2011-03-01, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Det är en hemlighet

De elaka tungorna kan fortsätta sprida sina rykten om mig.

Vilka rykten, du är så jävla pantad att du å ena sidan har massor av trådar som handlar om att du är nazist och vill utplåna alla vita kvinnor som ligger med icke-vita nordbor. För att i nästa stund ha trådar om att du söker negresser och vita snubbar, samt att du nu ville ha barn med Lampan, en somalisk/mulatt what ever tjej. Antingen är du utvecklingsstörd eller bara ett jävla Troll. Sett till din historik här på FB så är det nog lite av varje.

Men du gav oss ett gott skratt igår och en indikation på vilka som dras till nynazismen.
2011-03-01, 15:49
Medlem
Squeekys avatar
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81340963/

Upploppande negrar. Och det ska ändå vara på ett universitet.
2011-03-01, 17:34
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
2) Jag tror nog att alla erkänner vad deras ögon ser: att negrer är människor, fast med annan hudfärg. Men däremot ser jag inget fel i att fråga sig varför i hela fridens namn svarta inte kan lyckas med någonting, som folkgrupp betraktat? Inte i Afrika. Inte i USA. Ingenstans. Överallt ser vi samma generelle beteende, vilket otvivelaktigt leder dem - som grupp - mot samhällets botten. Eller, om vi tittar på länder, mot bottenligan... om inte till och med den absoluta botten av misslyckade statsbildningar.

Vad beror det på? Förtryck och krig är inga bra lösningar - ty det har vi i Europa varit bäst på att släppa lös på oss själva - i långt över 1000 år.

Jag anser att DEN frågan är intressant. Inte minst med tanke på att man försöker inbilla oss i Väst att importen av tiotusentals negrer är BRA för oss, nyttigt, utvecklande, berikande... etc.

Argumentet att den afrikanska efterblivenheten kan skyllas på förtryck, dåligt ledarskap och krig är i särklass det mest använda enligt min erfarenhet. Vid varje diskussion kommer detta fram - människorna i Afrika gör inget långsiktigt, skapar inget, organiserar inte sig, ty det är inte lönt p.g.a. dåliga ledare och korruption. Och just som du påpekar, vem har haft mest av dessa varor om inte Europa? Andra världskriget, 30-åriga kriget, romarrikets fall. Alla totala katastrofer för européerna. Ändå upprätthåller vi ett fungerande samhälle.

Detta blev så oerhört tydligt i en TV-dokumentär som behandlade Haiti ett år efter jordbävningen. På en av huvudstadens gator sprang ett trettiotal vuxna och arbetsföra män runt och spelade fotboll. Allt medan omgivningen såg ut som helvete med bråte från hus, sopor och prylar som täckte marken. Då är frågan berättigad - varför hjälps man inte åt att återskapa något drägligt istället för att spela fotboll? Ett år efter katastrofen, märk väl. Tankarna går till Berlin och Dresden 1945, eller Coventry 1941. Man gick man ur huse, alla hjälptes åt röja upp i bråten för att återskapa sina städer.

Inte i Haiti 2010. Trots miljarder dollars i stöd och närvaro av en mängd internationella organisationer känner inte dessa haitier att de kanske borde hjälpa till. Det är märkligt. Sen kommer frågan om vilka värderingar man ska lägga i detta? Jag vet inte. Jag är iallafall säker på att jag inte vill vara beroende av sådana människor i någon situation överhuvustaget.
2011-03-01, 20:19
Medlem
Ännu ett exempel på negerns avsaknad av empati.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/ovrigaligor/article8644389.ab
2011-03-01, 20:21
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeeky
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81340963/

Upploppande negrar. Och det ska ändå vara på ett universitet.

Och med det här kan man dra slutsatsen att negern inverkar menligt på sin omgivning.
Negern bevisar ideligen att han saknar förmåga att förstå enkla mekaniska förlopp som sedermera kan utmynna i sunt förnuft.

