2010-10-27, 22:28
  #733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Trailer + info om nästa avsnitt "Everything is illuminated":


Holy Shiiieeet. Det där ser så jävla spännande ut.
Citera
2010-10-28, 09:06
  #734
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tattoo-scenen med Kate:

http://www.youtube.com/watch?v=aUv5EChHRNs&feature=related




Det har ju onekligen känts som om manusförfattarna vill få Deb att pröva lyckan i tjejlaget istället...
Trodde på nåt mellan henne och latinan men kanske blir det istället Kate Moennig - i sin vanliga roll som übercool, lesbisk player - som får slutföra det hela?

Haha...Ja jag tänkte också på det. Ska hon spela lesbisk IGEN? Det är inte första, andra, tredje eller ens fjärde gången tror jag. Skulle bli lite komiskt. Men ändock så är det något jag skulle vilja se så jag hoppas på en romans mellan Kate och Deb
Citera
2010-10-28, 11:57
  #735
Medlem
Medves avatar
tycker deb är skit ful.

Jag undrar om det är i nån säsong dom kommer inse att "the bay harbour butcher" fofarande lever
Citera
2010-10-28, 12:11
  #736
Medlem
Strand.s avatar
Fan vad bra dexter är just nu, helt sjukt. Jag tycker det var bra att hon inte satt sig på planet, tjejen alltså. Nu blir det bara mer spännande :P
Citera
2010-10-28, 12:17
  #737
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Trailer + info om nästa avsnitt "Everything is illuminated":


Ett mer passande namn vore "Everything is ilLUMENated"
Ok, jag skäms lite nu, och ska genast flytta till Göteborg och sparka lite random på Oldsberg om jag träffar honom.

//Crimson
Citera
2010-10-28, 15:40
  #738
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Haha...Ja jag tänkte också på det. Ska hon spela lesbisk IGEN? Det är inte första, andra, tredje eller ens fjärde gången tror jag. Skulle bli lite komiskt. Men ändock så är det något jag skulle vilja se så jag hoppas på en romans mellan Kate och Deb

Alltid ska de ge henne ett maskulint namn med, för att förstärka det androgyna.
I Dexter är hon "Michael Angelo" (ja, verkar som de stavar det så och inte "Michelangelo" i ett ord - fyndigt värre)
tidigare har det varit "Shane", "Jake" osv.

Kate måste ju bara vara lesbisk IRL med. Även om hon aldrig velat tala om det...
Var ju bland annat snack om hur Jennifer Beals outade henne för nåt år sedan.

I vilket fall som helst så är det märkligt att hon alltid ska ska spela samma typ av roll (även om hon gör det väldigt bra).
Som kontrast kan man ju nämna lesbiska Jodie Foster som mer eller mindre alltid spelar straight på film.
Ja, ja whatever. Sorry om jag blir lite OT här...

Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Men ändock så är det något jag skulle vilja se så jag hoppas på en romans mellan Kate och Deb

+ 1
Hade varit betydligt roligare än Deb och Quinns förhållande som jag anser saknar kemi fullständigt och bara slängts in i handlingen som en nödlösning för att få till lite sexscener.
Citera
2010-10-29, 09:53
  #739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Med tanke på att Quinn och Deb är romantiskt involverade, kan de kanske finnas en möjlighet att Quinn får Deb att bli misstänksam. Den fördelen hade inte Doakes.

Ligger ngt i det du säger. 2008-12-02 skrev jag följande i den numera låsta tråden Diskussioner om Dexter - OBS: Använd spoilertaggar om du avslöjar något viktigt:


Som sagt, endast spekulationer...
Citera
2010-10-29, 15:05
  #740
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutus_422
Ligger ngt i det du säger. 2008-12-02 skrev jag följande i den numera låsta tråden Diskussioner om Dexter - OBS: Använd spoilertaggar om du avslöjar något viktigt:


Som sagt, endast spekulationer...

Citera
2010-11-01, 03:30
  #741
Medlem
Happymanwithcats avatar
S05E06 Släppt
http://www.torrentday.com/details.php?id=147554
Citera
2010-11-01, 04:08
  #742
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happymanwithcat
S05E06 Släppt
http://www.torrentday.com/details.php?id=147554

Tack för den. Kan inte sova. Då får Dexter förgylla min natt.
Citera
2010-11-01, 12:50
  #743
Medlem
skalizs avatar
Jävlar vad bra avsnitt!! Satt som på nålar hela tiden!

Den här säsongen, med Lumen, den kommande jakten på hennes våldtäktsmän och Robocop känns som den kan bli sjukt jävla bra! Det här var lätt bästa avsnittet på säsongen hittills!

Skrattade som fan åt Masukas teorier och visuella beskrivningar av händelseförloppet!

Masuka: "I know exactly what happened. Two words - autoeroctic mumification"
Citera
2010-11-01, 13:49
  #744
Medlem
cheeffs avatar
Skrattade även jag åt Mazuka i detta avsnitt, hans beskrivning av hur han trodde det hade gått till var kungligt.

Men har lite svårt för Lumen, vad ska hon tillföra? Ska hon bli Dexters nya partner in crime? En ny att anförtro sig till? Känns som han testade det med Miguel och det gick ju mindre bra. Ska bli spännande och se om Quinns efterforskningar ger något snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in