller visar avsky. Media skriver på sin höjd en notis och så går livet vidare. Det var ingen slump att Oprah Winfreys skola i SA skulle få en våldtäktsskandal. Det var bundet att hända.
Det är gemene svensks okunskap för det svarta barbariet som förskräcker mig mest och framför allt de som vet detta och importerar dessa tickande bomber till Sverige. Folk har ingen aning om hur illa det står till i negerländerna och hur de beter sig där. Kunskap som var mannavett för några generationer sedan.

(exempel på källor kring våldtäkter i skolan i SA
http://www.scienceblog.com/community/older/2002/E/20023369.html
http://www.hrw.org/legacy/reports/2001/safrica/ZA-FINAL-04.htm#P606_99444
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1781032.stm

Att (jude) media tiger still om hur jäkla bestialiska negrerna och negerländerna är - Det är ju föga förvånande..

Här är en intressant artikel om den feta Oprah Winfrey`s negerskola i Sydafrika.
http://www.newsweek.com/id/69119

"Organizations working in the field estimate that the 98,000 rape and sexual abuse charges reported to police between April 2006 and march 2007 reflect as little as 10 percent of the real figure".

Men detta är inga "Hiddens crimes" som newsweek skriver. Jude media vill helt enkelt inte att folk ska få läsa sanningen om hur det fungerar i dessa (helvetshålorna) negerländerna.
Vi ska istället köpa den judiska Hollywood bilden av negrerna och när man läser somliga inlägg i denna tråden så har deras hjärntvätt onekligen satt sina spår hos somliga..
2010-03-25, 22:03
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Kan du kanske förklara för mig varför denna "Jude media" ofta lyckas med konststycket att vara rejält kritisk mot Israel?

F ö anser jag att du som är en sån försvarare av allt svenskt borde lära dig korrekt svenska...

Ständigt denna "höga" nivå..

Hittade du ett stavfel eller ett grammatiskt fel i min text? Gud förbjude!
Då borde jag ju bara hålla käft..

Om jag så skrev sanningen på näsan din så skulle du i all din uppblåsta dumhet inte förstå den.

Att somliga i denna tråden säger/skriver sanningen om negrerna har tydligen smärtat dig?
Men istället för att vara oförskämd så bemöt oss. Visa att vi har fel.
2010-03-25, 22:31
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Du säger att vita är lika goda kålsupare. Jag visar dig saker som man BÖR hänga upp sig på, om man har minsta lilla moral i kroppen: nämligen när man ger sig på bebisar, våldtar dem och stympar deras könsorgan. Det finns vita seriemördare som gjort sådant: PeeWee Gaskins var en - men inom kriminologin anses han vara en raritet: en sadistisk seriemördare (merparten är inga sadister). I Afrika, och i USA, hittar vi brott som är fullt jämförbara med Gaskins, och inte bara HITTAR dem: man talar om ett samhällsproblem (Afrika).

Jag säger att fattigdom givetvis stimulerar till brott SOM GER PENGAR, eller föremål som kan inlösas mot pengar. Ska det vara så svårt att förstå? Men tydligen SER du kopplingen mellan våldtäkter på kvinnor, flickor och bebisar? Redogör för logiken i så fall, tack.

2) Bra. Gör nu det också. Du ska alltså hitta en grupp på fem eller fler vita som (i fredstid) våldtar, torterar och mördar sina offer.

Och så nazismen: hur passar denna bildade elit in i socioekonomin? För även DE måste väl omfattas av denna magiska kraft som får människor att förlora all känsla för medlidande och anständighet?

Jag har länkat till sidan där man talade om att hälften av skolvåldtäkterna i SA begicks av lärare. Leta, den finns här. Och eftersom man är lärare utgår jag ifrån att man är bildad OCH har ett arbete, och tjänar pengar. Inte så märkligt.

3) Jag har aldrig sagt att farmattackerna är uteslutande rasistiska. Aldrig. Jag tror till och med att en del av dem - de som inte spårar ut i våldtäkter och mördande och tortyr - faller inom socioekonomins ramar.

