2010-01-12, 09:12
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
alltså jag förstår inte det där med satsen. varför måste man svälja?? ni tycker ju själva att det är äckligt. om jag ska svälja så får fanimej killen svälja en gång först.

Är det så konstigt om en kille inte är speciellt överförtjust i att svälja sperma om han är hetro?

Annars är det ju såklart frivilligt att svälja, vissa tänder på det andra skiter i vilket som med allt annat.
Citera
2010-01-12, 21:45
Medlem
Efter att ha läst halva tråden så fick det mig att inse att jag sällan söker ögonkontakt... vilket jag är medveten om, jag tycker helt enkelt inte att jag "ser kåt ut", även om jag är det. Lite boring då med andra ord, får jobba på det där

Under själva akten tycker jag det är små svårt att vara tjej, kan ju inte göra så mycket. Därav älskar jag förspel Där kan man härja!
Citera
2010-01-13, 08:55
Medlem
death_in_a_boxs avatar
Det mesta har redan sagts och upprepats, men en sak har ni bara snuddat lite vid, tycker jag:

Tjejen skall inte ha en massa principer om saker man gör och inte gör, hon skall vara öppen för nya möjligheter.

Så förbannat avtändande med tjejer som vägrar analsex "för att det gör ont" eller "för att det är förnedrande" om dom aldrig har provat. Dito med att svälja eller ta satsen i ansiktet. Jag säger inte att alla måste gilla allt, men prova åtminstone innan du bestämmer dig.

Jag är kille och heterosexuell. Jag har slickat på mitt eget ollon (fan att man inte är vigare...), svalt min egen sats, tagit min egen sats i ansiktet (dock inte prickat i ögon eller näsa), pissat mig själv i munnen, kört upp saker i röven, sugit av en annan kille för att prova (själva sugandet var helt okej, men att kuken satt på en kille var jäkligt osexigt). En del var trevligt, annat var inte trevligt. Nu vet jag.

Och om en tjej ska klassas som "bra i sängen" får hon allt vara beredd att prova saker. Kanske inte NU DIREKT OMEDELBART, och absolut inget krav att hon ska gilla det och göra det igen, men att bara tokvägra för all framtid "av principskäl" ger definitivt minuspoäng.
Citera
2010-01-13, 08:56
Medlem
swasis avatar
det är killar som gör allt det jobbiga ju
Citera
2010-01-13, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av death_in_a_box
Det mesta har redan sagts och upprepats, men en sak har ni bara snuddat lite vid, tycker jag:

Tjejen skall inte ha en massa principer om saker man gör och inte gör, hon skall vara öppen för nya möjligheter.

Så förbannat avtändande med tjejer som vägrar analsex "för att det gör ont" eller "för att det är förnedrande" om dom aldrig har provat. Dito med att svälja eller ta satsen i ansiktet. Jag säger inte att alla måste gilla allt, men prova åtminstone innan du bestämmer dig.

Jag är kille och heterosexuell. Jag har slickat på mitt eget ollon (fan att man inte är vigare...), svalt min egen sats, tagit min egen sats i ansiktet (dock inte prickat i ögon eller näsa), pissat mig själv i munnen, kört upp saker i röven, sugit av en annan kille för att prova (själva sugandet var helt okej, men att kuken satt på en kille var jäkligt osexigt). En del var trevligt, annat var inte trevligt. Nu vet jag.

Och om en tjej ska klassas som "bra i sängen" får hon allt vara beredd att prova saker. Kanske inte NU DIREKT OMEDELBART, och absolut inget krav att hon ska gilla det och göra det igen, men att bara tokvägra för all framtid "av principskäl" ger definitivt minuspoäng.

Så om du hade varit en tjej och en kille gillade att bajsa på tjejen i själva sexet, hade du provat det då?
Om du nu var en tjej
Citera
2010-01-13, 17:15
Bannlyst
Att hon stönar och har bra tränade fittmuskler.
Citera
2010-01-13, 17:21
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Så om du hade varit en tjej och en kille gillade att bajsa på tjejen i själva sexet, hade du provat det då?
Om du nu var en tjej

Härlig synpunkt !

