Citat:
Ursprungligen postat av
udon
Ja, det luktar onekligen "idiot" genom skärmen just nu
Om du fortsätter producera inlägg där du nedvärderar kvinnor så kommer jag iallafall placera dig i samma hög som kvinnoföraktande muslimer, nazister och annat slödder.
En till som är beredd att slänga sin meningsmotståndare i högen "slödder" . Varfär kan det då inte vara som så att naturen skapat oss för olika roller? Männen för den teknologiska logiken, "maskineriet" . Och kvinnan för det ömmande, omhändertagande och det tröstande?
jag får en känsla av att du är väldigt osäker i din könsroll, alternativt svagbegåvad. I vilket fall luktar det lite östrogen härinne, är du måhända "feminist" , Mp are, eller rentav kvinna?