2010-02-20, 19:02
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Mendes - Santos - Sobralense
Bapupa - Rydström - Eriksson
Larsson - Lindberg - Carlsson - Nouri
Berisha

Tredjemålvakten Berisha spelade hela matchen, men annars rätt starkt lag. Svårt att säga om det är den elvan vi ska mönstra i premiären då det är ungefär 5 spelare som är givna i elvan och 10-talet som slåss om de övriga platserna.

Flavios skada såg inte jätteallvarlig ut, men han såg ut att ha ont. En hård smäll mot smalbenet (tror jag).

Aa okej, det var alltså "jämnt" på så sätt att ingen ställde upp med junisar.

Förstår om du inte tittade jättemycket på våra spelare, men såg du hur Atta+Lorentzson såg ut i våran backlinje?
Citera
2010-02-20, 20:26
Medlem
ivorytowers avatar
Vad jag undrar en över är dock hur sillstryparna kommer stå sig, korsband verkar ju gå åt höger och vänster samt "Tobbes farsa har inga pengar" kommer väl inte dansa på gamla ullevi längre än sommaren...
Citera
2010-02-20, 20:46
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivorytower
Vad jag undrar en över är dock hur sillstryparna kommer stå sig, korsband verkar ju gå åt höger och vänster samt "Tobbes farsa har inga pengar" kommer väl inte dansa på gamla ullevi längre än sommaren...

Hysén lär inte sticka till sommaren.

/feldgrau
Citera
2010-02-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ivorytower
Tobbe sa ju förut att han antingen skulle dra i januari eller stanna hela säsongen. Och även om man ska ta såna uttalanden med en nypa salt tror jag att det kommer krävas ett väldigt bra bud, eller att Robin Söder börjar vräka in mål för att Tobbe ska lämna Blåvitt i år.
Citera
2010-02-21, 00:20
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Blåvitt lanserar sin nya matchtröja under parollen "Nästa mästarna". Kan inte låta bli att dra paralleller till 1998 då Blåvitt körde ngn reklamkampanj på temat att man bara hade lånat ut SM-bucklan tillfälligt till HBK som vann året innan. Nu tror jag iofs inte att Blåvitt kommande säsong kommer att göra en katastrofsäsong liknande den 1998 men det börjar ändå smyga sig på en oroväckande känsla av övermod. Elfsborg kommer definitivt att vara med i den absoluta toppen. KFF ser bra ut, MFF borde också kunna vara med där uppe och med Eguren i truppen och mirakelmannen Stahre i spetsen ska AIK definitivt inte räknas bort. Blääää.

http://www.ifkgoteborg.se/pls/portal/docs/1/4477799.JPG
Senast redigerad av Pvt. Joker 2010-02-21 kl. 00:24.
Citera
2010-02-21, 00:22
Medlem
sebbex2xs avatar
Örebro blir farliga i år!
Citera
2010-02-21, 08:42
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Blåvitt lanserar sin nya matchtröja under parollen "Nästa mästarna". Kan inte låta bli att dra paralleller till 1998 då Blåvitt körde ngn reklamkampanj på temat att man bara hade lånat ut SM-bucklan tillfälligt till HBK som vann året innan. Nu tror jag iofs inte att Blåvitt kommande säsong kommer att göra en katastrofsäsong liknande den 1998 men det börjar ändå smyga sig på en oroväckande känsla av övermod. Elfsborg kommer definitivt att vara med i den absoluta toppen. KFF ser bra ut, MFF borde också kunna vara med där uppe och med Eguren i truppen och mirakelmannen Stahre i spetsen ska AIK definitivt inte räknas bort. Blääää.

http://www.ifkgoteborg.se/pls/portal/docs/1/4477799.JPG

Kul att göteborgarna står som ett häftigt förortsgäng.
Citera
2010-02-21, 09:07
Medlem
erikbes avatar
Jag är rätt trött på lanseringen av "Nya" matchtröjor. Skillnaderna är ju minimala. Kom tillbaka när man gjort större ändringar. Ändringar som förvisso är helt onödiga när det gäller blåvitts tröjor. Dom är snyggast som dom är
Citera
2010-02-21, 10:47
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Aa okej, det var alltså "jämnt" på så sätt att ingen ställde upp med junisar.

Förstår om du inte tittade jättemycket på våra spelare, men såg du hur Atta+Lorentzson såg ut i våran backlinje?
Det jag uppfattade av Lorentzson var att han hade enorma problem med Mendes. Atta var väl varken bu eller bä.

E; Kan sägas att en del av Lorentzson dåliga saker kom till tack vare rätt dålig samarbete mellan han och Karlsson, fast det var bland annat någon gång där Mendes gjorde bort Lorentzson totalt och skaffade ett två-mot-en-läge.
Citera
2010-02-21, 13:26
Medlem
Bornets avatar
GAIS - FC Pyunik: 3-0 just nu... Wandersson har gjort 2.

Ska man behöva tro att denna säsongen kanske inte blir skit ändå?

Edit; självklart 3-1 så fort man skrivit klart.
Citera
2010-02-21, 14:01
Medlem
erikbes avatar
IFK-Ljungskile 1-0 i paus. Målskytt Jakob Johansson

Startelva

Markus Sandberg

Erik Lund
Karl Svensson
Fredrik Risp
Hjalmar Jonsson

Stefan Selakovic
Gustav Svensson
Jakob Johansson
Tobias Sana

Hannes Stiller (Skadad tidigt, Pär Ericsson in)

Tobias Hysén
Citera
2010-02-21, 14:05
Medlem
Heinzes avatar
Kul för JJ, men är han verkligen ett ämne för en startelva? Hans insatser förra året var inget som skrämde livet ur motståndarna direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in