2010-09-21, 22:07
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabile
Malmö har väl inte slutat topp 4 sen de vann 2004? Orkar inte kolla med säkerhet men jag har för mig det.

Ja 2004.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Malm%C3%B6_FF#Allsvenskan

Innan dess var det 2003 och 2002. Och innan dess får vi gå tillbaka till 1997.
Citera
2010-09-21, 22:49
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Så. Dahlin borta resten av säsongen verkar det som. Ingen höjdare för MFF. Och kanske inte världens bästa för Rolle heller som borde ångra att han i stort sett skyllde förlusten mot DIF på Garaca.. Ska vi tippa på att det räcker för att HIF ska ta guldet nu?
Citera
2010-09-21, 22:52
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Pinsammaste va ju när bjuvmongona gjorde mål då applådera alla dif:arna... har ni mindrevärdeskomplex mot Malmö eller?

Ber till gud att AIK mosar Bjuv IF och klipper Gerndt längs vaderna...
Om du inte fattar varför dom gjorde det börjar jag undra om du någonsin ens vart på en fotbollsmatch.
Citera
2010-09-21, 23:04
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Om du inte fattar varför dom gjorde det börjar jag undra om du någonsin ens vart på en fotbollsmatch.

Jasså så du tror att till exempel MFF möter GAIS hemma och guldet står mellan er och IFK. Och IFK gör mål tror du jag skulle klappa händerna för det då? Ehhh NEJ!!!!!!!?

Och att DIF gör det mot Malmö visar bara hur jävla mycket MFF berör inte konstigt då vi är en storklubb jämfört med pissklubben heif..
Citera
2010-09-21, 23:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Så. Dahlin borta resten av säsongen verkar det som. Ingen höjdare för MFF. Och kanske inte världens bästa för Rolle heller som borde ångra att han i stort sett skyllde förlusten mot DIF på Garaca.. Ska vi tippa på att det räcker för att HIF ska ta guldet nu?

Det kan mycket väl vara tungan på vågen. Det är så jämnt mellan lagen så sådana här saker kan mycket väl avgöra det. Hoppas han inte är borta mer än två veckor och att vår offensiv håller.
Citera
2010-09-21, 23:22
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Jasså så du tror att till exempel MFF möter GAIS hemma och guldet står mellan er och IFK. Och IFK gör mål tror du jag skulle klappa händerna för det då? Ehhh NEJ!!!!!!!?
Kanske inte du, men definitivt några utav dina kamrater.
Citera
2010-09-21, 23:31
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Kanske inte du, men definitivt några utav dina kamrater.

Ja förlåt, det är ju vår dröm i Malmö att IFK ska inneha fler sm-guld.....
Citera
2010-09-21, 23:54
Medlem
Ironworkers avatar
Fan va soft det ska bli att köra över Blåvitt i morgon! 3-0 till Elfsborg är mitt tips, varför inte 3x Anders? :O
Citera
2010-09-22, 03:57
Medlem
LSS7j2s avatar
Citat:
Ja förlåt, det är ju vår dröm i Malmö att IFK ska inneha fler sm-guld.....

Sätter du in Hammarby i Helsingborgs position, Djurgården i er position och er i Djurgårdens position så förstår du nog varför de "hånapplåderade".
Citera
2010-09-22, 08:25
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironworker
Fan va soft det ska bli att köra över Blåvitt i morgon! 3-0 till Elfsborg är mitt tips, varför inte 3x Anders? :O

Det ryktas om att det serverades tacobuffé igår, hemma hos Svensson. Anders är därmed inte kapabel till att spela dagens match.

2-0 till Blåvitt.
Citera
2010-09-22, 10:58
Medlem
erikbes avatar
Ska bli grymt spännande att se om IFK kan rå på Elfsborg på plastgräset den här gången. Det krävs nog hårt spel och kontringsspel med Hysén som spets.
Citera
2010-09-22, 12:28
Medlem
Medves avatar
Detta kanske redan har diskuterats.

Men TFF har ju problem med ekonomin och blir ner flyttade till SE.

Jag undrar då, kommer det kanske komma upp 4 SE lag då eller kommer laget som är på kvalplats slippa kvala och får stanna kvar i allsvenskan och trean i SE kommer också upp utan kval?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in