Citat:
Ursprungligen postat av
Tuesday
Jag reagerade också på det. I vart fall hävdade KL i rätten att resan var planerad, och att han arbetat och vistats mycket där tidigare. KL använde sitt andra namn och sade sig vara finsk under Europaresan. Han sa i rätten att han övervägde att resa till Sydamerika och aldrig återvända.
Enligt GW skulle det snarare vara anmärkningsvärt om en oskyldig person inte flyr. Oklart om han menade misstänkta överlag, inklusive hederliga medborgare, eller enbart ett visst klientel.
---------------------------
Helt uppenbart står denne eländige GW högt i kurs hos dig, ja, vi har alla rätt vad avser tycke och smak. Enligt mitt förmenande är denne person en extremt övervärderad kriminolog som är en grav missbrukare, det finns t.o.m trådar om detta och han förnekar det heller inte på något vis. Halva året super han som ett vildsvin (det låter bättre att säga så) och den andra halvan går han på extremt tunga mediciner som är rena narkotikan den stackars narcissisten, skulle rentav hävda att han lider av en narcissistisk personlighetsstörning med sociopatiska drag (jag är legitimerad terapeut och har mött många som honom).
Men självfallet får du tycka som du gör ..., har du aldrig funderat över hur han ständigt undviker ögonkontakt samt att han även inbillar sig vara polis, tycker han är mer än patetisk när han sitter i något sjaskigt program omgärdad av insatsstyrkans kaffemuggar samt deras dito väskor, han tror sig uppenbarligen vara en polis. - Vidare är det helt fel att kalla honom för polisprofessor som många felaktigt gör, polisens utbildning på PHS är en som framgår av förkortningen en högskola på sammanlagt två år.
Det fanns emellertid en person som jag höll högt och som arbetade inom Polismyndigheten, jag syftar på läkaren Nils Bejerot, han var socialläkare, det är tråkigt att vi i Sverige till skillnad från t.ex Danmark där jag bott samt arbetat i över femton år har gjort oss av med alla socialläkare, de fyllde en viktig funktion anser jag, vad det nu månde vara värt för alla GW-älskare.
Det är vidare besynnerligt att en sådan missbrukare som GW är alltjämt tillåts inneha vapen, han är inte lämpad att vara vapeninnehavare och han har vid ett par, även om han själv påstår att det enbart handlar om ett tillfälle försökt att ta livet av sig, d.v.s begå självmord. - Personligen är jag kolossalt tacksam att jag inte bor i närheten av densamme, det är bara en tidsfråga när han får tilt i pallet och vem vet då hur många oskyldiga som kan tänkas stryka med. - GW är som en bomb rent mentalt och bomben kan brisera närsomhelst