2010-01-11, 14:20
Medlem
Alltså, det blir ju så muppigt för jag har svårt att se något, alls, eftersom kvinnan ses som så passiv.

Men ja, jag hade inte velat ha sex enbart i sängen, och jag hade inte enbart vilja ha sex.

Så någon kreativ, experimentiell, exhibitionistisk, öppen människa som inte har något emot att testa på nya saker, eller områden, och kommer med egna idéer och så.

En riktigt snuskig tjej helt enkelt

Hittar jag inte en förhållande flicka utan bara skulle hitta någon att knulla med hade jag nog helst hittat 2-3 möjligen bisexuella tjejer som hellre hade kunnat tänka sig att ta över förförandet och leda akten och som kunde teasa och reta mig lite ..

Men det behöver ju vara lite busiga kreativa tjejer i ett sådant fall som sagt.

Har klurat på att dra en tråd med lite bilder och sökt lämpliga flashbackbrudar som kan ta itu med det där men ja, kontaktannonser är ju inte tillåtna så det skiter sig ju! ;D
(Edit, dessutom blir det ju en sorts listtråd där alla hundratals tjejer lämnar sitt intresse.)
Citera
2010-01-11, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riisen
ja närvaro krävs alltid för G

för mvg krävs alltid egna intiativ...

man lär sig mycket viktigt i skolan

Du glömde Vg
Citera
2010-01-11, 17:44
Medlem
BigIvars avatar
Inte sådär väldigt komplicerat...

En kvinna som suger till roten, rider som en kosack från helvetet, sprutar som en fontän och sörplar i sig satsen som om det var hennes sista måltid - Hon hamnar högt på min lista.
Citera
2010-01-11, 17:50
Medlem
Makaron2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Inte sådär väldigt komplicerat...

En kvinna som suger till roten, rider som en kosack från helvetet, sprutar som en fontän och sörplar i sig satsen som om det var hennes sista måltid - Hon hamnar högt på min lista.

alltså jag förstår inte det där med satsen. varför måste man svälja?? ni tycker ju själva att det är äckligt. om jag ska svälja så får fanimej killen svälja en gång först.
Citera
2010-01-11, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
alltså jag förstår inte det där med satsen. varför måste man svälja?? ni tycker ju själva att det är äckligt. om jag ska svälja så får fanimej killen svälja en gång först.

Måste ju bara säga att jag älskar din avatar

OnT Antar att du aldrig sväljer med andra ord för det är inte många killar som kan ta sin egen sats
Citera
2010-01-11, 18:43
Medlem
BigIvars avatar
Citat:

Jag förstår det inte heller, irrationellt och fånigt. Men, jag råkar gilla det.

Så du menar alltså att du skulle svälja om bara killen bet ihop och svalde en först ? Festligt ! Jag har för övrigt inga problem med att svälja kvinnliga orgasmiska utsöndringar.

Ditt inlägg påminner mig om en viktig egenskap som jag glömde:
En dam som vet vad hon vill (och inte vill) och har förstånd att berätta det är alltid het.
Citera
2010-01-11, 23:14
Medlem
FBtjejens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Det är väl härligt när tjejen kommer! Se henne i ögonen då! Värt att jobba lite för!

Hmmm, där sa du nåt. Undrar om jag har fått en enda orgasm i hela mitt liv och samtidigt haft öppna ögon? Verkligen konstigt att jag inte har tänkt på det förut. Detta ska testas!!!
Citera
2010-01-11, 23:44
Medlem
Citat:

Vilka "vi"? Folk är olika, det finns tjejer som äcklas av sina safter med, men långt ifrån alla, av båda könen, är hisspiga över saker som kommer från dem själva.

Och var så säker, om det är ditt enda kriterium så hade du fått svälja mycket och ofta om du var med mig.
Citera
2010-01-12, 02:47
Bannlyst
Aha! Puppyfrogtiger ar en satsgurglare, det kunde man gett sig fan pa
Citera
2010-01-12, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Aha! Puppyfrogtiger ar en satsgurglare, det kunde man gett sig fan pa

Ja, min egen sats är jag inte obekväm med. Men jag hade ju inte som du tagit satsen från en kille som du dessutom betalat för att ha sex med.
Citera
2010-01-12, 07:01
Medlem
Telefonsamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yplus
Många som propagerar för aktiva tjejer, jag får slå på den andra bongotrumman och tala mig varm om passiva tjejer. Tycker det är jävligt sexigt med tjejer som ligger helt stilla och låter mig kontrollera händelseförloppet, speciellt om hon gnyr lite ansträngt när man trycker in den. Sen så slänger man runt henne lite som man behagar själv som en säck med potatis, trycker ner hennes ansikte i sängen m.m.

Citera
2010-01-12, 07:25
Suger kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in