2010-02-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Vad fan yrar du om nu? du måste försöka att fokusera gräshoppan!

Jag berättar om mina teorier IRL, inte på jobbet så klart eftersom det vore en skandal.

Om det är sant att du mot all förmodan är vit så är du av samma skrot och korn som nazisterna i 30 talets tyskland, samma grupptillhörighet och blind tillit åt vad staten säger och vad "vetenskapsmän" bevisar i sina medicinska verk.

nu är du hipp hipp hurra för multikulti det är så jävla fett oballa booo bruschhan yeah! på 30 talet hade du stått och skrikit dig hes "sieg heil sieg hiel" hela dagarna.

Såna är sådana som du, ni konsumenter den grå massan osv..

Fast en avgörande skillnad är ju att "nazisterna" faktiskt hade rätt i många frågor medan dagens system och "vetenskap" mest baseras på ljug och hittepå.
2010-02-09, 23:07
Medlem
MatseKestaMs avatar
Spoltoa imponerar på fler än negrer.
2010-02-09, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Varför stannade inte råttan i bangladesh iställt då om livet är så jävla bra där för perser är så jävla smarta?

inse att ni är smutsiga grisar ingenting annat, ni måste komma till vita länder för att jobba eftersom era länder är skitiga smutshålor

jag förstår att detta skapar djup psykisk smärta för en sådan som dig, men du och din råtta kan väl åka tillbaka till eran utopi?
Bangladesh ligger tyvärr inte i Iran och att förklara skillnaden på en hund och katt till dig skulle dessvärre ta för lång tid.
Btw, min pappa får mer betalt än vad en renblodig Svensk får ^^ tyckte det skulle vart intressant att berätta.
2010-02-09, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Fast en avgörande skillnad är ju att "nazisterna" faktiskt hade rätt i många frågor medan dagens system och "vetenskap" mest baseras på ljug och hittepå.

Klart det är så, men ibland måste man använda de hjärntvättades "kunskap" emot dom, har lärt mig lite om chutzpah här på forumet och rör mig nu som neo i Matrix både åt höger, vänster upp eller ner samtidigt.

Tror det behövs lite judisk taktik för att få igång saker och ting igen, tydligen funkar inte hederlighet och sanningen speciellt bra med dagens ungdom.
2010-02-09, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaffe1337
Bangladesh ligger tyvärr inte i Iran och att förklara skillnaden på en hund och katt till dig skulle dessvärre ta för lång tid.
Btw, min pappa får mer betalt än vad en renblodig Svensk får ^^ tyckte det skulle vart intressant att berätta.

Bangladesh eller teheran same shit different name.

Jag lovar dig att jag har mer dineros än din farsa och säkert större kuk också, det enda jag och din berömda farsa har gemensamt är att vi båda har knullat din mamma i 2:an
2010-02-09, 23:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaffe1337

Du är en neger och din far får mer betalt än en svensk får. Eller vad har du i tråden att göra? Kanske det är så att negrer får mer betalt på sina jobb och det är ett typiskt negerdrag. Jag fattar ingenting, men jag är ju inte arier enligt dig så ja, det är väl som det ska vara då? FB förvånar ständigt och varje dag lär man sig något nytt.
2010-02-09, 23:19
Medlem
Den här tråden har spårat ur rejält pga tabula rasa-idioten cseh och en mycket stor mängd vulgorasism som inte ens är rolig. Och ja, jag tar mig friheten att avgöra vad som är god rasistisk humor och vad som bara är tråkigt och plumpt.
2010-02-09, 23:20
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embriaco
Verkar som ingen har länkat till denna chockerande dokumentär:

http://video.google.com/videoplay?docid=4540134202583442015#

Otroligt bra dokumentär. Den är så vackert filmad och ytterst sorglig. Rekommenderas till alla. Blir till att se den en gång till i kväll
2010-02-09, 23:27
Bannlyst
Varnagel: så du tycker inte det är minsta roligt att vi diskuterar negrer och deras yrkesval samt utopi-byggande när hazmat från iran hoppar in tråden vevandes och ylar om sin farsa som är en arisk överläkare?

Jag tyckte det var fruktansvärt roligt och det var ännu roligare att ta ner hiv-mannen på jorden.

men du har rätt att tråden tyvärr har spårat ur.
2010-02-09, 23:34
Medlem
Behovstyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Otroligt bra dokumentär. Den är så vackert filmad och ytterst sorglig. Rekommenderas till alla. Blir till att se den en gång till i kväll

Kan bara hålla med. Sitter och tittar på den just nu. Oavsett vilken ideologi/färg man bekänner sig till så är detta klart sevärt. Av det jag har sett hittills så verkar det vara en förhållandevis nyanserad och sanningsenlig dokumentär.

Värt att notera: Fundera över den förhållandevis goda ordning och "lugn" som verkar råda när den vita mannen får bestämma. Det är nog det närmsta man kommer ett fungerande multi(snarare duo)kulturellt/etniskt samhälle. Det verkade "t.o.m." som att den afrikanske mannen uppskattade den vita mannens närvaro, eftersom det medförde ordning och reda.

Edit: För övrigt så verkade inte ens hästarna uppskatta negern
Edit 2: Att jaga Elefant från helikopter är fegt
Senast redigerad av Behovstyrd 2010-02-09 kl. 23:43.
2010-02-09, 23:47
Medlem
V.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel

Alltså, Nazisterna hade en idelogi som de tog på minst sagt blodigt allvar, baserat på principer från slutet av 1800-talet

Man trodde helt enkelt på en ideologi som var baserad på föråldrade, undermåliga vetenskapliga kunskaper - och använde dessa undermåliga kunskaper i kombination med folks rädsla för uppnå "their cause".

Idag vet vi bättre, tack vare vetenskapens framsteg, ökat förstående för främmande kulturer, etniska ursprung & som bonus: Högre mänskliga värderingar.

"Negrer" - är absolut inte undermåliga i någon form, bara "Negrerna" ges samma livsvillkor som "Vita".

Prova på att prata med "Negrer", de bits inte - jag lovar dig ;D
2010-02-09, 23:50
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.C
Alltså, Nazisterna hade en idelogi som de tog på minst sagt blodigt allvar, baserat på principer från slutet av 1800-talet

Man trodde helt enkelt på en ideologi som var baserad på föråldrade, undermåliga vetenskapliga kunskaper - och använde dessa undermåliga kunskaper i kombination med folks rädsla för uppnå "their cause".

Idag vet vi bättre, tack vare vetenskapens framsteg, ökat förstående för främmande kulturer, etniska ursprung & som bonus: Högre mänskliga värderingar.

"Negrer" - är absolut inte undermåliga i någon form, bara "Negrerna" ges samma livsvillkor som "Vita".

Prova på att prata med "Negrer", de bits inte - jag lovar dig ;D

Vad är det vi vet bättre enligt dig? Och håll dig till ämnet ditt jävla stolpskott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in