Och Facebook-länken ligger inte på mitt ansvar - det var någon annan.

1) Nej, det säger jag faktiskt inte egentligen. Det jag egentligen vill säga är att det inte finns några som helst belägg för att detta skulle vara genetiskt betingat hos en "ras".
Är du totalt blind för verkligheten du eller? Bara för att sadistiska serimördare är relativt ovanliga så betyder inte det att sadistiska mord är det. Det finns gott om sådana exempel från västvärlden också. Dtta måste man tydligen slå in i skallen på dig. Se mer på punkt 2.
Jag är ganska säker på att jag redogjort för en av huvudorsakerna till att våldtäkter mot framför allt barn i hårt HIV-drabbade länder redan.

2) Varför måste de vara en grupp? Men ok, det finns det också. Nu letar jag bara upp några få exempel här, har varken tid eller lust med mer. Och häng nu inte upp dig på att det inte förekommer bebisvåldtäkter. Dert finns andra saker som är lika bestialiska också, iaf i min värld. Nu tänker jag faktiskt främst ta upp rasistiskt motiverade för att öppna ögonen (inte för att jag tror det hjälper iofs) på alla ärke-äckliga nassar som trollar runt här.

Lite Ryssland.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/finanskrisen-goder-rasismen-i-ryssland-1.829348

http://sverigesradio.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?Artikel=1537856

Lite härligheter från Brittiska öarna.

http://www2.amnesty.se/annual00.nsf/0/471cbd45e66f68e2c12568f800652f64?OpenDocument

http://forum.globaltimes.cn/forum/showthread.php?t=8697

Mysigheter från Staterna

http://www.citytv.com/toronto/citynews/news/local/article/16617--horrific-hate-crime-comes-to-light-in-west-virginia

http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Byrd,_Jr.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lynching_in_the_United_States

Varför inte en svensk händelse också

http://www.nizkor.org/hweb/people/h/hron-john/murder-of-john-hron-sw.html

Och här hittar du en tråd från fb som som talar om en synnerligen brutal våldtäkt utförd av etniska svenskar, så att du kan sluta upp med att påstås att sådant inte förekommer menar jag.

https://www.flashback.org/t1122464
Senast redigerad av IAmAMisanthropic 2010-03-25 kl. 22:56.
2010-03-25, 22:33
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Ständigt denna "höga" nivå..

Hittade du ett stavfel eller ett grammatiskt fel i min text? Gud förbjude!
Då borde jag ju bara hålla käft..

Om jag så skrev sanningen på näsan din så skulle du i all din uppblåsta dumhet inte förstå den.

Att somliga i denna tråden säger/skriver sanningen om negrerna har tydligen smärtat dig?
Men istället för att vara oförskämd så bemöt oss. Visa att vi har fel.

Kan du eller kan du inte förklara varför "Jude media" ofta kritiserar Israel?
2010-03-25, 22:40
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
1) Men din fråga antyder givetvis att JAG skulle tycka att det är mer hedervärt, eller hur?

Inom ramen för socioekonomi? Det är ju du som skämtar! Skulle du våldta en bebis för att bli av med HIV? Fistulera bebisen? Och hur många av dina polare tror du att du skulle få med dig att vara med och ha lite kul?

2) Jag tror att din "väns" statistik var lite... otillförlitlig.

3) Jag gissar inte angående ATT handlingen är vanligt förekommande (det är uppenbart att svarta våldtar bebisar, ibland i grupp) - och inte bara i SA, utan även på andra ställen i Afrika, där HIV inte ens är med i bilden. Handlingen förekommer och är ett samhällsproblem - det är DET jag diskuterar. Och sedan GISSAR jag, eftersom det har kopplats till kulturella traditioner, att denna tradition sträcker sig längre tillbaka än 1994. Vad tror du själv?

