2010-11-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forumes
Sthlm har 2milj invånare.
Va??? Han skrev "tredje största stad"...

Härligt att MFF vann igår, såklart var jag på plats och stöttade laget! Får hoppas att laget är ordentligt taggat på söndag och att Wilton har ställt in siktet på sina skott...
Citera
2010-11-02, 17:35
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Ta ryktena om Andreas Drugge t ex. Det är illa nog att det är den sortens nyförvärv som vi tycks få sikta in oss på - knappast vad man kan förvänta sig av ett lag som siktar på guld. Lägg därtill att Häcken har blandat sig i budgivningen och erbjuder Drugge ett kontrakt och att man tydligen ligger bra till i dragkampen om hans namnteckning. Alltså, Häcken - FUCKING JÄVLA HÄCKEN - kanske kommer att sno en spelare framför ögonen på Blåvitt. Det är illa nog att t ex Elfsborg snodde Martin Ericsson framför ögonen på oss och att Blåvitt bara kan drömma om prestigevärvningar som Jesper Christiansen, Jawo, Jon Jönsson m m. Där har vi för länge sedan blivit omsprungna. Men nu håller alltså kanske Häcken på att gå om oss också.
Häcken berör

(sorry, var bara tvungen... )
Citera
2010-11-02, 17:38
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Att sälja ut andelar i Bangura är ju som att kissa på sig på vintern för att man vill bli varm..

Rätt träffande och tyvärr sann liknelse.
Citera
2010-11-02, 18:47
Medlem
LikeAGloves avatar
Jag har tagit Jonas Olsson i försvar ett flertal gånger i år, men nu får det ta mig fan vara nog!
Citera
2010-11-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Märkligt dåligt drag.

Det är ju Helsingborg. Det finns ju så mycket annat spännande att göra där.
Citera
2010-11-02, 19:38
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Om den är dålig så kan ni starta en insamling där pengarna går till IFK Göteborgs om ni vinner mot Gefle.

IFKs målvakt bröt käken.

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2198039/ifk-malvakten-nu-blir-det-valling-ett-tag

Jävla mongospark från ÖSK spelaren.
Som dessutom skyller på Sandberg(!)

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2198223/sandberg-till-sjukhus-efter-kollisionen
Citera
2010-11-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2198223/sandberg-till-sjukhus-efter-kollisionen

Håller med honom även om det är rätt klumpigt att gå ut i media och säga så. Tycker målvakten själv har större skuld i smällen än var anfallaren har.
Citera
2010-11-02, 21:24
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Håller med honom även om det är rätt klumpigt att gå ut i media och säga så. Tycker målvakten själv har större skuld i smällen än var anfallaren har.

Varför? Sandberg är ju klart först på bollen. Örebroaren är den som ska väja.

/feldgrau
Citera
2010-11-02, 21:26
Medlem
feldgraus avatar
Flyttar över ekonomidiskussionen till ekonomitråden som finns. /MOD

/feldgrau
Citera
2010-11-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Varför? Sandberg är ju klart först på bollen. Örebroaren är den som ska väja.

/feldgrau

Örebroaren springer bara rakt fram. Målvakten måste ta ansvar för sig själv, man måste vara medveten om att om jag går in med huvudet först här så finns det en risk att jag får en smäll.

Det var inget ojuste i det, jag klassar det som en olycka.
Citera
2010-11-02, 21:36
Medlem
ekkams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Örebroaren springer bara rakt fram. Målvakten måste ta ansvar för sig själv, man måste vara medveten om att om jag går in med huvudet först här så finns det en risk att jag får en smäll.

Det var inget ojuste i det, jag klassar det som en olycka.

Javisst, nästa gång glider nog Sandberg in med röven före och greppar bollen med skinkorna...

Vårdslöst att fullfölja löpningen när man är så jävla 2a på bollen som han är.
Citera
2010-11-02, 21:37
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral

Jag är ju i normala fall en väldigt fridsam och politiskt korrekt person som sällan önskar andra människor något ont men i det här fallet hoppas jag att Astvald också får käken avsparkad så får vi väl se hur kul den jävla nollan tycker att det känns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in