Citat:
Ursprungligen postat av
5OMEDOPE
Köpte en FocusVape på rea, gick på ca 800kr, mkt nöjd med produkten hittills. Grönt är det som röks.
Har dock frågor då jag är grön inom detta.
1. När jag röker på lägre gradantal, krävs det att man tar fler bloss för att komma upp i samma nivå motsvarande högre gradantal och lika många bloss?
2. Gör ni edibles på resterna eller blir det vidrigt?
3. Standard med popcorn-smaken vid högre temp, och ört/weed-smaken vid lägre?
4. Hur skiljer sig ert rus på lägre respektive högre temps? Vilken temp tycker ni är optimal?
Känns som man bara behöver typ en tredjedel av vad man behöver för en spliff. Igår körde jag på 50mg OG Kush och visste knappt vad jag hette efter det. Låg halv-förlamad på soffan och tryckte i mig muffins, vilket smakade mer än himmelriket.
Yeeeea vaporizersssssss...
1, Lägre grad ger bättre smak antal bloss spelar ingen roll utan du måste öka tempen för att få ut allt
"En jag känner" börjar på låga temp och sedan ökar när det blir mindre "rök"
2, Gör smör. Sen stoppar du ner en klick i ett glas med varm mjöl, oboy och svep skiten.
3, japp.
4, enda jag har märkt är att man inte blir lika slö, men tror det inte är någon större skillnad förutom du blir mindre bäng på bara låga temp, se svar 1.
Alla som funderar på att köpa en vape. Köp arizer solo.
Arizer solo är den bästa i "min väns tycke" då har vederbörande(inte HEN FÖR FAN) testat utöver Arizer - vulcano, mighty, craft, MFLB och pax skiten(Vappe världens apple produkt, överskattad och kass)
den är billig, tålig, otroligt lätt att rengöra , räcker med 01-02g, lätt att använda och man kan göra om den till vattenpipa för 100:-

Men
Elevape Smart Vaporizer kan nog bräcka solon.
https://www.vapefiend.co.uk/elevape-...vaporizer.html kolla bara.
Frågor på det`?