2010-01-09, 12:17
Medlem
ypluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0llehjul
Då har du missat nåt. Att en tjej som har långa naglar ligger och kliar på din pung är himmelriket! Testa det!

Kommer göras nästa gång
Citera
2010-01-09, 18:28
Medlem
Yohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yplus
Många som propagerar för aktiva tjejer, jag får slå på den andra bongotrumman och tala mig varm om passiva tjejer. Tycker det är jävligt sexigt med tjejer som ligger helt stilla och låter mig kontrollera händelseförloppet, speciellt om hon gnyr lite ansträngt när man trycker in den. Sen så slänger man runt henne lite som man behagar själv som en säck med potatis, trycker ner hennes ansikte i sängen m.m.

Verkar kul att knulla lik *not*

Aktiva tjejer ftw
Citera
2010-01-10, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yoho
Verkar kul att knulla lik *not*

Aktiva tjejer ftw

Smaken är ju som baken, han gillar att vara dominant och få göra vad han vill med tjejen.
Det kan ju iof missuppfattas som Sexuellt utnyttjande
Citera
2010-01-10, 21:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Smaken är ju som baken, han gillar att vara dominant och få göra vad han vill med tjejen.
Det kan ju iof missuppfattas som Sexuellt utnyttjande

Det beror ju på om samtycke finns eller ej. Vissa tjejer gillar att bli dominerade. Ganska vanligt faktiskt.
Citera
2010-01-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena

Man kan ju vara dominant och göra som man vill utan att hon ligger som en död fisk. Man kan tomt hålla fast henne i ett järngrepp "mot sin vilja" (spelad) så hon inte kan röra sig. Men en tjej som är död fisk känns mest skitkonstigt. Hon kan ju tex omöjligt njuta/komma, då muskelsammandragningarna vid en orgasm definitivt får henne att röra sig.
Citera
2010-01-10, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det beror ju på om samtycke finns eller ej. Vissa tjejer gillar att bli dominerade. Ganska vanligt faktiskt.

Det är klart det vet jag ju också
Men som den personen beskrev det, att han gillar när tjejer bara ligger så att han kan göra som han vill med dom kan ju uppfattas som det
Citera
2010-01-11, 07:27
Medlem
Eatenuss avatar
Jag kan ju iofs bara tala för mig själv men när jag är riktigt kåt så blir jag smått tokig och kan inte hålla händerna ifrån killen,
även om jag kanske skulle vara lite osäker innan så försvinner det när vi väl kommit igång.
Men det är väl en ganska naturlig reaktion när man blir upphetsad...

Därför förstår jag inte riktigt "död fisk konceptet" med att bara ligga helt still och hålla käft, hur vanligt är det egentligen?
Citera
2010-01-11, 10:13
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatenus
Jag kan ju iofs bara tala för mig själv men när jag är riktigt kåt så blir jag smått tokig och kan inte hålla händerna ifrån killen,
även om jag kanske skulle vara lite osäker innan så försvinner det när vi väl kommit igång.
Men det är väl en ganska naturlig reaktion när man blir upphetsad...

Därför förstår jag inte riktigt "död fisk konceptet" med att bara ligga helt still och hålla käft, hur vanligt är det egentligen?

Ganska ovanligt enligt mina erfarenheter ialf. antagligen vanligast bland yngre.

Men att tjejer är alldeles för passiva för min smak är jävligt vanligt, tror mest det beror på att dom är bortskämda/lata.
Citera
2010-01-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yplus
När det kommer till pungen kan det vara riktigt skönt om den behandlas på ett ömt och kärleksfullt sätt. Det värsta som finns är tjejer som tror att det är en jävla massageboll som man kan klämma på hur hårt som helst. Ska det slickas på den ska det göras med en ytterst lätt och känslig tunga långsamt, likaså smekt. Kliad vette fan, det låter perverst

Här hänt flera gånger att tjejer greppat pungen min och trott att ju hårdare de kramar, destor skönare för mig. Ont som fan gjorde det och jag fick säga till rejält. Lite mjuka och sköna smekningar, det är grejen.

Edit: Det som gör en tjej bra i sängen är att fatta när hon ska vara aktiv och när hon bara ska ta emot. Det kräver övning och erfarenhet. Jäpp, slynor som knullat runt är dom bästa att ha i sängen.
Senast redigerad av gustavso 2010-01-11 kl. 11:16.
Citera
2010-01-11, 11:30
Medlem
Makaron2s avatar
man behöver inte ha legat med en massa killar för att vara duktig i sängen.
det bästa är kommunikation för alla är olika.
har varit med killar som vill att man tar i hårt och med killar som vill att man tar löst. vissa vill att man använder en speciell teknik och andra behöver man knappt röra vid. alla är så fruktansvärt olika.

säga till hur man vill ha det och detta gäller ju både tjejer och killar. berätta också hur det känns och berätta att den andra personen är snygg, sexig, vacker, het, manlig etc.
detta får bort osäkerheten hos båda parter. tror att killar är minst lika nervösa över sin kropp som tjejer.

om det är skönt så säg det då!! hatar partners som bara ligger tysta och så får man fråga om det är bra eller inte. jag kan ju omöjligt veta hur den andre vill ha det liksom.

sen ska man inte gå med på saker som man egentligen inte vill. detta kommer bara göra en spänd och osäker. om partnern tycker man är tråkig för att man tex inte vill anala så får han/hon gå till nån annan.
det är DIN kropp och DU bestämmer vad som ska hända med den.
Senast redigerad av Makaron2 2010-01-11 kl. 11:33. Anledning: edit.
Citera
2010-01-11, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
man behöver inte ha legat med en massa killar för att vara duktig i sängen.
det bästa är kommunikation för alla är olika.
har varit med killar som vill att man tar i hårt och med killar som vill att man tar löst. vissa vill att man använder en speciell teknik och andra behöver man knappt röra vid. alla är så fruktansvärt olika.

säga till hur man vill ha det och detta gäller ju både tjejer och killar. berätta också hur det känns och berätta att den andra personen är snygg, sexig, vacker, het, manlig etc.
detta får bort osäkerheten hos båda parter. tror att killar är minst lika nervösa över sin kropp som tjejer.

om det är skönt så säg det då!! hatar partners som bara ligger tysta och så får man fråga om det är bra eller inte. jag kan ju omöjligt veta hur den andre vill ha det liksom.

sen ska man inte gå med på saker som man egentligen inte vill. detta kommer bara göra en spänd och osäker. om partnern tycker man är tråkig för att man tex inte vill anala så får han/hon gå till nån annan.
det är DIN kropp och DU bestämmer vad som ska hända med den.

Kommunikation är ju A och O... alla tjejer är ju olika (killar med för den delen antar jag) och vad en gillar kanske inte nästa tycker om. Så tjejer som bara håller käft och antar att man per automatik ska veta precis hur dom vill ha det går fet bort.
Citera
2010-01-11, 12:55
Medlem
Riisens avatar
ja närvaro krävs alltid för G

för mvg krävs alltid egna intiativ...

man lär sig mycket viktigt i skolan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto