Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Du har glömt bort att Nintendo sålde väldigt dåligt tidigare generationer, till skillnad från nu. Detta kommer sannolikt påverka generationen, kanske inte bara för dom, & göra den längre med 1-2 år.
Jag undrar också vad Windpws 7 har med detta att göra. PS3an skulle släppas 2006 i Europa men komer ut 2007, hur ser du på det? Kommer det bli likadant denna generationen där vi får försenade konsoler? Vad är ment?
Givetvis får japanerna/kineserna konsolen före oss.
Men vad jag menar med windows7(mjukvara) att det kom förtidigt vad dom hade sagt som resonemang. Och just nu är vi alla internet baserade monster, som söker och vet allt nästan. Så det finns möjligheter att dessa hårdvaror som är konsoler kan komma tidigare.
Som jag kan ta det en ytterliga gång det kan hända att konsolerna kommer detta år 2010/2011, men sannorlikheten är ganska liten. Som det typ stog i tråden Och jag tror mer på 2011/2012. Syftet är vad jag menar julhandeln är väldigt stort och alla barn vill ha samt vuxna. Och då är det bästa tiden och sälja iväg konsolerna. Hängde nån med mig där?
Som vi kan ta Natal kommer bli 2010 Microsoft's år, själva grejen.
Men jag tror det inte kommer bli sån stor grej av det. Och året som kommer där på, detta var det ni väntade på, bara för att hålla spänningen igång för de vet alla väntar på dessa nya konsoler.
Så 2012 januari det är vad jag tror på, men om det skulle komma tidigare får vi känna oss lyckliga, personligen skulle jag bli det