Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Ja det verkade vara man mot man slagsmål!
Hade det varit tvärtom så hade ni väl skrikit er hesa hur fega blattarna är som inte vågar slåss en mot en.
Här ser vi en tydlig skillnad hur blattar och neger slåss.. det var två tre stycken som ville ge på han en välförtjänlig smäll, inte så mycket mer, ingen urskillningslös misshandel.. många fler försökte avstyra det.. Jämför hur det var i Södertälje för ett par år sedan då ett tjugotal blattar helt enkelt försökte slå ihjäl en vit tjej,, var det några som reagerade och försökte avstyra... Blattar och negerer är balattar och negrer. Vita och gula är en annan sort…