2011-02-04, 16:20
  #2365
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nu igen? Han har ju tidigare under årens lopp figurerat i media pga rån, misshandel, skottlossning in genom ex-flickväns brevlåda, m.m.

Synd med tanke på att TV-serien var så väldigt fin och visade vilka fina varma och öppna människor icke-vita "flyktingar" från tredje världen är, och vilka rasister och perversa människor vita svenskar är.

"Det nya landet" - negern blir en ödets ironi. I serien symboliserar han den oskuldsfulle och godhjärtade svart-svenske medborgaren vars blotta närvaro gör vårt land så mycket rikare att leva i. Kulturberikning när den är som finast.

Egentligen är han en uber-våldsam sexuellt aggressiv neger som blir ytterligare en belastning för vårt redan ansträngda samhälle.
__________________
Senast redigerad av Bandolier 2011-02-04 kl. 16:22.
2011-02-04, 16:51
  #2366
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
I mina öron låter det som såssesnack. Varför är inte många fler rika då de flesta av befolkningen är inte längre sossar utan moderater och de flesta har en normal iq. Lura vad då lura antingen så är det olagligt och då kan de åka på straff eller så är det affärssinne. som te x kamprad.


Tror aldrig jag mött en intelligent människa som inte har på något sätt lyckats, om de sen skulle ha för mycket pengar kan de alltid ge bort dem. Du kanske kan ge lite exempel på vad du menar med lura på vilket sätt lurar Kamprad eller Buffet folk ?

Varför!
för att folk är lata!!
Det vet jag med mig själv ,att jag kunnat var mer förmögen om jag varit lite aktivare .
Har en klasskompis som inte direkt var något ljus ,men han började i familjeföretaget med sina bröder,är nu vd utan någon som helst utbildning efter nian,däremot arbetsam och driftig,företaget går bra.
Har andra klasskompisar från gymnasiet som lyckats bli VD,ar o dyl utan att vara speciellt smarta,däremot driftiga ,och inte bangat att slicka röv under vägen uppåt..
Genom en tidigare kollega känner jag till en lokal uppfinnare som äntligen fick en ide som blev kommersioellt gångbar och tjänade hyfsade pengar före pensionen då han sålde företaget.
men trots att han är pensionär och sålt firman så är han där som en annan oppfinnarjocke nästan varje dag..
Det gäller alltså framför allt att vara idog,smällarna man får är lärpenningar för den driftige.
En smart person ser vad som kan gå fel också,den mindre smarte ser bara möjligheterna..
2011-02-04, 16:57
  #2367
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
"Det nya landet" - negern blir en ödets ironi. I serien symboliserar han den oskuldsfulle och godhjärtade svart-svenske medborgaren vars blotta närvaro gör vårt land så mycket rikare att leva i. Kulturberikning när den är som finast.

Han är en väldigt bra symbol för vårt mångkulturella samhälle. Han visar på ett tydligt sätt hur långt avståndet kan vara mellan den politiskt korrekta propagandan och verkligheten.

I PK:iternas rosa propaganda är denne neger en god neger med ett fint hjärta, och våra fördomar om honom är felaktiga. I verkligheten är han en kriminell ond människa som skadar andra.

Men att det är en så här stor skillnad mellan den politiska korrekta bilden och verkligheten är inget nytt. Så här är det ofta. När de rosa PK-kamerorna stängs av så väntar en annan mycket dystrare verklighet. En verklighet fylld med mord, våldtäkter, misshandel, rån, bidragsfusk, hög arbetslöshet, låga skolbetyg eller ren analfabetism, islamism, terrorism osv.


Aftonbladet citerar ur filmen:

Citat:
”Man måste tro människorna dom är goda. Det är det enda man kan göra.”

http://wwwc.aftonbladet.se/puls/film/recension/0,1300,2000028925,00.html

Med facit i hand så kan man fråga sig: måste man verkligen det?
2011-02-08, 02:30
  #2368
Medlem
011235813s avatar
Fistula får man ju inte glömma. Det ena sättet för en kvinna att drabbas av en sådan i underlivet är brist på adekvat vård. Det andra sättet är en systematisk våldssam gruppvåldtäkt av kvinnan.

Citat:
Are there other kinds of fistula?
...
Fistulas, or holes in organs, can occur for various reasons in different parts of the body, such as the lungs or digestive tract. Tissue damage resulting from prolonged obstetric labour and resulting in incontinence is called 'obstetric fistula'. Tissue damage between the bladder and vagina is called vesicovaginal fistula. Rectovaginal fistula, which is less common, refers to damage between the rectum and vagina. Often if the rectum sustains a fistula, the bladder will also have been damaged and a woman will leak both urine and faeces.

