Citat:
Ursprungligen postat av whu
Alla stolpskott är inte gnagare men alla gnagare är stolpskott.
Hoppas sponsorer och hela baletten skiter i Solnaklubben nu, han har fått sina chanser. Skadar varumärkena oerhört.
Humor är tydligen något vissa har svårt för.
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jamen det säger ju mycket du... men grattis!

Det var lite skämtsamt skrivet. Med tanke på att du alldeles nyss förundrades över vilka stolpskott som hängde här, så hoppas jag att du hängde med i den något oseriösa formuleringen. But still, du får gärna räkna ut hur många fler kvinnor jag behöver bekanta mig med för att nå den där magiska gränsen då min umgängeskrets äntligen är så stor så att åtminstone en i den har blivit våldtagen. Då kan jag, likt dig, brösta upp mig och pika andra för att sakna någon umgängeskrets.
Citat:
..redan här gör du ett generalfel.
Ah, mörkertalet. Just ja, det skulle ju betyda att Sverige, det land med näst flest våldtäktsanmälningar, faktiskt skulle vara ungefär 80 % värre än det är nu. Du som matematiker kan väl räkna ut den nya siffran, och sedan stoppa in den i formeln som du redan formulerat till att besvara frågan ovan. Går det att genomföra?
Citat:
Jag tror själv att han högst troligtvis inte kommer att bli dömd, just för att tjejen själv sagt att hon har svaga minnen ifrån kvällen. Det innebär fortfarande inte, likt i så många andra fall, att en våldtäkt trots allt inte skett.
Aha, det är kanske hela det svenska rättssystemet vi bör ändra på då? Rättssäkerheten kan sättas åt sidan, och istället litar vi blint på vad en kvinna säger. Precis så som du gjort här. Vi andra, som är kritiska mot allt som inte är bevisat, är förstås bara "stolpskott".
Din FB-kredd är inte värd mycket ändå. Behåll den.

[/quote]
Tack! Ska värna om den.
Nu får vi nog sluta gå OT, förresten.
Edit: Skrev undertiden som vf postade. Sorry.