2010-09-27, 21:31
Medlem
Rubarth23s avatar
Helt jävla ofattbart sjukt att vi inte vann idag.
Grymt spel i alla fall!
Citera
2010-09-27, 21:45
Medlem
bombaccis avatar
varför är aik så värdelösa på fotboll för? åtvidaberg ligger bättre till i tabellen, jag menar hallå åtvidaberg?
Citera
2010-09-27, 21:45
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Hoppas AIK spelar som idag och Djurgården spelar som idag i derbyt fan vilken underbar match det blir då.
Ja man är lite orolig inför derbyt!

Största faran för DIF är vi spelar skit emot skit lag...
Citera
2010-09-27, 21:52
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Hoppas AIK spelar som idag och Djurgården spelar som idag i derbyt fan vilken underbar match det blir då.

Hade blivit jämnare då i alla fall.
Citera
2010-09-27, 21:58
Medlem
Fyfan AIK... Vi har några som presterar i världsklass (Bangura, Flavve, Backman) och sen har vi några som drar ner kvalitén i laget till division 3 klass (Lundberg, Nisse, Engblom). Kan inte Mr Miller ta ut ett lag där alla presterar istället för att chansa på folk hela tiden!

Alla till norra på söndag!
Citera
2010-09-27, 22:04
Medlem
Jag är inte mest objektiv i världen, men jag tycker nog fan vi borde kunnat vinna denna match. Fast med tanke på förväntingarna hade jag varit nöjd med en poäng. Helgi, RÅP, Bangura och Dulee var riktigt bra idag. Sedan kan man undra varför CH får spela kant när han kommer in, han och Engblom borde bytt plats.
Sedan är det fan otroligt att inte ett gult kort delades ut.
Citera
2010-09-27, 22:08
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
varför är aik så värdelösa på fotboll för? åtvidaberg ligger bättre till i tabellen, jag menar hallå åtvidaberg?

ja, vad vill du?
Citera
2010-09-27, 22:08
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddishS
Fyfan AIK... Vi har några som presterar i världsklass (Bangura, Flavve, Backman) och sen har vi några som drar ner kvalitén i laget till division 3 klass (Lundberg, Nisse, Engblom). Kan inte Mr Miller ta ut ett lag där alla presterar istället för att chansa på folk hela tiden!

Alla till norra på söndag!

Ja Nisse är en total katastrof detta år, det ser ju ut som han fått i sig ännu mer bea dessutom. Att klanka ned på Engblom o i synnerhet Lundberg känns magstarkt. Lundberg spelar på fel position först och främst men jag gillar honom då han är en av få i laget med bra skott. Tycker Engblom kämpade bra och gjorde en del bra grejer. Man ska inte glömma att båda är unga och AIK är nog det sämsta lag man kan utvecklas i känns det som. Däremot kan man förvänta sig mer från andra mer etablerade spelare.

Förövrigt märks det att vi saknar riktiga yttrar i truppen, helt horribelt att man släppte m9 och ersätter denne med fler innermittfältare. Blir riktigt trött på hur det värvas i AIK.

Kändes som vi var klart bättre idag men att man pressar högt på heif gillar de och jag satt bara o väntade på att de skulle göra mål. Man borde punkterat matchen tidigare helt klart.

Aja grattis heif till årets lottoseger det är bara o köpa triss på vägen hem till skåne.
Citera
2010-09-27, 22:11
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
ja, vad vill du?

aik är sämre än umeås damer.
Citera
2010-09-27, 22:19
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci

Tar du och tittar i tabellen en gång till för säkerhets skull. Jag menar, hallå du har fel.
Citera
2010-09-27, 23:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Ni kan vara lugna alla gnagare. Ni kommer klara er. Blir inte ens kval.
Citera
2010-09-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ni kan vara lugna alla gnagare. Ni kommer klara er. Blir inte ens kval.
Uri Geller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in