The vaginal canal can also be ruptured by violent rape. In 2003, thousands of women in eastern Congo presented themselves for treatment of traumatic fistula caused by systematic, violent gang rape that occurred during the country's five years of war. So many cases have been reported that the destruction of the vagina is considered a war injury and recorded by doctors as a crime of combat.

Källa: http://www.endfistula.org/q_a.htm#q4

Subsaharas befolkning överraskar än en gång...
2011-02-08, 08:34
  #2369
Medlem
spirdalas avatar
Iaf en neger som fattat det hela med sin släkt

Han är grym http://www.youtube.com/watch?v=JsYHZOMAyVQ
2011-02-08, 09:59
  #2370
Medlem
011235813s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Det blir bara värre och värre ju mer man studerar våra "svarta bröder"
man undrar om dom är människor verkligen,eller ett människoliknande rovdjur?

Du kan vara lugn det blir mycket värre. Man kan använda barn till så mycket annat än att busa med och läsa sagor för. Man kan använda dem till produktion av magiska saker.

Citat:
Like a hunted animal run to ground, the little girl was cornered.

Branded a 'ghost' on account of her striking white skin, Mariam Emmanuel had been chased through her African village, in a remote corner of Tanzania, by a bloodthirsty mob.

Exhausted and terrified, the five-year-old slumped in the dust at the end of an alley. She whimpered and cowered while the adults surrounded her and sharpened their knives and machetes.

Then they set to work, butchering her and dividing up her remains between themselves.

'Mariam did not have the benefit of being unconscious before she died,' said one shocked investigator.

'She was killed, like an animal, by grown men who showed no compassion for another human being.'

Mariam's crime? She was an albino, one of more than 17,000 black Africans who suffer from a rare genetic condition that makes their skin white and their hair red or blond.

And in a continent where millions believe in black magic or 'muti', their organs and blood are worth far more than their lives.

...
Bones are ground down and buried in the earth by miners, who believe they will be transformed into diamonds. The genitals are made into treatments to bolster sexual potency.
...
And treatments made from albino body parts are believed to be particularly powerful, even by rich urban dwellers.


This week, courts in Tanzania, where there have been 90 such killings in the past two years, handed out death sentences to a group of men who had slaughtered and dismembered an albino boy - the first such punishment for albino killers.


Dock tycker jag att myndigheterna gjorde det enda rätta. Det skall dem ha en eloge för. Dödsstraff var den enda rimliga konsekvensen för illdådet.

Citat:
The gang is believed to have been responsible for 'hunting' albinos throughout the region, before trading their organs across this vast continent. And many are relieved that they now face the gallows.

Det var ju troligen inte första gången gärningsmännen hade hittat på sådana här saker.
Albinojägare det låter tamejfan som en flashback-fras, när man skall bryta isen på en tillställning.

-Hej jag heter Olle och jobbar på Ericsson.
-Vem är du och vad jobbar du med?

-Jag är 011235813, frilansande albinojägare...

Men nyttan av albinos för allmänheten i Tanzania, slutar tydligen inte här...

Citat:
...In recent times, they have been spared by their parents - but they are usually kept indoors, hidden by their families to protect them from 'human poachers' and abuse on the streets.

Det var ju tur att ungarna kan vara säkra hos sina föräldrar nu.

Men att knulla med en albino kan tydligen bota sjukdomar eller man kan ju alltid använda deras vackra hud, dem skall ändå inte använda den ifall de är döda.

Citat:
Indeed, many Africans believe that having sex with an albino will cure them of the disease. This has subsequently led to countless rape cases against albino women, leaving them HIV positive, too.

The white skin of albinos is also highly sought-after. There have been scores of cases of albinos in Tanzania and neighbouring Kenya being murdered and then skinned.

Källa: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1215949/The-albino-tribe-butchered-feed-gruesome-trade-magical-body-parts.html

Dock är artikeln från 2009, men jag har inte kollat upp ifall albinos betraktas mindre som råvaror och mer som medmänniskor i nuläget i Tanzania.
__________________
Senast redigerad av 011235813 2011-02-08 kl. 10:02.
2011-02-08, 12:17
  #2371
Bannlyst
Att skilja negern från sin flock, och uppfostra han i en vit miljö, då kanske negern kan vara en normal och värdig medborgare, men att låta negrarna springa runt i sin flock och vara negrar, då har vi en samhällsfara.

titta på denna video och studera flocken...

http://www.youtube.com/watch?v=7sfifxXz1P8&feature=related

efter 1:20 så kommer ett roligt inslag, en negerhane slås med en annan neger hane, den ena tappar byxorna och den andra visa röven, negern som visar rövern bankar på kalsongnegern samtidigt som han försöker ta på sin kalsonger. Kalsongnegern trillar ihop och ligger utslagen med byxorna nere vid anklarna, väldigt skoj.
2011-02-08, 18:54
  #2372
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
titta på denna video och studera flocken...

http://www.youtube.com/watch?v=7sfifxXz1P8&feature=related

Den högst rankade kommentaren sätter fingret på något essentiellt:

I'm black and you gotta admit you can't get to many black people in one place and not expect SOME shit to happen!!

