2016-06-30, 07:46
Medlem
Kan man köpa Vaporizer på avbetalning via klarna tex?
Citera
2016-06-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Jag tror att jag helt enkelt får hålla mig till att ha tillgång till gräs.
Jag skaffade en xmax v2 pro som kostar under tusingen och som rekommenderades av smoketower för just brunt. Den fungerar men tar så lite brunt åt gången att det inte är lönt för min del som har tolerans. Får röka 2-3 laddningar och det är ett jävla meck att få bort kladdet och ladda om den, speciellt när koncentrat-insatsen är några hundra grader.

Så jag vetefan om det är nån god idė att röka brunt ur vaporizer öht, om du inte har noll tolerans vill säga.
Citera
2016-06-30, 20:26
Medlem
Någon som vet varför man alltid hostar av snoops gpen go pro? Är det inte sagt att det är bättre för lungor och hals av att röka via Vaporizer?
Btw gillar ruset i kroppen iaf.
Citera
2016-07-01, 08:21
Medlem
Miys avatar
Var nära att slå till på en Arizer Air igår men sprang in i ett till frågetecken precis innan jag skulle klicka på beställ.

Saken är den att jag inte är någon storkonsument av cannabis, jag röker 4-5kvällar/vecka men väldigt små mängder. Ca. 0,5g per vecka är vad jag brukar röka i snitt.

Så ca en 0.1'a per kväll uppdelat i 2-3 röktillfällen med någon timmes mellanrum.

Fungerar dessa små mängder bra ihop med en arizer air eller fungerar den bättre för större mängder?
Läste en del kommentarer igår från folk som säger att MFLB passar bättre för "smårökare" som mig.
Speciellt då det kommer till att dela upp rökat på fler tillfällen under en kväll då det inte förångas mer än det man drar i sig(?) Den ska dessutom ge ifrån sig mindre lukt än en air (?) vilket är ett stort plus för mig.

Den känns ju dock rätt tafflig när man gått och siktat in sig på en air?

Även tips på andra vapos som fungerar optimalt för mina rökvanor mottages gärna.
Senast redigerad av Miy 2016-07-01 kl. 08:58.
Citera
2016-07-03, 11:42
Medlem
Miys avatar
Det blev en Da Vinchi till slut. Den var lite knepig den här. Njaa säger jag.
Citera
2016-07-05, 15:37
Medlem
5OMEDOPEs avatar
Köpte en FocusVape på rea, gick på ca 800kr, mkt nöjd med produkten hittills. Grönt är det som röks.

Har dock frågor då jag är grön inom detta.
1. När jag röker på lägre gradantal, krävs det att man tar fler bloss för att komma upp i samma nivå motsvarande högre gradantal och lika många bloss?
2. Gör ni edibles på resterna eller blir det vidrigt?
3. Standard med popcorn-smaken vid högre temp, och ört/weed-smaken vid lägre?
4. Hur skiljer sig ert rus på lägre respektive högre temps? Vilken temp tycker ni är optimal?

Känns som man bara behöver typ en tredjedel av vad man behöver för en spliff. Igår körde jag på 50mg OG Kush och visste knappt vad jag hette efter det. Låg halv-förlamad på soffan och tryckte i mig muffins, vilket smakade mer än himmelriket.

Yeeeea vaporizersssssss...
Citera
2016-07-10, 12:21
Medlem
G Pen Elite Vaporizer

Finns väldigt lite info om svenskar som testat just denna Vaporizer.
Så testar här.
Bra eller dålig?
Är smaken den samma som föregående produkt (G pro)?
Hur är det med lukten när man stängt av den?

http://www.gpen.com/products/g-pen-e...round-material
Citera
2016-07-10, 17:33
Medlem
BoKKaBruns avatar
Nån som köpt en Pax 2 på eBay? Finns för runt 1500kr men är dom äkta?
Citera
2016-07-10, 17:38
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5OMEDOPE
Köpte en FocusVape på rea, gick på ca 800kr, mkt nöjd med produkten hittills. Grönt är det som röks.

Har dock frågor då jag är grön inom detta.
1. När jag röker på lägre gradantal, krävs det att man tar fler bloss för att komma upp i samma nivå motsvarande högre gradantal och lika många bloss?
2. Gör ni edibles på resterna eller blir det vidrigt?
3. Standard med popcorn-smaken vid högre temp, och ört/weed-smaken vid lägre?
4. Hur skiljer sig ert rus på lägre respektive högre temps? Vilken temp tycker ni är optimal?

Känns som man bara behöver typ en tredjedel av vad man behöver för en spliff. Igår körde jag på 50mg OG Kush och visste knappt vad jag hette efter det. Låg halv-förlamad på soffan och tryckte i mig muffins, vilket smakade mer än himmelriket.

Yeeeea vaporizersssssss...

1, Lägre grad ger bättre smak antal bloss spelar ingen roll utan du måste öka tempen för att få ut allt
"En jag känner" börjar på låga temp och sedan ökar när det blir mindre "rök"
2, Gör smör. Sen stoppar du ner en klick i ett glas med varm mjöl, oboy och svep skiten.
3, japp.
4, enda jag har märkt är att man inte blir lika slö, men tror det inte är någon större skillnad förutom du blir mindre bäng på bara låga temp, se svar 1.

Alla som funderar på att köpa en vape. Köp arizer solo.

Arizer solo är den bästa i "min väns tycke" då har vederbörande(inte HEN FÖR FAN) testat utöver Arizer - vulcano, mighty, craft, MFLB och pax skiten(Vappe världens apple produkt, överskattad och kass)
den är billig, tålig, otroligt lätt att rengöra , räcker med 01-02g, lätt att använda och man kan göra om den till vattenpipa för 100:- Men Elevape Smart Vaporizer kan nog bräcka solon.
https://www.vapefiend.co.uk/elevape-...vaporizer.html kolla bara.

Frågor på det`?
Senast redigerad av fuska 2016-07-10 kl. 17:50. Anledning: Stava.....
Citera
2016-07-11, 23:22
Medlem
BoKKaBruns avatar
Ni som använt Arizer Air, skulle man kunna sitta på balkongen och röka utan risk att grannarna känner?
Citera
2016-07-12, 17:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoKKaBrun
Ni som använt Arizer Air, skulle man kunna sitta på balkongen och röka utan risk att grannarna känner?
Se det som att det luktar snarare än stinker.
Citera
2016-07-12, 22:36
Medlem
BoKKaBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Se det som att det luktar snarare än stinker.
Men skulle grannen "känna igen de"? Luktar det mycket mindre genom en vape?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in