2012-08-21, 08:54
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jularbo
tja min poäng är väl att det inte har behövts utvecklats flercelliga organismer för att klara andra miljöer.

Ordet "behövts" är inte tillämpbart i sammanhanget om du inte förutsätter ett syfte med evolutionen vilket i sin tur förutsätter en designer. Alltså du försöker kritisera en vetenskapliga teori med begrepp som du hämtar från ID/kreationism. Ajabaja.
Citera
2012-08-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Ordet "behövts" är inte tillämpbart i sammanhanget om du inte förutsätter ett syfte med evolutionen vilket i sin tur förutsätter en designer. Alltså du försöker kritisera en vetenskapliga teori med begrepp som du hämtar från ID/kreationism. Ajabaja.
Det är mycket rövslickeri till Darwins teori ser jag.
Citera
2012-08-21, 12:49
Medlem
wootens avatar
Citat:
Utveckla. Varför är påståendet "evolutionen utvecklar efter funktionalitet dvs det som fungerar har möjlighet att föras vidare, inte efter behov" att slicka Darwins teoris röv?
Citera
2012-08-21, 13:35
Medlem
Pads avatar
Citat:

Jag noterar en komplett avsaknad av sakliga argument?
Citera
2012-08-21, 15:42
Medlem
udons avatar
Citat:

Rövslickeri? Är det lika legitimt i din lilla hjärna att argumentera mot tex kosmologiska teorier med hjälp av astroligska termer?
Citera
2012-08-26, 11:04
Bannlyst
Är det intelligent design eller verkar det bara vara så? Det är den enkla frågan och olika vetenskapliga metoder stöder bägge hypoteserna, så lngen vet.
Citera
2012-08-26, 12:45
Medlem
Myggan.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckahuve
Är det intelligent design eller verkar det bara vara så? Det är den enkla frågan och olika vetenskapliga metoder stöder bägge hypoteserna, så lngen vet.

Nej, det finns ingen vetenskapligt framtagen data som stödjer intelligent design.
Citera
2012-08-26, 13:52
Bannlyst
Skärp dig, myggan!
Citera
2012-08-26, 17:05
Medlem
Myggan.ses avatar
Citat:
Skärp dig, myggan!

Var då vänlig att referera till peer-reviewade vetenskapliga artiklar publicerade i erkända tidsskrifter som stödjer att det skulle finnas en intelligent designer i naturen.
Citera
2012-08-26, 17:14
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Skulle vilja se de vetenskapliga metoder som stödjer ID
Citera
2012-08-26, 17:33
Bannlyst
Hur svårt är det att hitta själva? Ni är väl läskunniga?
Citera
2012-08-26, 17:36
Medlem
Myggan.ses avatar
Citat:
Hur svårt är det att hitta själva? Ni är väl läskunniga?

Bevisbördan ligger hos dig här, kommer du med ett påstående som går emot all forskning sen mitten på 1800 talet så är det du som får komma med bevis för det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in