2011-02-08, 19:17
  #2373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Det blir bara värre och värre ju mer man studerar våra "svarta bröder"
man undrar om dom är människor verkligen,eller ett människoliknande rovdjur?

Någon slags människovarelser är de ju såklart, men det är stora skillnader på människor och människor. Verkligheten i Neger-Afrika är ofta värre än nån gammal splatter-, zombie- och kannibalfilm. I Kongo och på en del andra ställen så skyller de på att krigen har brutaliserat pojkar och män som våldtar, fistulerar och äter upp folk, men i Sydafrika så är det ofta ynglingar och män från offrens egna samhällen som går till attack, våldtar, torterar och skär loss könsorgan och andra kroppsdelar från sina levande offer. Det finns flera fall med släktingar och t.o.m. föräldrar som har slaktat sina egna barn och sålt kroppsdelarna till någon lokal häxdoktor för pengar till öl, kortspel och horor.

http://www.iol.co.za/news/south-africa/terror-after-muti-murders-1.393214

Citat:
Terror after muti murders

The women were hit on the head with a hammer, raped and had their genitalia removed while they were still alive.

Last Saturday morning she came back home to find her father and two older sisters had been killed in their beds. Her father, Madodebhunga Yalo, had been hit with a hammer. A grinder had been used to cut his skull open and his brains had been removed. (Ahhh, mmm, färsk och saftig hjärna, precis vad zombies tycker om... )

Her two sisters, Nandipha, 21, and Nobuhle, 20, had also been hit on the head with a hammer and a sharp instrument had been used to remove their genitals from their bodies.


Police believe the killings started in October last year, when a 15-year-old schoolgirl's body was discovered on the R61 road in Mzamba location. She had been raped, hit with a hammer and had her private parts removed.

On January 8 her granddaughter, Nozibele Ngeleka, 25, great-grandchild Yamkela, 11, and a friend, Lungiswa Tshutsha, 20, were attacked while they were sleeping.

Nozibele died after having been hit with a hammer, raped and her genital area removed.

Lungiswa was attacked in a similar fashion and died in hospital two weeks later. Yamkela was hit with a hammer and raped, but she survived and spent about six weeks recovering in hospital.

"In my 76 years, I have never seen anything like I discovered that morning," Makhawula said. "What these thugs did is very painful. What is even worse is that the accused are local boys," she said.

Local community leader Vuyani Cele said it appeared that the killers typically struck their victims, raped them while they were still dazed and remove the body parts while they were still alive.
__________________
Senast redigerad av RexNemorensis 2011-02-08 kl. 19:46.
2011-02-12, 00:44
  #2374
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 011235813
Vem har inte upplevt skräcken av få sin penis stulen av en svartmagiker?

Handen på hjärtat. Du promenerar lugnt och trivsamt. Plötsligt dycker det en trollkarl upp och snattar din penis.

Det har väl alla karlarna här på forumet? Ty jag lärde mig i skolan att alla var lika och det endast var hudfärgen, som skilde raserna åt.



Källa: http://www.huffingtonpost.com/2008/04/23/penis-theft-panic-hits-co_n_98181.html

Om 14 män påstår att en trollkarl tagit deras snoppar, är det inte väldigt lätt för polisen att undersöka om det finns fog för anklagelserna? Liksom, va fan händer. Negern upphör aldrig att förvåna.

En annan incident:
Citat:
The authorities in Benin have ordered security forces to curb violence in the commercial capital, Cotonou, following the deaths of five people by vigilantes

There have been reports of at least 10 such attacks since Saturday.

Four of those who died were burned, another man was hacked to death.

Correspondents say that mobs have attacked indivduals accused of using magic to steal men's penises.

The belief that men's private parts can mysteriously disappear through a handshake or an incantation is commonplace in Benin where superstition and illiteracy are rife.

The BBC's Karim Okanla in Cotonou says these attacks begin by someone screaming that that they have been robbed of their penis.

An angry mob would then descend on any passer-by deemed to look suspicious, strip them naked and then douse them in petrol before setting them alight.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1678996.stm
2011-02-12, 13:12
  #2375
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Om 14 män påstår att en trollkarl tagit deras snoppar, är det inte väldigt lätt för polisen att undersöka om det finns fog för anklagelserna? Liksom, va fan händer. Negern upphör aldrig att förvåna.

En annan incident:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1678996.stm

Och så har folk mage att gnälla på Tin Tin i Kongo...
Den serien var ju en snäll skönmålning...
2011-02-12, 13:51
  #2376
Medlem
Gerrard89s avatar
Precis som alla andra är "negrer" individer med olika personligheter och intressen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in