2013-01-14, 21:18
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Zack Snyder regisserar Star Wars! Men inte någon av episod VII - IX utan en film ska utspela sig parallellt med dessa.

http://www.moviezine.se/artikel/1225...erar-star-wars

YES! Zack Snyder var hogt upp pa listan for mig for eventuella Star Wars directors. Som jag sade tidigare sa forvantade jag mig/hoppades pa standalone filmer, det var en sjalvklarhet!

http://www.vulture.com/2013/01/zack-...wars-film.html
Senast redigerad av sydh 2013-01-14 kl. 21:25.
Citera
2013-01-15, 16:26
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
YES! Zack Snyder var hogt upp pa listan for mig for eventuella Star Wars directors. Som jag sade tidigare sa forvantade jag mig/hoppades pa standalone filmer, det var en sjalvklarhet!

http://www.vulture.com/2013/01/zack-...wars-film.html
Detta har nu tyvärr debunkats.
Citera
2013-01-15, 22:13
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrenchcoatPanda
Detta har nu tyvärr debunkats.
Källa?
Citera
2013-01-15, 22:57
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Källa?

En spokesperson for Snyder: http://www.hollywoodreporter.com/hea...-report-412336
Citera
2013-01-16, 00:12
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
En spokesperson for Snyder: http://www.hollywoodreporter.com/hea...-report-412336

Tackar. = )
Citera
2013-01-16, 15:06
Awaiting Email Confirmation
Varför låter sig Darth Vader under lång tid att styras av Palpatine, då Vader i fråga med lätthet tog död på sin mästare i return of the jedi?Nog för att Vader förlorade en hel del clorians i och med förlusten av att samtliga ben och armar är av till hälften,men han var ju trots det oehört stark i kraften,och en termimator fysik gällande hans nya kroppsutformning.
Det som gör mig undrande också är hur Yoda med sin lilla kropp och därav mindre blodmängd kunde vara så stark i kraften,då borde ju Vaders blodtapp ha mindre betydelse då en människa lär innehålla större mängd blod än arten Yoda var?
Citera
2013-01-16, 15:41
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlenFikus
Varför låter sig Darth Vader under lång tid att styras av Palpatine, då Vader i fråga med lätthet tog död på sin mästare i return of the jedi?Nog för att Vader förlorade en hel del clorians i och med förlusten av att samtliga ben och armar är av till hälften,men han var ju trots det oehört stark i kraften,och en termimator fysik gällande hans nya kroppsutformning.
Det som gör mig undrande också är hur Yoda med sin lilla kropp och därav mindre blodmängd kunde vara så stark i kraften,då borde ju Vaders blodtapp ha mindre betydelse då en människa lär innehålla större mängd blod än arten Yoda var?
Darth Nihilus hade 0 kropsmassa (tror jag), han bestod bara av "kraften" samt någon skum utrustning som hindrade honom från att kollapsa (han var ungefär som ett svart hål eller något helvete, kommer ej ihåg). Han åt hela planeter, bokstavligen.... (Spela KOTOR 2 (med restored content mod) om du har lust.)

Men ang. KOTOR, så får man reda på att Sith Lords stora förmåga om jag kommer ihåg var att dem i korthet var väldigt bra att ljuga och liknande...
Senast redigerad av Nume 2013-01-16 kl. 15:48.
Citera
2013-01-16, 16:06
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:

Hade han så mycket att välja på? Kejsaren dödar ju Vader ganska lätt med force lightning just eftersom han har så mycket mekaniska delar.

Sedan är ju lite av poängen med slutet på episode 3 att Vader ändå inte har något att leva för längre. Sogen över vad han förlorat och hatet mot Obi-Wan Jedi ordern är det enda han har kvar. Vad skulle han vinna på att döda kejsaren i det läget?
Citera
2013-01-16, 16:12
Medlem
Astrodogmedias avatar
Citat:
Nog för att Vader förlorade en hel del clorians i och med förlusten av att samtliga ben och armar är av till hälften,men han var ju trots det oehört stark i kraften,och en termimator fysik gällande hans nya kroppsutformning.

Clorians finns inte, det är bara en efterhandskonstruktion som Lucas slängde in för att jävlas.
Citera
2013-01-16, 16:23
Moderator
zanteras avatar
Saknar tiden när "the force" inte var biologisk smörja.
Citera
2013-01-16, 16:29
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Hade han så mycket att välja på? Kejsaren dödar ju Vader ganska lätt med force lightning just eftersom han har så mycket mekaniska delar.

Sedan är ju lite av poängen med slutet på episode 3 att Vader ändå inte har något att leva för längre. Sogen över vad han förlorat och hatet mot Obi-Wan Jedi ordern är det enda han har kvar. Vad skulle han vinna på att döda kejsaren i det läget?
Men det blev ju uppenbart i return of the jedi att Vader ändå rätt lätt kunde döda kejsaren,och Vader kanske kunnat rädda sig med hjälp av sjukteamet som fanns till hans tjänst på dödstjärnan,alltså om det inte inträffat isamband med dödstjärnans undergång
Citera
2013-01-16, 16:36
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Darth Nihilus hade 0 kropsmassa (tror jag), han bestod bara av "kraften" samt någon skum utrustning som hindrade honom från att kollapsa (han var ungefär som ett svart hål eller något helvete, kommer ej ihåg). Han åt hela planeter, bokstavligen.... (Spela KOTOR 2 (med restored content mod) om du har lust.)

Men ang. KOTOR, så får man reda på att Sith Lords stora förmåga om jag kommer ihåg var att dem i korthet var väldigt bra att ljuga och liknande...
Kan man hoppas att disney gör många filmer i olika tidsåldrar?Vill se tiden då Vader goes banana och slaktar jedi på löpande band?
Haha ja sith är bra på att manipulera,kolla bara på Palpatine för hela jedirådet och andra bakom ljuset.
Sith är betydligt starkare än jedi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in