2010-01-06, 13:52
Bannlyst
Har alltid undrat över det.
Är det hur hon låter, är det hur hon rider av en kille, är det hur hon är innan ni har sex?
Är det hur hon är när ni har sex?
Vad är det en tjej måste göra för att anses vara bra i sängen?

Skulle vara intressant att höra hur ni killar tänker.

Edit: Snälla försök ge seriösa svar eller så behöver ni inte skriva alls.
Senast redigerad av Merewena 2010-01-06 kl. 14:10.
Citera
2010-01-06, 13:54
Medlem
jcm900mods avatar
Det är inte så mycket skillnade mellan tjej och tjej så länge hon är aktiv och inte ligger som en död fisk så är jag nöjd.
Citera
2010-01-06, 13:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Har alltid undrat över det.
Är det hur hon låter, är det hur hon rider av en kille, är det hur hon är innan ni har sex?
Är det hur hon är när ni har sex?
Vad är det en tjej måste göra för att anses vara bra i sängen?

Skulle vara intressant att höra hur ni killar tänker.

Tjena sötnos!

En tjej är bra i sängen om hon gillar män och gillar sex. Det ska absolut inte vara några inövade poser eller ljud. Hon ska känna och tycka om sin kropp, ge njutning och ta emot njutning. Spontant.
Citera
2010-01-06, 13:56
Bannlyst
Genom att låta en göra vad man vill med tjejen of course
Citera
2010-01-06, 13:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Genom att låta en göra vad man vill med tjejen of course

Förlåt. Den punkten glömde jag. Tack...
Citera
2010-01-06, 14:08
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag tycker att viktigast är ändå att våga ta för sig och inte skämmas för sin kropp, även om jag föredrar att dominera så är det härligt med exempelvis motjuck och nära kontakt.

Att spontant klämma ur sig saker som "Knulla mig", "Du är så jävla underbar" etc är inte heller helt fel, snarare tvärtom. Dirty-talk är något alla tjejer bör ta en kurs i.

Viktigast av allt när det kommer till mina preferenser är ändå att visa hur det känns, antingen med gester, stönanden, ord eller varför inte allt på en gång?
Citera
2010-01-06, 14:14
Bannlyst
Det viktigaste ar att hon ar kat och det funkar bra ihop, sen ar det ju ett plus om hon kan rora sig oxa. Sugtekniken ar ratt viktigt for att et ska bli topppoang(svalja)
Citera
2010-01-06, 14:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Det viktigaste ar att hon ar kat och det funkar bra ihop, sen ar det ju ett plus om hon kan rora sig oxa. Sugtekniken ar ratt viktigt for att et ska bli topppoang(svalja)

Ska hon tugga kat?
Citera
2010-01-06, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt

Menar du att du har satt på tjejer som inte är kåta?
Citera
2010-01-06, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Menar du att du har satt på tjejer som inte är kåta?

Snarare att vissa tjejer lägger sig ner som ett djur som väntar på att bli avrättat, och ligger så under hela akten.
Citera
2010-01-06, 14:24
Bannlyst
Det ar en djavla skilnad pa kata brudar och KATA brudar. En tjej som tycker missionaren pa Lordags kvallen duger bra kanske inte ar lika rolig som hon som skriker "Knulla skiten ur mig for helvete" om du forstar vad ja menar?
Citera
2010-01-06, 14:27
Medlem
Bargents avatar
Att hon visar att hon är kåt. Dessutom ska hon inte skämmas för sin kropp, t.ex. behålla BH:n på som vissa unga flicksnärtor envisas med. Lite dirty talk är aldrig fel heller. Dessutom ska tjejen glatt lyda när det är dags för positionsbyte och eventuellt själv ta initiativ till ett sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in