Citat:
Ursprungligen postat av
CtrlAltDelThis
Ok jag vet inte så mycket om honom. Tror du han är en sån som brukar planera rån och inbrott??
Hej "CtrlAltDelThis" Läs följande noggrant nu utifrån det jag skrivit här nedan sett / till dig.
Jag Tror inte , Det går inte att Tro sig fram i en pågående mord-utrédning , utan mottot för mig är , att den fakta jag lyckas komma över , är den jag använder mig ut av , det vill då säga att ,
Tro ! ............... är exakt det samma som att inte Veta , och vad jag persónligen inte Tror , är alltså exakt det samma som vad jag Vet
Jag som mord-utrédare av KálaMarks-fallet vill Veta

och inte Tro
Jag hade i mitt senaste inlägg till dig , och som återSvar deklarérat för dig att jag inte Tror någonting om Magnus Wiklund , men däremot hade jag deklarérat för dig att jag nu både känner till och har en mycket god Vet-Skap om Magnus Wiklunds' tidigare kriminella förfaranden och som jag även deklarérade för dig i mitt senaste inlägg , så kommer du att kunna få ta del av den nya informationen här på TrådSidan beträffande Magnus Wiklunds' dåvarande kriminella förfaranden när jag blivit färdig med den nya in-läsningen av det nu nya och till mig och min kollega inkomna Persón-Data-uppgifts-materiälet , som till exempel talar om vad persónen tidigare arbetat med , vilka olika adresser han tidigare har bott på och vilken adress han bor på nu i dag , vilka skulder han i dags-läget har , även hela straff-registret från år 2000 och fram till år 2005 , vilka bilar han ägt och i dags-läget har och mängder med andra värdefulla och nu tillgängliga informationer som jag och min kollega kan bruka i den fortsatta utrédningen av KálaMarks-fallet. Min gode "CtrlAltDelThis" Du får mer än gärna ställa andra frågor beträffande KálaMarks-fallet direkt till "JokerMannen" om det är någonting som du undrar över