Citat:
Ursprungligen postat av yobanyrot
IQ är ett omtvistat mått som kritiseras starkt i forskningssammanhang. Men oavsett vilket så är det ett mått på vissa kunskaper inom ett visst område. Dessutom är intelligens inget statiskt fenomen utan en variabel i sammanhanget som konsekvent går att påverka till både det bättre och sämre. Sen får man inte glömma att det finns olika typer av intelligenser som från individ till individ. En kärnfysiker är knappast en större charmör med damerna och ofta ganska ensam och olycklig individ som kan trösta sig med att ha speciliserat sig på ett visst intresseområde. Å andra sidan behöver det inte alls vara så i alla lägen.
Att negrer skulle ha sämre intelligens överlag pga genetiska preferenser kan varken jag eller du svara på. För även om de finns är de i så fall knappt mätbara eller av större dignitet, med tanke på att intelligens som sagt inte är en statisk variabel utan väldigt dynamisk till sin karaktär. Sen kan jag hålla med om att rasblandning mellan de fyra grundraserna inte är önskvärt ur såväl subjektiva som obejktiva hänseenden. Men detta är en annan diskussion.
Du din lilla gris har läst för mycket av skitblaskan "illustrerad vetenskap" det du försöker säga är att det finns ett påhittat skit som heter EQ.
Varför tror du att just IQ test ifrågasätts när multikulti religionen är på frammarsch? varför använder man IQ test i de flesta länder när man ska anställa någon ?
Sen så känner jag faktiskt folk från till exempel CERN och dom har fruar och barn och är inte den typiska klichen av en forskare man ser i judiska filmer från hollywood.
Sen finns det ultimata beviset i att hade niggern varit smart på något sätt så hade dom koloniserat europa, eller hur?
Man påstår att alla människor härstammar från afrika, alltså har negern haft flera tusenårs försprång att utveckla sig gäntemot den vite mannen.
Personligen så anser jag både illvet samt "alla härstammar från afrika" vara bajsnödiga judiska konstruktioner