Citat:
Ursprungligen postat av Kanot-Klas
Nja, men nog känner jag det hellre som att om jag ska koppla av kan jag göra det med PS3 dosan i handen. Inte vill jag behöva värma upp innan för världens gympapass ála Larry Juckning. Det kan jag lika gärna göra med sambon då jag har orken för det

Står nog fast vid att det ska vara avslappnande att spela (för det mesta iaf). Däremot ser jag fram emot då jag återfödits ett par gånger att få spela enbart med en mössa och mina tankar

Så du sitter och njuter när du kör tv-spel? Låter som en harwest-moon kille det =)
Men jag vill ge er lite upplysningar:
källa:
http://it.people.com.cn/GB/42891/42893/10736763.html
"10 januari, enligt utländska rapporter i media, sade Microsofts chef för Xbox produkthantering David Huo fude (David Hufford) nyligen att det inte finns något behov av en ny generation av Microsofts Xbox spelkonsol.
Huo fude sa: "I början av mönstret, är Xbox 360 en långlivade produkter. Dessutom kan vi uppdatera via programvara eller hårdvara för att förlänga dess livslängd."
Huo fude att hittills, Xbox 360 liv kanske ännu inte nått 50%. Med nuvarande CES visade Microsoft dess Natal teknik, rörelse eller ljud kan manipuleras genom spelet.
Närvarande branschens gissa Microsoft, Sony och Nintendo när man lanserade sin nästa omgång generation videospel konsoler. Vissa analytiker tror kan vara år 2010, men vissa bedömare anses vara 2012.
Förra året i november har Nintendo förnekade att infördes detta år, nästa generations Wii spelkonsol, Sony har gjorts. (Denna artikel来源:赛迪网Författare: Friends of Asia)"
Det kan hända att Microsoft ser Natal som sin konsol och de väntar med xbox 720 tills 5 Generationen som jag ser på det. Sen vet man inte heller om Playstation kommer satsa på en 3,5 för att vara rolig. Och Nintendo förbättrar bara skiv-läsaren till Blue-ray och man kan köra alla spel på den gamla och den nya wii HD som exempel.
Man måste säga att det var skarpa analytiker så tidigt tror inte ens jag utan 2011 julhandeln till 2012 är vad jag tror mest på.