2010-11-24, 11:09
  #1105
Medlem
Varför dillar alla och önskar att serien ska ta slut?

Dom hade ju kunnat avsluta dexter redan före denna säsong, ändå bjuds vi här på en kanon-säsong!

Fan, fram med minst en säsong till, manusförfattarna är ju riktigt grymma anser jag.

Det är ju inte "That 70´ Show" vi kollar på direkt va..
Citera
2010-11-24, 16:45
  #1106
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Fan va ful LaGuerta är..ögonen sitter helt snett och jävligt.
Äsch, hon har en tight röv i alla fall.
Citera
2010-11-24, 17:59
  #1107
Bannlyst
Kollade på näst senaste avsnittet två gånger och det senaste avsnittet en gång... Får nog kolla på senaste en gång till. Avsnitten fastnar liksom inte. De går inte in. Är det bara mig eller? Är det bara jag som inte får in avsnitten i skallen?

Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Fan va ful LaGuerta är..ögonen sitter helt snett och jävligt.

Deborah går som en rövknullad cowboy med höftprotes och hulkar sig fram i argumentationer.

Masuka är KUNGEN !!!

Bästa avsnittet so far, nu händer det!

Håller med om både Deb och LaGuerta. Laguerta ser ut som ET med sitt höga hårfäste och ögon som sitter som på en plattfisk. Jag har också noterat Debs gångstil, kul att även du lagt märke till det. Kanske är det för hon saknar kvinnliga former som hon går som hon gör...

Och ja, Masuka är jävligt rolig, allt som oftast iallafall. Förutom när det blir fööör genomskinligt och krystat.
Citera
2010-11-25, 00:02
  #1108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Kollade på näst senaste avsnittet två gånger och det senaste avsnittet en gång... Får nog kolla på senaste en gång till. Avsnitten fastnar liksom inte. De går inte in. Är det bara mig eller? Är det bara jag som inte får in avsnitten i skallen?



Håller med om både Deb och LaGuerta. Laguerta ser ut som ET med sitt höga hårfäste och ögon som sitter som på en plattfisk. Jag har också noterat Debs gångstil, kul att även du lagt märke till det. Kanske är det för hon saknar kvinnliga former som hon går som hon gör...

Och ja, Masuka är jävligt rolig, allt som oftast iallafall. Förutom när det blir fööör genomskinligt och krystat.


Haha, kan inte annat än att hålla med dig i ditt tycke också!

Det skumma med Deb är väl också att de semi-nakenscener jag sett henne i under vissa avsnitt så är hennes kropp riktigt fin..eller har jag fel?
Citera
2010-11-25, 00:05
  #1109
Medlem
s3vens avatar
det senaste avsnittet var fan galet jävla bra.

ville bara säga det.


edit: jo, en sak till. Rita som tyvärr inte är med oss längre hade jag gärna gift mig med bara för att hon är så sjukt jävla gull-söt-snygg.
__________________
Senast redigerad av s3ven 2010-11-25 kl. 00:08.
Citera
2010-11-25, 00:14
  #1110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s3ven
det senaste avsnittet var fan galet jävla bra.

ville bara säga det.


edit: jo, en sak till. Rita som tyvärr inte är med oss längre hade jag gärna gift mig med bara för att hon är så sjukt jävla gull-söt-snygg.


Total agreement från mitt håll.
Citera
2010-11-25, 05:40
  #1111
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Haha, kan inte annat än att hålla med dig i ditt tycke också!

Det skumma med Deb är väl också att de semi-nakenscener jag sett henne i under vissa avsnitt så är hennes kropp riktigt fin..eller har jag fel?

Jodå, rätt snygg. Hon har ju en trimmad kropp. Inte många brudar som har det, tyvärr. De må vara smala, men är inte alltid i särskilt god form, utan är mest små tunna fettkroppar.

Men trots att Deb har en kropp hon tagit hand om... så saknar hon röv, höfter och bröst.
Citera
2010-11-25, 08:37
  #1112
Medlem
Känns konstigt om man skrivit den här säsongen som den sista, som nån spekulerade i. Allt skulle alltså få en snygg avslutning på tre ytterligare avsnitt? Tveksamt...

Angående spoiler-diskussionen så fattar jag inte hur vissa kan få krupp fullständigt av att råka få reda på nåt som ändå rullar i en trailer i anslutning till senaste avsnittet. Det är ju inte så att manusförfattaren kliver in i diskussionen och vecklar ut slutavsnittet för er... Tycker Strage skrev bra om spoiler-fobi för en tid sen: http://www.pastan.nu/bloggen/inlagg/strages-kronika-spoilervarning.3069

En grej jag inte riktigt hängde med i. Varför fick Chase en bloddroppe på fingret när han tog i sitt halssmycke? Spillde Dexter eller förslöt han inte ampullen ordentligt eller...?

Lite konstigt förresten att Dexter blir besviken när han får resultatet från blodprovet och det är från en kvinna som lever. Han borde väl bli lite mer eld och lågor där...

Försvarade tidigare i tråden faktumet att ex-snubben lyckas få tag i Lumen. Men när Chase ringer och hon tanklöst lyfter luren och frågar "Dexter? blir till och med jag lite störd. Finns det inte nummerpresentation?

Håller med om att Chase borde framställas som mer stressad. Okej om han håller uppe en fasad, nåt som en sån slipad jävel borde va rätt bra på, men han inser väl ändå att han ligger jävligt pyrt till och förhoppningsvis märks det lite mer i nästa avsnitt...

Visst, att Astor ramlade in i senaste avsnittet var ju inget som drev handlingen framåt men jag tyckte ändå det ger lite mer trovärdighet när Dexters tidigare familjeliv tränger sig på. Barnen försvann ju väldigt lättvindigt ur bilden första avsnitten med nanny och svärföräldrar som rycker in. Över huvud taget så har man ju bekymmersfritt skakat av sig det mesta runt Rita...
Citera
2010-11-25, 09:21
  #1113
Medlem
jenna20s avatar
Visste ni förresten att Batista är polis på riktigt?

...och att Jordan Chase är Angelina Jolies gamla make!
Citera
2010-11-25, 12:00
  #1114
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Visste ni förresten att Batista är polis på riktigt?

...och att Jordan Chase är Angelina Jolies gamla make!

Har du en källa på det?
Citera
2010-11-25, 12:02
  #1115
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Har du en källa på det?

Born in Puerto Rico, but raised in the Bronx borough of New York City,[1] Zayas joined the United States Air Force early in life, where he gained skills that would lead him to become a New York Police officer after he was discharged from service

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Zayas

Miller married actress Angelina Jolie on 28 March 1996. They separated eighteen months later[9] and were divorced on 9 February 1999.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonny_Lee_Miller
Citera
2010-11-26, 14:04
  #1116
Medlem
serjisnebels avatar
Ska bli spännande att se om Nannyn kommer tillbaka som nån badguy likt Quinns flickvän i säsong 3. Många trodde ju i tidigare avsnitt att det var något speciellt med henne men nu har man inte sett henne på ett tag.

Kan det ha någon koppling med blodet Dexter tog? Mamma till den tjejen kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in