2016-07-12, 22:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoKKaBrun
Men skulle grannen "känna igen de"? Luktar det mycket mindre genom en vape?
Om din granne vet hur weed luktar så kanske men förmodligen tro att det är nån betydligt längre bort. Vet dom inte hur det luktar så har dom ingen aning om vad fan det är.
Citera
2016-07-12, 22:57
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:

Väldigt mycket mindre! Jag har iofs bara erfarenhet av MFLB och Haze Dual V3, men med de kan jag sitta och puffa en våning ned från övriga familjen utan att det märks.
Citera
2016-07-16, 22:14
Medlem
BigFatCones avatar
Tror inte en sekund på att den är något att ha. Bortåt en tusing får du nog räkna med.
Citera
2016-07-19, 19:53
Medlem
Citat:

Det luktar väldigt mycket mindre. Det här är min personliga upplevelse så kanske är det bara inbillning men jag tycker att det luktar mindre om jag tar mindre "bloss" i taget och håller inne längre. Stora bloss som blåses ut som stora moln luktar också mer.
Citera
2016-07-19, 21:43
Medlem
Jag har en volcano men ångar mest gräs, kommer nog bli mer hasch en period.Är dock lite nyfiken på om någon här testat DMT i sin vulkan.

Finns ju lite historier på engelspråkiga sidor men tycker inte jag får någon klar "do or don't" bild. DMT luktar trots allt APA och jag vill inte att det riskerar att sätta sig i vulkanen.
Citera
2016-07-20, 15:01
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Billig prisvärd vaporizer för ett kvöllsbloss? Finns ju så många att välja på.
Citera
2016-07-20, 15:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Min erfarenhet säger att man får lägga en tusenlapp och uppåt för att det ska vara värt.
Citera
2016-07-20, 15:33
Medlem
Underkasts avatar
Citat:

Lånade en vap av en polare för ett tag sen när ja behövde köra lite luktfritt, vet inte va ja väntat mig riktigt men blev sjukt besviken. Prylen fyller väl sin funktion, absolut.. luktade ingenting och skonsam mot lungorna (alltså vill verkligen poängtera här, de luktade noll och ingenting.) men tycker de är för mycket meck med de, batteritiden för denna va kanske 10min MAX och en laddtid på drygt 3 timmar. Nu sa han att hans kostade runt 2.5k också så de ska väl inte va nån skit. Tycker personligen de är sjukt ovärt att ladda vapen i 3h för att röka i 10min, men visst de funkar och sålänge man röker själv och har framförhållning så antar ja väl att de är en bra grej
Citera
2016-07-20, 15:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underkast
Lånade en vap av en polare för ett tag sen när ja behövde köra lite luktfritt, vet inte va ja väntat mig riktigt men blev sjukt besviken. Prylen fyller väl sin funktion, absolut.. luktade ingenting och skonsam mot lungorna (alltså vill verkligen poängtera här, de luktade noll och ingenting.) men tycker de är för mycket meck med de, batteritiden för denna va kanske 10min MAX och en laddtid på drygt 3 timmar. Nu sa han att hans kostade runt 2.5k också så de ska väl inte va nån skit. Tycker personligen de är sjukt ovärt att ladda vapen i 3h för att röka i 10min, men visst de funkar och sålänge man röker själv och har framförhållning så antar ja väl att de är en bra grej
Tre minuters rökning med min vaporizer motsvarar samma rus som fyra-fem spliffar. Så jag tycker att det är helt okej. Dessutom så går det ju att ladda den när man använder den.
Citera
2016-07-20, 18:20
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Min erfarenhet säger att man får lägga en tusenlapp och uppåt för att det ska vara värt.

Inga problem 1000-1500 hade jag tänkt mig, vad ska man tänka på? Är det samma skit men olika design och funktioner? Ska som sagt enbart röka för sömnen så det behöver inte vara något extraordinärt.
Citera
2016-07-20, 19:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Inga problem 1000-1500 hade jag tänkt mig, vad ska man tänka på? Är det samma skit men olika design och funktioner? Ska som sagt enbart röka för sömnen så det behöver inte vara något extraordinärt.
Denna är min favorit än så länge. Jag har visserligen bara testat tre och ingen av dom "kända" som Magic Flight Box och allt vad dom heter. Jag gillar designen, tyngden och handhavandet.
Citera
2016-07-21, 09:21
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Denna är min favorit än så länge. Jag har visserligen bara testat tre och ingen av dom "kända" som Magic Flight Box och allt vad dom heter. Jag gillar designen, tyngden och handhavandet.

Denna då? Billig och väldigt bra feedback såg dessutom rätt sexig ut.

https://www.vaposhop.se/vaporizers/p...vaporizer-pen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in