2010-02-08, 21:06
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
Du är fan otrolig vi tänker lika men jag vill inte klassa negern som en ren apa, utan mer en människa med begåvningshandikap pgr av att den inte fått utveckla en eget samhälle och levt under sånt klimat som inte krävt nåt större samarbeta människor emellan.

därav inte utvecklats på samma sätt, men de som hängt med sen 1600talet i europa och amerika är på en helt ok nivå.

Nu är du lite orättvis mot dom!
Det här är den absoluta svenska eliten som vet vad dom pratar om.
Utan dom skulle Sverige gå under.

Jag är lite besviken på en del här som har börjat tappa stinget.
Särskild Brookus börjar bli konstigare för varje inlägg och det gör mig orolig. Skriver kortare och kortare inlägg och är inte ens rolig längre. Om han inte söker hjälp så kommer han väl bara skriva "AAAAAAAAAAA" inom ett par månader.
2010-02-08, 21:12
Medlem
Otroligt rolig tråd att läsa. Skumt att nutida forskning (seriös forskning) antyder att människosläktet är genetiskt homogent. Någon som heter Varnagel, kan ha samma genuppsättning som Kunta Kinte från Togo. Det finns inga "rasspecifika" gener eller genupssättningar, dock mutationer som är vanligare på vissa ställen.

Ni har kanske missat att några av världens mest viktiga ledare (Mandela, Obama, Luther King och åtskilliga senatorer och guvenörer i USA), bästa idrottare (Bolt, Pelé, Carl Lewis, Ali, Woods, Gebrselassie), musiker (Hendrix, Brown, Jackson, Armstrong, Tupac) är svarta etc etc.

Men jag antar att ni som skriver här har betydligt fler strängar på er lyra. Ni sitter väl antagligen och läser in dubbelexamen på civ ing och läkarlinjen just i detta läge. Kanske lyfter lite skrot med er 30 cm penis. Väx upp för helvete...
2010-02-08, 21:13
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Nu är du lite orättvis mot dom!
Det här är den absoluta svenska eliten som vet vad dom pratar om.
Utan dom skulle Sverige gå under.

Jag är lite besviken på en del här som har börjat tappa stinget.
Särskild Brookus börjar bli konstigare för varje inlägg och det gör mig orolig. Skriver kortare och kortare inlägg och är inte ens rolig längre. Om han inte söker hjälp så kommer han väl bara skriva "AAAAAAAAAAA" inom ett par månader.
Tack för din omtanke. Men jag är influensasjuk och är inte på topp
2010-02-08, 21:13
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Står en del här

The Gorilla and the Negro
http://aleph0.clarku.edu/huxley/comm/ScPr/owen.html
http://aleph0.clarku.edu/huxley/comm/ScPr/Owen.gif

http://www.stormfront.org/racediff/equality.html

Refererar du till forskning från 1860-talet!
Du ligger ungefär 150 år efter i utvecklingen.

Alla människohuvuden ser inte likadana ut så det där är bara skitsnack.
2010-02-08, 21:15
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Otroligt rolig tråd att läsa. Skumt att nutida forskning (seriös forskning) antyder att människosläktet är genetiskt homogent. Någon som heter Varnagel, kan ha samma genuppsättning som Kunta Kinte från Togo. Det finns inga "rasspecifika" gener eller genupssättningar, dock mutationer som är vanligare på vissa ställen.

Ni har kanske missat att några av världens mest viktiga ledare (Mandela, Obama, Luther King och åtskilliga senatorer och guvenörer i USA), bästa idrottare (Bolt, Pelé, Carl Lewis, Ali, Woods, Gebrselassie), musiker (Hendrix, Brown, Jackson, Armstrong, Tupac) är svarta etc etc.

Men jag antar att ni som skriver här har betydligt fler strängar på er lyra. Ni sitter väl antagligen och läser in dubbelexamen på civ ing och läkarlinjen just i detta läge. Kanske lyfter lite skrot med er 30 cm penis. Väx upp för helvete...
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/science/article3031104.ece
2010-02-08, 21:17
Bannlyst
Citat:

För att det inte är "seriös forskning". Jämför med svininfluensan och den globala uppvärmnings lögnen.
2010-02-08, 21:24
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Enligt professor Richard Lynn finns det genetiska skillnader som förklarar varför afrikaner generellt sett har lägre iq:

Kul att deras gener nu strömmar rakt in i vår genpool...

"Equality Is The Destruction of Excellence"
2010-02-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/science/article3031104.ece
Verkar vara en tillförlitlig kille det där. Professor i antropologi, en vetenskap som kan bygga på såväl empirisk som normativ kunskap, ofta i samband med varandra.

If the trend towards increasing genetic diversity were to continue, it could lead ultimately to the development of different species. Most scientists, however, think this is now highly unlikely.

http://www.dn.se/opinion/debatt/ny-dna-teknik-visar-att-det-inte-finns-raser-1.842550

Där uttalar sig en professor i medicinsk genetik. Något mer tillförlitlig källa.
2010-02-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
För att det inte är "seriös forskning". Jämför med svininfluensan och den globala uppvärmnings lögnen.
Jag betvivlar att du kan hitta någon seriös forskning på att människan består av olika raser. Sitter säkert någon hillbilly med sydstatsflagga och håller med dig men den seriösa forskningen har bevisat motsatsen.
2010-02-08, 21:35
Bannlyst
Citat:
Jag betvivlar att du kan hitta någon seriös forskning på att människan består av olika raser. Sitter säkert någon hillbilly med sydstatsflagga och håller med dig men den seriösa forskningen har bevisat motsatsen.

..DU betvivlar..gå och sov på saken..Hade du vetat något om det så hade du inte varit här och skrivit strunt.
Senast redigerad av fläskbak 2010-02-08 kl. 21:37.
2010-02-08, 21:38
Medlem
FjodorDs avatar
Citat:

Där uttalar sig en professor i medicinsk genetik. Något mer tillförlitlig källa.

Ja, judetidningen DN är ju väldigt tillförlitlig.
2010-02-08, 21:39
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Dem negroida folkslagen i Afrika och deras civilisationer räcker väl som bevis? Man kan undra hur mkt uppsala gubben fått betalt för att gå ut i medierna med sina nya rön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in