För det första; fantastiskt bra avsnitt! Jag satt som på nålar när Deb och Quinn sökte igenom Alex hus!
En tanke som redan har tagits upp, kommer Harrison bli kidnappad? Det skulle kunna bli en mycket bra fortsättning inför nästa säsong. Det slog mig direkt när hon som passat ungen (nu tappade jag hennes namn..) skulle åka bort med Harrison till Ritas föräldrar: tänk om hon bara försvinner med honom?
Hon har verkat lite skum under hela serien, hon har fått bra med tid framför kameran trots att hon hittills inte bidragit med mycket. Det skulle vara väldigt intressant om hon nu, i slutet av S05, drar iväg med Harrison.
Kan tilläggas att hon ju skulle ringa Dexter så fort hon kom fram, vilket hon inte gjort än..

Hoppas att hon inte gör det nästa avsnitt heller! Blev lite förvånad att ingen fått de tankarna, men det kanske bara är önsketänkande från mig.
Hursomhelst så känns det nu som att Jordan är det stora hotet. Robocop känns som en annan möjlighet till att avsluta säsongen på att bra sätt. Han skulle kunna avslöja Dexter för Quinn, eller helst Debra. Tror faktiskt inte att Dexter kommer att komma på honom.
Någon som tänker i liknande banor?