Du är helt enkelt inte ärlig, och nu kan du dra åt helvete. Jag har långt mer än vad du har gjort kollat upp och länkat och haft mig i den här diskussionen. Och sedan när jag gissar huruvida traditionen är gammal eller ny så avfärdar du ALLA fakta och all statistik och alla sidor jag har länkat till? På det sätter försöker du trolla bort att du inte har kunnat bemöta min argumentation alls. För att jag inte VET hur gammal eller ny en tradition (ORSAKEN till våldtäkterna på bebisar) är så försöker du få det till att jag GISSAR att även våldtäkterna sker.

Det är ju patetiskt och fegt.

1) Nej, men så är jag inte fattig, obildad, HIV-smittad och utan hopp om framtiden heller. Missförstå mig rätt, jag tycker inte synd om dessa förövare, krafttag måste tas till, men det finns inget, absolut INGET som helst stöd för att det skulle vara på något enda sätt genetiskt betingat.

2) Men när samma statistik visar sånt som du vill så blir den förstås genast pålitlig...

3) Kan du ta fram statistik på hur många fall som faktiskt är våldtäkter mot just spädbarn? Jag har fått för mig att dessa två som ofta tas upp av all världens media (trots vissa judekonspiratorikers påståenden) faktiskt är extremfall. Jag kan ha fel, det är möjligt att det är vanligt förekommande, men jag har inte fått det intrycket. Och hur många av dessa fall som inte involverar nån sjuk myt om att bota HIV?
Nja, det tycks ju som att den typen av brott, alltså våldtäkter mot framför allt minderåriga har ökat explosionsartat de senaste åren. Men du ka´nske har andra uppgifter?

Dra åt helvete kan du göra själv. Om du inte förstod det så hintade jag till dig att du faktiskt inte har lagt fram ett endate litet ynkligt bevis för att detta skulle ha med genetik eller "ras" eller vad du nu vill kalla det, att göra. Hur mycket du än försökt.
2010-03-25, 22:44
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Du påstår, indirekt, på allvar att Moldavien i själva verket har eller kan ha samma skyhöga våldtäkts- eller mordfrekvens som Sydafrika? Tillåt mig att skratta.

Att Namibia skulle ha haft 14.09 respektive 14.41 gällande våldtäkter låter föga otroligt. Varför skulle den inte stämma eller sakna trovärdighet?

Nej, jag påstår bara att jag inte ger ett ruttet lingon för den statistiken.

För att det redan påvisats i den här tråden att de har bristande kartläggning samt straffskalor? Varför tro DU att de länder som har överlägset högst siffror är de mest utvecklade och de med hårdast sexuallagar?
Senast redigerad av IAmAMisanthropic 2010-03-25 kl. 22:54.
2010-03-25, 22:45
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Knappt våldtas alls i övriga afrika, skojar du med oss ?

Men fatta nåt då...
Senast redigerad av IAmAMisanthropic 2010-03-25 kl. 22:49.
2010-03-25, 22:46
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/gang-rape-is-it-a-race-issue-1711381.html

Snälla du, läs ordentligt.

Är det något som fortfarande är oklart? Sexbrott. Gruppvåldtäkter. Svartas överrepresentation. Störd syn på sex och flickor. Beteende. Etablerar sig överallt där svarta finns. Rise of Sex Crime. Ökade lavinartat efter slavarnas befrielse. Ökade lavinartat i 50-talets England - exakt samtidigt som England fick sin första stora dos afrikaner. Är du med?

Jag läste väldigt ordentligt redan första gången och hittar fortfarande inte dina rasteorier?
2010-03-25, 23:31
Medlem
servuss avatar
Citat:
3) Kan du ta fram statistik på hur många fall som faktiskt är våldtäkter mot just spädbarn? Jag har fått för mig att dessa två som ofta tas upp av all världens media (trots vissa judekonspiratorikers påståenden) faktiskt är extremfall. Jag kan ha fel, det är möjligt att det är vanligt förekommande, men jag har inte fått det intrycket. Och hur många av dessa fall som inte involverar nån sjuk myt om att bota HIV?

