2011-02-28, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Vad du tror har inte särskilt mycket tyngd i sammanhanget.
https://www.flashback.org/sp29160880

Förövrigt kan hudfärgen variera kraftigt hos barn till mulatter. Alltifrån blåneger till "ljus" inom samma syskonskara, sannolikast är dock "brun". Hudfärg är bara en väldigt liten del av hela rasbegreppet. Ljusa mulatter är därmed lika mycket neger som deras mörkare syskon.

Hmm, det är ett faktum att alla afrikaner kommer i olika former även om de inte har vit blod i sig.

Mina föräldrar är bruna och har negroida drag(fullblodsafrikaner), jag föddes och fick mycket ljusare hy och kakausoida drag. Det gör inte mig till någon jävla arab för det.
2011-02-28, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Hmm, det är ett faktum att alla afrikaner kommer i olika former även om de inte har vit blod i sig.

Mina föräldrar är bruna och har negroida drag(fullblodsafrikaner), jag föddes och fick mycket ljusare hy och kakausoida drag. Det gör inte mig till någon jävla arab för det.

Vad tror du Lampara, tror du inte de flesta sk nazis här egentligen vill ligga med dig? Jag tror att mer "negerfitta" får dessa nazis mindre hatiska.
2011-02-28, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Vad tror du Lampara, tror du inte de flesta sk nazis här egentligen vill ligga med dig? Jag tror att mer "negerfitta" får dessa nazis mindre hatiska.

Skulle spotta i deras ansikte om de ens tittade på mig.
2011-02-28, 19:41
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Negerhonan luktar som en rå hamburgare. Det är allmänt känt.
Ett argument gott nog för oss rasister att hålla sig ifrån dylika upptåg.
2011-02-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Ett argument gott nog för att hålla sig ifrån dylika upptåg.

Säkert! Har sett flera fall där man blivit "omvänd" så fort en snygg negroid, mongoloid eller varför inte en tvättäkta arisk tjej av persiskt snitt dykt upp. Sen ser man dessa patetiska losers som aldrig fått fitta förut plötsligt predikar antirasism från att heilat i pojkrummet i flera år när de träffar en kvinna av annan ras eller subgrupp av vita.

Luktar hamburgare. Har du provat redan?
Senast redigerad av Cartagena 2011-02-28 kl. 19:56.
2011-02-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Ett argument gott nog för oss rasister att hålla sig ifrån dylika upptåg.

Oj då, blev kakburken lite sur nu eller?

Gå skaffa dig ett liv ditt äckliga självhatade djur.
2011-02-28, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Så bara för att jag är en ljushyad negress med smalare näsa och mindre läppar och kommer ifrån östafrika så är jag helt plötsligt en arabnegress(sandnegress? )

Skärp dig. I afrika förekommer det att folk har olika nyanser av svart färg. Vissa är född med ljusare hy och kakausida(osäker på stavning) drag och vissa har bredare näsor som kan vara blå negrer. Vi svarta kan komma i olika former.
Om du någon gång då och då hade ägnat din tid åt att läsa texter som inte suttit på baksidan av mjölkpaket så hade du säkert vetat om hur otroligt arabiserade stora delar av den östafrikanska befolkningen faktiskt är och att araberna sedan 600-talet har haft en omfattande närvaro i regionen.
Med tanke på att rasblandningen har fortgått i 1400 år så är det såklart inte särskilt konstigt att stora delar av befolkningen inte längre är att betrakta som renrasiga negroider utan som någon form av hybrider. (Arabnegrer)
Ett känt exempel är den så kallade Swahilikulturen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Swahili_%28kultur%29

Som sagt, semitiska drag poppar inte upp ur intet om du nu trodde det.
Om du lägger upp en höguppläst ansiktsbild på dig själv här så kan nog forumets experter avgöra huruvida du är en renrasig negroid eller en semitisk-negroid rasbastard.
2011-02-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Om du någon gång då och då hade ägnat din tid åt att läsa texter som inte suttit på baksidan av mjölkpaket så hade du säkert vetat om hur otroligt arabiserade stora delar av den östafrikanska befolkningen faktiskt är och att araberna sedan 600-talet har haft en omfattande närvaro i regionen.
Med tanke på att rasblandningen har fortgått i 1400 år så är det såklart inte särskilt konstigt att stora delar av befolkningen inte längre är att betrakta som renrasiga negroider utan som någon form av hybrider. (Arabnegrer)
Ett känt exempel är den så kallade Swahilikulturen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Swahili_%28kultur%29

Om du lägger upp en höguppläst ansiktsbild på dig själv här så kan nog forumets experter avgöra huruvida du är en renrasig negroid eller en semitisk-negroid rasbastard.

I så fall är greker,portugiser och italienare också rasblandade och inte riktiga vitingar enligt ditt sätt att resonera.
2011-02-28, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
I så fall är greker,portugiser och italienare också rasblandade och inte riktiga vitingar enligt ditt sätt att resonera.
Jaså, har du lust att utveckla?
2011-02-28, 20:39
Bannlyst
Citat:

Det skulle vara kul om någon kunde "avgöra" om jag renrasig somalier. Mina föräldrar är renrasiga negroider fast bruna alla fall.

Vet inte om jag vågar lägga ut en bild på mig här.
2011-02-28, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna

Nej det är de inte majoriteten av dem. De är brunetter/svarthåriga med ljus hy, dvs så såg arier ut sedan dess beynnelsedagar i Kaukasien. Att det finns morer är en annan sak, men dessa skiljer sig med mörkare hy.
2011-02-28, 20:44
Medlem
Citat:
Jaså, har du lust att utveckla?

Att sydeuropper är svartmuskiga jämfört med nordeuropper är inte direkt någon nyhet även för den mest politisk korrekte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in