Citat:
Ursprungligen postat av Vasp18
Jag kommer då att skaffa mig ett Wii U när nya Zelda och Mario kart släpps. Då har tillräckligt många intressanta spel släppts för min del. Kommer då ha en en 6-8 spel som jag har tänkt lira. Kommer nog även att skaffa en av de andra blir nog ps4 xbox one verkar skit rent ut sagt.
Köpte Wii U förra veckan och i väntan på nya Zelda så fick Skyward Sword duga (hade inte pengar att köpa det tidigare när jag hade vanliga Wii). Hoppas Nintendo håller i utvecklingen av Zelda för Skyward Sword är hittills top3 på min Zelda-lista.
Köpte även Nintendoland och NSMBU och båda titlar har skänkt mycket glädje i vardagsrummet. NSMBU var lite väl likt vanliga NSMB men helt okej ändå. Nintendoland var faktiskt bättre än vad jag trodde, det var otroligt mycket rikare och kommer hålla bra mycket längre än Wii Sports/Resort.
Längtar som fan till E3 då vi kommer få se det första av nya Super Smash spelet (största anledningen till att jag köpte Wii U).
Har tappat alla gnutta av intresse för Xbox One så det blir nog ett ps4 som får ackompanjera mitt Wii U.