Baby Rape in South Africa
Linda M. Richter
Child, Youth and Family
Development Human Sciences
Research Council; School of
Psychology University of Natal,
South Africa

(Universitetskonto krävs)

Citat:
Altogether, five rapes of children under 12 months of age
were reported [i media] over a 2-month period [i Johannesburg].
Citat:
According to the police statistics, in Johannesburg, more
than a quarter of all rapes are committed against children of
primary school age or younger. Of all rapes in the metropolitan
area, 2% are of infants and 8% are of toddlers
(neither age
group is precisely defined in the report). From these statistics,
one can conclude that roughly 10% of all rapes in South
Africa are committed against children under 3 years of age.
At least in South Africa, the conclusion has to be drawn that
the rape of very young children is not uncommon.

Citat:
The Department of Home Affairs recorded 24% of all
deaths of male children between the ages of 0 and 4 years as
being due to fatal injuries, and 19% of the deaths of female
children
Recto-Vaginal Fistula...?
Citat:
The rape of an infant or toddler is a brutal act. To penetrate
the vagina of a small child, the perpetrator must first create a
common channel between the vagina and the anal canal by
forced insertion of an implement. Rape in this manner can be
immediately life-threatening

Citat:
The specification of the child in a particular way arises in
relation to the virgin cleansing myth. ...
In contrast, Jewkes et al. (2002) have argued that the roots
of child rape are to be found in the brutalization of people
associated with the country’s violent past. They have challenged
the virgin myth explanation by citing hospital data
which show no indication of an increase in infant rape explicable
by the worsening of the AIDS epidemic. Infant and
toddler rapes have and continue to occur periodically. Information
collected in child rape cases shows a very low infection
rate, which suggests that the search for a rape cure by the perpetrator
is unlikely to be a primary motivation for the rape,
especially given the high infectivity environment caused by the
extensive injuries common in child rape. Davidson (2001)
argues, with respect to the virgin myth associated with sexually
transmitted infections at the turn of the century in Scotland,
that it doesn’t really matter whether the ‘virgin cure’ was
genuinely held. Instead, he maintains, the myth functioned
discursively in the society of the time to desexualize the sexual
assault of children and to locate it within urban or racial
degeneracy.

Senast redigerad av servus 2010-03-25 kl. 23:38.
2010-03-26, 09:05
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) Varför måste de vara en grupp?

2) Men ok, det finns det också.

3) Nu letar jag bara upp några få exempel här, har varken tid eller lust med mer.

4) Och häng nu inte upp dig på att det inte förekommer bebisvåldtäkter.

5) Dert finns andra saker som är lika bestialiska också, iaf i min värld.

6) Nu tänker jag faktiskt främst ta upp rasistiskt motiverade för att öppna ögonen (inte för att jag tror det hjälper iofs) på alla ärke-äckliga nassar som trollar runt här.

1) Därför att vi jämför folkgruppers beteende, och måste därför hitta motsvarande handlingar hos varje folkgrupp som är inblandad i diskussionen. Om vi INTE hittar motsvarande handling, eller om motsvarande handling är EXTREMT mer förekommande hos den ena folkgruppen, måste vi dra slutsatsen att det finns en skillnad i utövandet av sexuellt våld hos den ena folkgruppen.

Eller hur? Enkel jämförelse? Är det så svårt att begripa så att jag måste förklara VARFÖR. för dig?

Vi såg i min länk, där den svarte journalisten Samura ser EXAKT samma gruppvåldtäktsbeteende i Väst som hans såg i Sierra. Samura själv insåg att detta var ett beteende some uppvisas av svarta i större omfattning än någon annan etniskt grupp - och han visade det även med siffror från sin undersökning. Du har ÄNNU inte givit något respons på Samuras påstående - som råkar sammanfalla med mitt. Varför?

2) Men du måste visa det, det förstår du väl? Du litar inte på mitt ord - eller ens NÅGON text eller undersökning som jag överhuvud taget länkar till eller citerar - inte ens när källorna är en svart journalist, eller en pakistanier som forskat i kriminologi. Så varför ska jag bara lita på ditt ord?

