2010-11-01, 14:03
Bannlyst
Klockrent avsnitt, Masuka levererar
Här har ni trailer till nästa avsnitt http://www.youtube.com/watch?v=xQQyS-OHDYM&feature=related
Eftersom den alltid är bortklippt i slutet
Citera
2010-11-01, 14:17
Medlem
HC47s avatar
Riktigt bra avsnitt denna veckan. Betydligt bättre än det förra som var ganska dåligt.
Citera
2010-11-01, 14:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Riktigt spännande avsnitt!! Känns som det börjar komma igång lite nu halvvägs in i säsongen.. Masukas runk-gestikuleringingar var high five!
Citera
2010-11-01, 14:39
Medlem
Grymt avsnitt idag! Kan inte vänta tills nästa vecka.
Citera
2010-11-01, 15:02
Medlem
Satan vad denna serie har tappat, orkar inte ens kolla på ett helt avsnitt längre. Är bruden med nästa avsnitt också så får det nog vara.
Citera
2010-11-01, 15:15
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Skrattade även jag åt Mazuka i detta avsnitt, hans beskrivning av hur han trodde det hade gått till var kungligt.

Men har lite svårt för Lumen, vad ska hon tillföra? Ska hon bli Dexters nya partner in crime? En ny att anförtro sig till? Känns som han testade det med Miguel och det gick ju mindre bra. Ska bli spännande och se om Quinns efterforskningar ger något snart.

Det är väl ganska givet att uppbyggnaden är någon form av återvinning av Doakes jakt säsong 2 (Quinn) och Prados förtrolighet säsong 3 (Lumen).

Det går inte att hålla upp glöden i en serie hur länge som helst, hur bra den än må vara. Någonstans kommer ett vägval där den antingen blir en upprepning av sig själv eller helt ändrar karaktär. Ingendera av valen brukar lyckas särskilt bra. Det tredje alternativet är att hitta en spin-off genom att lyfta någon annan karaktär, men även det brukar vara dömt att misslyckas.
Citera
2010-11-01, 15:17
Medlem
Masterkrabbans avatar
Tyckte det var ett sjukt bra avsnitt faktiskt. Satt som på nålar vid flera scener.
Citera
2010-11-01, 15:19
Medlem
Betydligt mycket bättre avsnitt än de två föregående. När Masuka skulle förklara hur dödsfallen gick till, epic.

Trodde att Lumen skulle säga åt dexter att det var okej att han kollade på henne naken för att han är en bra man. Men vi får nog vänta lite på det...
Citera
2010-11-01, 15:46
Medlem
jenna20s avatar
Ngn mer än jag som tror att det är ngt skumt med Dexters Nanny?
Citera
2010-11-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feelip
Betydligt mycket bättre avsnitt än de två föregående. När Masuka skulle förklara hur dödsfallen gick till, epic.
Men hur fick de ihop det egentligen? Tycker det verkar orimligt att de ska äta upp hans förklaring, nåt om strypsex (?), när de precis sett kulhål och blodspår typ hundra meter därifrån.
Citera
2010-11-01, 16:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Har fått för mig att den som slutligen fäller Dexter är Masuka. Ska bli intressant att se om det blir så. Bara en känsla jag har.
Citera
2010-11-01, 16:49
Medlem
rehyptols avatar
Tror att det kommer bli lite tvärtom gentemot Doake/Prado storyn i dom tidigare säsonger.

Jag tror Quinn kommer sätta dit Dexter, vilket gör att Lumen får ta över som städare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in