Citat:
Ursprungligen postat av elefantpenis2002
botkyrka är fullt beboligt även för svenskar dock inte sådana som ser andra raser som lägre stående.
Citat:
Ursprungligen postat av elefantpenis2002
snarare så att du är socialt störd som har förutfattade meningar om områden du inte satt din fot på"men jag läste det i en bok" duger inte som några bevis.sådana som dej kallar man rädda svenskar.
Kan du inte anstränga dig lite när du skriver så det blir läsligt och kan förstås.
Jag skulle inte säga att jag ser andra raser som lägre stående, däremot vet jag att de potentiella problemen av att möta Achmed, Boubba, Mohammed, Raheem och Jamal i en mörk gränd är otroligt mycket större än om jag möter Kalle, Anders, Mårten, Martin och Axel i samma gränd.
Jag har inte förutfattade meningar, jag har gedigen erfarenhet, både av mångkultur i Sverige och USA. Livet är för kort för att ha en massa våldsverkare runt sig och min tid är alldeles för dyrbar för att uppfostra alla idioter i hur man ska bete sig, alltså bosätter jag mig helt enkelt så långt ifrån idioter som möjligt. Prisskillnaderna internationellt är enorma mellan bra och dåliga områden även om de ligger relativt nära varandra, nu har detta även börjat komma till Sverige. Eftersom detta är ett globalt "fenomen" verkar jag inte direkt vara ensam över att tänka så här.