I dina länkar hittade du ett fall som är lika vidrigt som Channon-fallet. I länken på FB hittar man hela två fall, under en väldigt lång tidsperiod, och hänvisar till en bok om våldtäkter i Sverige där man "tror" att det nämns "ett par fall till".

Säg mig: hur är detta jämförbart med våldtäkter på kvinnor, flickor och bebisar som når sådana siffror att man talar om samhällsproblem eller pandemi? Eller nekar du till att problemet i den svarta världen är så omfattande? Motbevisa då det som finns beskrivet i våra länkar - och det är inga "nassesidor", och det vet du. Oprah's skola, exempelvis, som visar att hälften av skolvåldtäkter mot minderåriga begås av LÄRARE - både bildade och - får man förmoda - i arbete. Detta är ännu en liten detalj som du har "missat" att kommentera. Och du snackar om att vara selektiv.

3) Nej det kan jag tänka mig. Det krävs ett par minuter googlande att få fram en skrämmande bild av dylikt beteende bland svarta - både i Afrika och i Väst. Men DIN uppgift är desto mer diger - och fruktlös, kan jag tro. Du kan googla i en livstid, och ändå bara få fram en handfull jämförbara fall.

Surt?

4) Varför inte? Om bebisvåldtäkter helt enkelt inte förekommer i någon större omfattning bland vita, men i "samhällsproblems-omfattning" bland svarta - varför skulle jag INTE "hänga upp" mig på det, i en tråd som jämför just vita och svartas beteende? Var är logiken? Jag kan förstå att DU inte vill det, eftersom just bebisvåldtäkterna är jävligt besvärande för dig, men det kan inte jag rå för. Verkligheten är som den är, och du har tagit det på dina axlar att motbevisa verkligheten. Och - förstår du - att motbevisa verkligheten ÄR besvärligt. Av uppenbara skäl.

5) Ja, men i DIN värld (de vitas värld, förmodar jag) är det fortfarande så att svarta är överrepresenterade inom sexbrott och gruppvåldtäkter, och i den vita delen av världen hittar du inte EN ENDA gruppvåldtäkt på en bebis. Nu sysslar vi med direkta jämförelser för att se om det finns skillnader - inte med relativiserande.

6) Nu diskuterar jag i den här tråden inte så mycket rasistiskt våld - men jag lägger märke till att du direkt avfärdade farmattackerna mot vita som icke-rasistiska, och att du inte alls problematiserar så fort det kommer till vita rasist-dåd. Då finns bara barbariskt hat och illvilja, och socioekonomin är som bortblåst. Du är inte ärllig, helt enkelt.

Är det nån som beter sig äckligt så är det du, som duckar för svåra frågor, ignorerar direkta frågor och källor som diskuteras, och är allmänt otrevlig mot dina meningsmotståndare.
Senast redigerad av Cimmerian 2010-03-26 kl. 09:12.
2010-03-26, 09:09
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) ...men det finns inget, absolut INGET som helst stöd för att det skulle vara på något enda sätt genetiskt betingat.

2) Men när samma statistik visar sånt som du vill så blir den förstås genast pålitlig...

3) Kan du ta fram statistik på hur många fall som faktiskt är våldtäkter mot just spädbarn?

1) Jo, det finns det. Det är bara det att du helt oärligt ignorerar de länkar och de citat vi har som belägger det vi säger, och vägrar (kan inte?) länka eller citera till någon forskning som stöder det DU säger. Så är det, och det begriper alla som har läst den här tråden.

2) Nej, det blir den inte. Men jag ser ingen statistik från dig som säger något annat. Och många här har lagt fram statistik från OLIKA undersökningar, från OLIKA källor, som alla visar samma sak. Säg mig - hur mycket KRÄVER du för att en sak ska vara bevisad? Är du insatt i hur källkritik fungerar? Är du förfaren i att tillämpa källkritik? Det verkar inte så.

3) Jag såg att den eminente Servus hann före mig (som vanligt).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in