Därmed tycker jag att det är dags att avliva en ganska vanlig missuppfattning: Nämligen den absurda tanken på att man skulle kunna få negern till att fungera i ett civiliserat samhälle.
2011-03-01, 20:57
Medlem
Keruacs avatar
Ett Youtube klipp om våldtäktsnegrerna i Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=cdk_axDE7Zw

Helt ofattbart sjukt och bestialiskt. Sen så menar somliga på fullt allvar att Sverige "berikas" om vi släpper lös en massa negrer i Sverige!
2011-03-01, 21:13
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Ännu ett exempel på negerns avsaknad av empati.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/ovrigaligor/article8644389.ab

ingen flashbackare med ngn sorts självrespekt länkar till aftonhoran om han kan undvika det, än mindre trycker han på dess länkar.
2011-03-01, 22:32
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Ett Youtube klipp om våldtäktsnegrerna i Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=cdk_axDE7Zw

Helt ofattbart sjukt och bestialiskt. Sen så menar somliga på fullt allvar att Sverige "berikas" om vi släpper lös en massa negrer i Sverige!

Det där är ganska sjukt. Glatt som ett litet barn förklarar noggern hur han gruppvåldtog en flicka och när reportern frågar "Hur tror du flickan kände? Tycker du att du gjorde fel?" blir han lite förnärmad och klämmer ur sig ett "Ehhmm...öh...nej".

Det allmänna läget i Sydafrika tål att upprepas:
Citat:
One in three of the 4,000 women questioned by CIET Africa, non-governmental organisation, said they had been raped in the past year. ... In a related survey conducted among 1,500 schoolchildren in the Soweto township, a quarter of all the boys interviewed said that 'jackrolling' - a South African term for recreational gang rape - was fun.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/258446.stm

Citat:
One-third of rapes of young girls in South Africa are carried out by school teachers, according to a new report. ... Our findings confirm that rape of girls, especially in school, is a substantial public health problem in South Africa," she said.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1781032.stm

Citat:
More than 1 in 3 SAfrican men admit to rape...
A 2010 study led by the government-funded Medical Research Foundation says that in Gauteng province, home to South Africa's most populous city of Johannesburg, more than 37 percent of men said they had raped a woman.
http://seattletimes.nwsource.com/html/nationworld/2013529102_apafsouthafricarape.html

Gamla vanliga rutinen...
2011-03-02, 14:46
Medlem
Pansarmeyers avatar
Är inte helt säker på att detta tangerar trådämnet, men det berör invandrare, svarta och övergrepp.

En kvinnlig kollega till mig umgås med en stor kontingent centralafrikanska invandrare i en större svensk stad. Hon har berättat för mig ett antal gånger att det är ett stort problem att centralafrikanska kvinnor i Sverige skaffar svenska män som misshandlar dem fysiskt och psykiskt samt i en del fall begår sexuella övergrepp mot sina afrikanska partners. Något annat negativt angående den afrikanska gruppen har jag aldrig hört. Jag blir dock lite ställd då jag aldrig hört talas om detta från något annat håll. Då tråden består av idel påläst folk - är detta ett problem ni känner till?
2011-03-02, 17:23
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarmeyer

Argumentet att den afrikanska efterblivenheten kan skyllas på förtryck, dåligt ledarskap och krig är i särklass det mest använda enligt min erfarenhet.

Och det sämsta också, för den delen. Alla folk kommer ur fattiga, outbildade och våldsamma miljöer om vi går tillbaka i tiden. Inget folkslag har haft förmånen att aldrig ha varit utsatt för fienders svärd eller galna härskares förtryck, fattigdom, sjukdomar och svältår och umbäranden.

Detta är förstås självklart, och lätt att iaktta i historien. Men då vi har att göra med mångkulturalister måste den enklaste sak påpekas.

