2010-10-31, 23:00
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Då kan jag rekommendera Nisses Krog i Hässelby Gård, där kommer ingen ifrågasätta varför du dricker litervis med öl. Inte ens vid 12.00.

Tänkte att jag börjar med lite finare systemetöl (Bellman ). Sen passar nog Nisses Krog perfekt! After är ju alldeles för dyrt, och dessutom rätt trist. Struntsamma om man missar matchen, på Nisses finns det ju öl!
Senast redigerad av Cruachan 2010-10-31 kl. 23:03.
Citera
2010-10-31, 23:19
Bannlyst
Suck, då ska man sitta i en buss i flera timmar imorgon för att se IFK bli sönderspelade mot Örebro. Örebro som i och för sig inte spelar för någonting då dom har säkrat 3e platsen men blåvitt har inte heller något att spela för och jag tror vi får lämna Örebro med förlust.

Suck har bara varit med och sett 1 bortavinst iår, även om den satt jävligt gött

GAIS - X
Halmstad - Förlust
Alkmaar - Förlust
DIF - Förlust
AIK - Förlust
Malmö - Förlust
Örebro - Förmodan förlust
Citera
2010-10-31, 23:35
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Suck, då ska man sitta i en buss i flera timmar imorgon för att se IFK bli sönderspelade mot Örebro. Örebro som i och för sig inte spelar för någonting då dom har säkrat 3e platsen men blåvitt har inte heller något att spela för och jag tror vi får lämna Örebro med förlust.

Suck har bara varit med och sett 1 bortavinst iår, även om den satt jävligt gött

GAIS - X
Halmstad - Förlust
Alkmaar - Förlust
DIF - Förlust
AIK - Förlust
Malmö - Förlust
Örebro - Förmodan förlust
Ni slog ju oss? Om du inte syftar på supercupen...
Citera
2010-10-31, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PengarGillarJag
En snabbfråga: visar storbildsskärmen som finns på arenorna samma som canal+ visar? Alltså, är det tv-sändningen som visas på skärmen på arenorna?

Citat:
Ursprungligen postat av Marthin
Ja, jag tror det.

Lite sent svar, men svaret är nej. De får inte reprisera vissa sekvenser på storbildsskärmen. Dessutom väljer de ofta helt olika kamerabilder under många sekvenser i matchen. Tex är det sällan man ser en rejäl närbild på storbildsskärmen. Sändningen på Canal + är mycket mer "intensiv", speciellt när matchen är huvudmatch och kommenteras av Lasse Granqvist.
Citera
2010-11-01, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Ni slog ju oss? Om du inte syftar på supercupen...
Ops, skrev ju 1 vinst. Glömde dock skriva in den.. haha, var för mycket i förlorar tänket

Kan ju säga att det var den matchen jag helst hade velat vinna
Citera
2010-11-01, 01:15
Medlem
_slipknot1_s avatar
Fortsätter Bangura spela på detta vis nästa säsong blir det omöjligt att behålla honom.
Ska bli grymt intressant att se honom och Bangura 2 i anfallet nästa säsong, kan nog bli något utöver det vanliga!!

Hoppas vi spelar ut Åtvid i sista matchen nu och att Bang bang Bangura gör hattrick!!

Nu måste väl ändå Haglund loosern få kicken?!?!
Citera
2010-11-01, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tänkte att jag börjar med lite finare systemetöl (Bellman ). Sen passar nog Nisses Krog perfekt! After är ju alldeles för dyrt, och dessutom rätt trist. Struntsamma om man missar matchen, på Nisses finns det ju öl!

Vi ses på After!
Vi är MFF-Familjen - lite bättre, lite finare.
Citera
2010-11-01, 08:48
Medlem
gendarns avatar
Känner man AIK rätt så kommer Bangura säljas för typ 2 mille till Horsens eller nåt liknande gäng i Norge. Skönt med klubbar som AIK som inte vet hur man förvaltar sitt kapital på bästa sätt.
Citera
2010-11-01, 10:01
Medlem
Nån som kan hjälpa en medmänniska i nöd? Jag MÅSTE verkligen se matchen i natt, BP-MFF, annars hoppar jag från närmsta bro. Dock så är internet här i kukelifitt-Kina alltför långsamt för att csports ska kunna sända. Finns det (antagligen inte, men vem vet) något sätt att få ner kvaliteten på csports-sändningen så att det passar ens egna behov, och i så fall, vill någon isf redogöra lite snabbt för hur det skulle gå till? Hade varit för evigt tacksam.

Angående matchen så är jag säker på att vi tappar poäng. Men det är jag å andra sidan alltid. Har gått in med en 300-lapp på 1X så att jag kan köpa mig rikligt med sprit för att kunna dränka bedrövelsen när BP kniper poängen. Hur som helst har MFF gjort en fantastisk säsong som hade räckt till guld de flesta andra år. Vilka hjältar.
Citera
2010-11-01, 10:46
Medlem
Chew1907s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/malmoff/article8049949.ab
Citera
2010-11-01, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Vi är MFF-Faemiljen - lite bättre, lite finare.

Seriöst?...
Citera
2010-11-01, 11:13
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Nån som kan hjälpa en medmänniska i nöd? Jag MÅSTE verkligen se matchen i natt, BP-MFF, annars hoppar jag från närmsta bro. Dock så är internet här i kukelifitt-Kina alltför långsamt för att csports ska kunna sända. Finns det (antagligen inte, men vem vet) något sätt att få ner kvaliteten på csports-sändningen så att det passar ens egna behov, och i så fall, vill någon isf redogöra lite snabbt för hur det skulle gå till? Hade varit för evigt tacksam.

Angående matchen så är jag säker på att vi tappar poäng. Men det är jag å andra sidan alltid. Har gått in med en 300-lapp på 1X så att jag kan köpa mig rikligt med sprit för att kunna dränka bedrövelsen när BP kniper poängen. Hur som helst har MFF gjort en fantastisk säsong som hade räckt till guld de flesta andra år. Vilka hjältar.

Har du testat att ignorera csports rekommendationer och tittat ändå? Var själv strandsatt i Asien under guldmatchen - tillika en av allsvenskans största matcher någonsin - förra året, höll på att få hjärtflimmer när jag öppnat csports som sen hävdade att min hastighet var alldeles för låg. Men jag klickade mig bara vidare och det funkade bättre än förväntat faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in