Jag förstår faktiskt vad "death_in_a_box" menar och är lite imponerad av hans lust att verkligen testa. Fast, man måste naturligtvis dra gränsen någonstans. Att säga nej till bajs-sex fast man inte har provat tycker jag känns rätt okej.
Citera
2010-01-13, 18:49
Medlem
En bra kock
Citera
2010-01-13, 19:10
Medlem
death_in_a_boxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Om du nu var en tjej

Bra försök. Och fan vet om jag inte hade det... jag menar, worst case scenario: det är skitäckligt så man får gå och tvätta bort det. Boo hoo.
Men i det fallet har ju de flesta människor en vettig anledning att tro att de inte kommer att gilla det. De flesta är inte direkt förtjusta i sitt eget bajs när det ligger och simmar i toastolen.

Om man däremot aldrig har smakat på sperma, utan bara hört att "det smakar typ salt.. ungefär", så har man ju ingen jäkla aning. Om man aldrig låtit någon annan eller sig själv peta på analöppningen så har man ju ingen jäkla aning om hur kul eller smärtsamt analsex är. Och det finns (så vitt jag har märkt) inga särskilt bra skäl att tro att det skulle vara fruktansvärt.

Så en tjej som vägrar att bli "munknullad" så att hon spyr har jag viss förståelse för: de flesta har spytt och vet om de gillar det eller inte. Men att totalvägra att svälja sperma med argument som "det är förnedrande" eller "men äckligt juh!!!11" är väl ungefär lika moget som att vägra att smaka på en ny grönsak... och det har ju till och med jag slutat med.
Citera
2010-01-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonsamtal
Heh, jag kanske vet damen för yplus, beskriver sig själv som "docka" och gillar att spela just docka ..
Citera
2010-01-13, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flummig1333
Äsch innan man väl gör det så är det fitta hit och knulla dit. När det väl kommer till kritan är kuken liten, tappar känslen och han är nervös. Innan är han värsta playern och ååååh han har varit med så många men i sängen då?
Kanske därför han har varit med så många i sängen?

Han misslyckas varje gång, och sen måste han hitta en ny eftersom han inte får stanna hos någon tjej.

Tycker dock du gör rätt i att du håller dig till jämnåriga, gillar inte varken peddisar eller tjejer som särar för peddisar.
Citera
2010-01-14, 02:32
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av death_in_a_box
Bra försök. Och fan vet om jag inte hade det... jag menar, worst case scenario: det är skitäckligt så man får gå och tvätta bort det. Boo hoo.
Men i det fallet har ju de flesta människor en vettig anledning att tro att de inte kommer att gilla det. De flesta är inte direkt förtjusta i sitt eget bajs när det ligger och simmar i toastolen.

Om man däremot aldrig har smakat på sperma, utan bara hört att "det smakar typ salt.. ungefär", så har man ju ingen jäkla aning. Om man aldrig låtit någon annan eller sig själv peta på analöppningen så har man ju ingen jäkla aning om hur kul eller smärtsamt analsex är. Och det finns (så vitt jag har märkt) inga särskilt bra skäl att tro att det skulle vara fruktansvärt.

Så en tjej som vägrar att bli "munknullad" så att hon spyr har jag viss förståelse för: de flesta har spytt och vet om de gillar det eller inte. Men att totalvägra att svälja sperma med argument som "det är förnedrande" eller "men äckligt juh!!!11" är väl ungefär lika moget som att vägra att smaka på en ny grönsak... och det har ju till och med jag slutat med.

Du har faktiskt en poäng. Jag anser att man inte ska uttrycka en åsikt om saker man inte har provat på. Det är endast efter att man har provat något annorlunda som man vet om man gillar det eller inte. Självklart så innebär inte detta precis varenda handling, ett exempel vore "jag har aldrig testat att få flytande syra hälld i ansiktet, bäst jag provar innan jag bestämmer mig för om det är bra eller dåligt." Men i sex så är det ju vida känt att alla inte har en enhelig åsikt om exempelvis analsex, så varför inte testa och sen prata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in