2010-04-13, 16:03
Medlem
Skullheads avatar
Stöna lagom mycket, röra på sig, typ trycka emot sin fitta istället för att jag enbart ska trycka in den.
Citera
2010-11-23, 18:57
Medlem
-------
Citera
2010-11-25, 00:11
Medlem
OscarHellstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Åh tack för utförligt svar . Men tyvärr är det nog så att det är det som vi tjejer oroar oss mest över är hur mycket ni gillar våran kropp.
Jag tror du kan se på kuken om killen gillar din kropp haha, men jag menar, killar tänder på tjejers kropp, så äre bara, så det finns inget att oroa sig för egentligen!

Själv tkr jag tjejen ska vara grymt kåt när hon väl är kåt, och vara avslappnad och ha kul på ngt sätt, sexig, och VERKLIGEN INTE vara blyg, för om man är kåt så är det bara jobbigt om inte tjejen kan visa sig, tkr jag iaf. Ta eget initiativ och vara framåt och vilja prova nya saker, exprimentell kan man säga. Dirty talk är oxå viktig. Lekfulla tjejer!!
Citera
2010-11-25, 02:15
Medlem
Grainger-13s avatar
Har grubblat på det där.
Har försökt bena ut varför min nuvarande är den bästa jag haft.

Kommer fram till samma sak hela tiden. Vi är jämt matchade när det gäller sexdriften och tycker om sex på samma nivå.

När vi har sex vill båda två vill att den andra njuter. Jag vet att det kommer vara superskönt när vi har sex. Lika lite som hennes orgasm är hennes problem och lika lite är min orgasm mitt problem.
Jag älskar när hon kommer lika mycket som hon älskar när jag kommer.
Vi har en samsyn när det gäller sex och upplever att vi är jämställda i sänghalmen med gott om initiativ från oss båda.

Tror absolut att det hjälper att vi båda älskar varandra och att vi har roligt i sängen.

Sen finns där ju en massa andra faktorer som är mer reella. Såsom att hon har en sexig kropp, lider av långa välskapta ben, underbart skön, suger som om hennes liv berodde på det, motjuckar som en professionell lambadadansare, ger sig hän, naturliga stön, har en stor experimentlusta och så vidare.
Citera
2010-11-26, 12:28
Medlem
att hon kommunicerar och är en del av sexleken inte bara ett objekt ur vilket det kommer ut ljud
Citera
2010-11-26, 19:22
Medlem
pittepattes avatar
Jag vill att hon ligger med armarna längs sidorna. Ögonen ska dock vara öppna men jag vill att hon tittar upp i taket/kudden och undviker ögonkontakt.
Citera
2010-11-26, 21:35
Medlem
Är aktiv och gör det hon vill, pratar, smeker, låter i lagom mängd och verkligen njuter utan att hålla tillbaka.

Ta för sig helt enkelt och vill bli tillfredsställd och inte bara "ställa upp" för killen så han får sitt...
Citera
2010-11-26, 23:01
Medlem
deaners avatar
Underlägsenhet.
Citera
2010-11-27, 18:18
Medlem
TroyMcLures avatar
Tjejer som tar initiativ och spelar ut sina fantasier uppskattas. Har svårt för tjejer som bara ligger som en hösäck utan att ta några egna initiativ.
Citera
2010-11-27, 18:46
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittepatte
Jag vill att hon ligger med armarna längs sidorna. Ögonen ska dock vara öppna men jag vill att hon tittar upp i taket/kudden och undviker ögonkontakt.

Men vad får du ut av det förutom känslan av att knulla kudde?
Citera
2010-11-27, 23:01
Medlem
pittepattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Men vad får du ut av det förutom känslan av att knulla kudde?

Testa jucka mellan kuddarna i soffan. Det är bättre än många vill tro.
Citera
2010-11-28, 12:21
Medlem
Ratads avatar
Jag vill inte att hon skäms för sin kropp. Överlag är vi killar petigare med sånt än tjejer tror. Det känns så jävla fel att när hon knuffar bort händerna för tredje gången när man ska dra av henne toppen trots att hon påstår att hon gillar "när killen styr och tar för sig". Hängpattarna blir ju mindre hängiga om jag vi trycker oss mot varandra!

Så visa lite hud när ni flirtar. Jag tycker om det.

Att hon vågar hitta på lite saker och inte tar det för allvarligt. De flesta har ju faktiskt oftast sex för nöjes skull. Jag är väldigt vanlij och har inga speciella fantasier så det är sexigt med någon som kan överraska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in