Skillnaden är att för de flesta folk på jorden fanns det ingen hjälp att få utifrån på samma sätt som idag: inga snyftande teve-galor som drog in miljoner, inga tusentals frivilligorganisationer som var på plats och hjälpte, inge flygplan som kunde sättas in vid katastrofer - ingenting.

Negrerna har allt detta idag. De har fått mer hjälp och riktade insatser än något annat folk - både på hemmaplan, var de nu än befinner sig, och i de vita länder de lever.

Och ändå... kvar i samma barbari, samma utvecklingsmässiga limbo.
2011-03-02, 19:42
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Negrerna har allt detta idag. De har fått mer hjälp och riktade insatser än något annat folk - både på hemmaplan, var de nu än befinner sig, och i de vita länder de lever.

Och ändå... kvar i samma barbari, samma utvecklingsmässiga limbo.

Så är det. Tyvärr. På tal om utvecklingsmässig limbo, det är mycket intressant att tala med SIDA-folk om den afrikanska erfarenheten. Off the record har de en del otroliga historier att berätta. En av historierna jag låtit berättas för mig var när SIDA i samarbete med Lunds universitet skulle starta en kylskåpsfabrik i Guinea-Bissau. Dessa skulle vara utan kompressor för enkelhetens skull. Nåja, från Sverige skickade man ner gjutformar, verktyg, lödstationer etc. för att få igång fabriken. Man inkluderade t.o.m en traktor för att transportera kylskåpen inne på området.

Innan tillverkningen kom igång hade arbetarna stulit gjutformarna för att ha att laga mat i. Lödstationerna försvann mystiskt. Efter ett par veckor fanns knappast några verktyg kvar. Allt slutar med att en av de anställda negrarna sätter sig på traktorn och helt sonika kör iväg med den för att aldrig återkomma... Det blev inga kylskåp tillverkade.

Varför blev det så såhär? SIDA-folket sade själva att negrerna resonerade som så att om inte de snodde sakerna, skulle någon annan ändå göra det. Att påpeka att de endast förstörde för sig själva och underminerade sina framtida arbetsinkomster hjälpte föga. Det är fanimig hopplöst. Obefintligt abstrakt tänkande, överhuvudtaget inga framtidsplaner, barnsliga resonemang och denna simpla tjuvlogik. Är det så han är, negern?
2011-03-02, 20:24
Medlem
Pappageys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarmeyer
Så är det. Tyvärr. På tal om utvecklingsmässig limbo, det är mycket intressant att tala med SIDA-folk om den afrikanska erfarenheten. Off the record har de en del otroliga historier att berätta. En av historierna jag låtit berättas för mig var när SIDA i samarbete med Lunds universitet skulle starta en kylskåpsfabrik i Guinea-Bissau. Dessa skulle vara utan kompressor för enkelhetens skull. Nåja, från Sverige skickade man ner gjutformar, verktyg, lödstationer etc. för att få igång fabriken. Man inkluderade t.o.m en traktor för att transportera kylskåpen inne på området.

Innan tillverkningen kom igång hade arbetarna stulit gjutformarna för att ha att laga mat i. Lödstationerna försvann mystiskt. Efter ett par veckor fanns knappast några verktyg kvar. Allt slutar med att en av de anställda negrarna sätter sig på traktorn och helt sonika kör iväg med den för att aldrig återkomma... Det blev inga kylskåp tillverkade.

Varför blev det så såhär? SIDA-folket sade själva att negrerna resonerade som så att om inte de snodde sakerna, skulle någon annan ändå göra det. Att påpeka att de endast förstörde för sig själva och underminerade sina framtida arbetsinkomster hjälpte föga. Det är fanimig hopplöst. Obefintligt abstrakt tänkande, överhuvudtaget inga framtidsplaner, barnsliga resonemang och denna simpla tjuvlogik. Är det så han är, negern?

Negern är född tjuv! Hopplösa intelligensbefriade apor!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in