Hmm..Jag behöver eder hjälp kära tränings-gudar.
Är en relativt avdankad hockeyspelare som nu på senare tid (senaste 2 åren) har hamnat i ett slags öldrickande hamster-hjul.
I mina glansdagar var jag en helt ok tacklings-back med stenhårt slagskott. Tränade rätt seriöst och åt kopiösa mängder av mat varje dag (tränade i princip varje dag och söp aldrig).
Tänkte aldrig på kosten utan bara åt för att det var gott, och grov blev jag.
I skrivandes stund väger jag in på cirka 96 kg och en längd på 190 cm. Med tröja på ser jag rätt biffig ut, men det är bara en illusion. Under tröjan tyckts en en liten mage ploppa ut + dessa tråkiga chipstuttar. Kort sagt så håller jag mig borta från stranden.
Kosten i dagsläget är inget jag kan bestämma över, ligger borta på jobb och kan ej laga egen mat. Dock så slutar detta uppdrag om 1 månad och först då kan jag styra över kosten igen och pallra mig till gymmet.
Inget gym finns heller att använda, löparskorna är med i väskan men dom tycks inte ens vilja ta mig med ut på en promenad.
Kort och gott hur fan börjar jag? Jag vill ju verklien gå ner i vikt men min hjärna säger åt mig att ligga framför tvn istället.