Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Så om du hade varit en tjej och en kille gillade att bajsa på tjejen i själva sexet, hade du provat det då?
Om du nu var en tjej

Bra försök.

Och fan vet om jag inte hade det... jag menar, worst case scenario: det är skitäckligt så man får gå och tvätta bort det. Boo hoo.
Men i det fallet har ju de flesta människor en vettig anledning att tro att de inte kommer att gilla det. De flesta är inte direkt förtjusta i sitt eget bajs när det ligger och simmar i toastolen.
Om man däremot aldrig har smakat på sperma, utan bara hört att "det smakar typ salt.. ungefär", så har man ju ingen jäkla aning. Om man aldrig låtit någon annan eller sig själv peta på analöppningen så har man ju ingen jäkla aning om hur kul eller smärtsamt analsex är. Och det finns (så vitt jag har märkt) inga särskilt bra skäl att tro att det skulle vara fruktansvärt.
Så en tjej som vägrar att bli "munknullad" så att hon spyr har jag viss förståelse för: de flesta har spytt och vet om de gillar det eller inte. Men att totalvägra att svälja sperma med argument som "det är förnedrande" eller "men äckligt juh!!!11" är väl ungefär lika moget som att vägra att smaka på en ny grönsak... och det har ju till och med jag slutat med.