2011-01-09, 16:24
Medlem
Oboros avatar
Jag tycker att niggers i Amerika är otrevliga och skit, men jag har inte stött på en oschysst neger i Sverige än. Alla negrer jag stött på är skitsnälla, glada hela tiden och bjuder på saker.

Men det finns inga somalier här uppe än, det är väl dom ni stöter på hela tiden kanske=/
2011-01-09, 16:39
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?!

Svarta har (i genomsnitt) en sämre förmåga att föreställa sig, hur någon annan upplever eller drabbas av deras agerande.

-----

Det här är min bedömning/slutsats - take it or leave it.
2011-01-09, 16:53
Medlem
Jag har träffat på en del svarta här i Sverige. Saken är den att nästan alla trevliga är västafrikaner, alltså från Gambia, Ghana, Nigeria och liknande. Dem afrikaner som är mer oberäkneliga är oftast Somalier, Eritreaner och Etiopier. Nordafrikaner är oftast bättre intergrerade än folk från östra MENA.
2011-01-09, 21:58
Medlem
NyanNyans avatar
Har bättre erfarenheter med negrer än araber faktiskt.
2011-01-09, 23:26
Medlem
Keruacs avatar
Dom bestialiska negrerna förnekar sig aldrig!

"Girls as young as two facing rape in tent cities as UN security patrols fail to protect women after Haiti earthquake".
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1258693/Girls-young-facing-rape-tent-cities-UN-security-patrols-fail-protect-women-Haiti-earthquake.html
2011-01-09, 23:33
Medlem
Caesar Johansens avatar
Negrer äger:

http://www.youtube.com/watch?v=_l4_4OO5lAs
2011-01-09, 23:33
Medlem
knocc123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomfbuser
Jag har träffat på en del svarta här i Sverige. Saken är den att nästan alla trevliga är västafrikaner, alltså från Gambia, Ghana, Nigeria och liknande. Dem afrikaner som är mer oberäkneliga är oftast Somalier, Eritreaner och Etiopier. Nordafrikaner är oftast bättre intergrerade än folk från östra MENA.

Östra MENA? Du vet väl att MENA står för Middle east /North Africa? Mellanöstern ligger i västra Asien och Nordafrika ligger i Norra Afrika!

http://sv.wikipedia.org/wiki/MENA

OnT: Svarta i Sverige är mer trevliga och inbjudande än svenskar. I alla fall enligt mina erfarenheter.
2011-01-09, 23:40
Medlem
KillForSatans avatar
Negrer är oftast trevliga och lättsamma när dom är på det humöret. Man får tala tydligt med dom och väga varenda ord väldigt noga så att det inte uppstår några missförstånd. Tänk dig att du pratar med en 5-åring eller en hund. Samtalet ska fortlöpa på negerns villkor och han bestämmer tempot och var det ska leda.

Gör du sådär så kommer ditt samtal med negern blir ganska underhållande. Men om du kommenderar honom eller säger emot, då får du vara beredd på en fysisk attack eller ett känslomässigt utfall.
2011-01-10, 01:20
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turgutt
TS varför drar du alla över samma kam? ska jag säga alla svennar är peddos eller?

Jag drar ju verkligen inte alla över en kam. Skriver ju också att inte alla är så! Men det är en sak som har med de och göra, att de är otrevliga.
2011-01-10, 01:35
Medlem
Caesar Johansens avatar
Jag tycker att i en tråd som heter "negern - sån är han!" borde det vara fullkomligt legitimt att lyfta fram sådana aspekter av den afrikanska kulturen som faktiskt har tillfört något, här är musik kanske det enda exemplet, men ändå. Det är nog få av er här inne som inte lyssnar på någon form av musik som inte delvis har rötter i den svarta musiktraditionen.
2011-01-10, 08:13
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar Johansen
Jag tycker att i en tråd som heter "negern - sån är han!" borde det vara fullkomligt legitimt att lyfta fram sådana aspekter av den afrikanska kulturen som faktiskt har tillfört något, här är musik kanske det enda exemplet, men ändå. Det är nog få av er här inne som inte lyssnar på någon form av musik som inte delvis har rötter i den svarta musiktraditionen.
Nästan all bra musik har svarta rötter. Det är ingenting som jag kan förneka. Dock har ju också avarter som rap uppstått, men blues, jazz, rock n roll, rock, allt detta är svart i grunden. Dock ska ju sägas att denna musik endast uppstått på grund av att svarta hamnade i USA.

Sen som du säger, det är svårt att komma på fler områden där negrer bidragit med något.
2011-01-10, 10:10
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här