2010-07-31, 14:24
Medlem
oralzinks avatar
Det var ju den skönaste låten på länge, kommer ta ett tag innan den flyger ur huvudet.
Citera
2010-07-31, 15:01
Medlem
csts avatar
Haha, helvete. Vad driver folk?
Citera
2010-07-31, 15:13
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vet inte om den redan har postats..

http://www.youtube.com/watch?v=VzwveuQw91k

...men HAHAHAHA! "Lite finare, lite bättre"

Hahaha!

Fettoungen som snackar bonnmål! Den misslyckade karaoke-sångaren, kompad av studiomusikerknutten! De okontrollerade spasmrycken och tungan i slutet! Schlagerkonfettin! "AIK... Suger!" Den oxtokiga mobben!
Citera
2010-07-31, 15:49
Medlem
Jontalinens avatar
Jag var nästan helt hundra på att det var "hifdif-gruppen" som gjort något nytt för o narras.

Men jag minns att de stod i tidningen för några månader sen att Dif höll på att spela in en musikvideo till laget och var rädda att AIKare skulle förstöra inspelningen. Och inte fan lyckas man som AIKare filma inne och runt stadion sådär?

Och VEM är sångaren!? har han en diagnos?

Jag menar, "Vi är alla i ett lag, enda laget som är med", kan en vuxen människa skriva det?
Senast redigerad av Jontalinen 2010-07-31 kl. 15:52.
Citera
2010-07-31, 16:21
Medlem
funerals avatar
Jag tror snarare det är några aikåare som lirat in låten för att jävlas
Citera
2010-07-31, 16:28
Medlem
megaman9s avatar
Vad gör Bosse Nilsson på Mjällbys hemmamatcher? Andra matchen på raken han är där nu.

Vad jobbar han som egentligen?
Citera
2010-07-31, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Vad gör Bosse Nilsson på Mjällbys hemmamatcher? Andra matchen på raken han är där nu.

Han bor väl i närheten, han håller på MFF och HIF, lite konstigt men så är det
Citera
2010-07-31, 17:25
Medlem
sitblatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det hade jag gjort iaf. De ligger på nedflyttningsplats och har inget anfallsspel alls. De har noll kreativitet och kassa anfallare att avsluta ifall de ens kommer någon målchans. Jag hoppas verkligen inte man åker ur, men hade knappast känt mig lugn om jag vore gnagare.

Tar tillbaks lite av vad jag har sagt, kanske ska AIK vara lite oroliga. Anfallsspelet är obefintligt och den där Bangoura tror jag inte är vad man trodde han var ett litet tag. Flavio håller ej allsvensk nivå, inte just nu i.a.f.

Det AIK har lyckats skaffa är en målvakt, Turina har varit väldigt bra.
Citera
2010-07-31, 17:26
Medlem
sitblatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9

Han är väll expert i TV4? Eller har han redan lagt ner det?

Vet inte om han kanske har något scoutuppdrag kanske, eller så är han bara där och kollar, han är nog lite fotbollsintresserad tror jag nog.
Citera
2010-07-31, 18:04
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sitblatter

Turina gjorde så att AIK fick med sig en poäng idag
Citera
2010-07-31, 18:06
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Nu är jag inte AIKare men..

Första matchen efter VM när ni slog Malmö med 2-0 såg det riktigt bra ut, då trodde jag en stund att det skulle börja klättras i tabellen. Andra matchen mot Malmö såg det inte riktigt lika fint ut, men Malmö på bortaplan är väl kanske inte helt enkelt och en knapp förlust efter att Flavio klumpat sig är väll inte någon katastrofinsats. Mot Rosenborg spelade ni okej, men det blir nog inte avancemang men inte helt omöjligt. Det har ju sett rätt mycket bättre ut än i våras, Bojan och Mutumba gör sig nog bättre i Kosovo eller Vitryssland eller var det var dom tog vägen. Ni har ju dessutom fått en målvakt som håller lite bättre. Tror i.a.f. inte att en ända AIKare svettas nedflyttningssvettningar längre.

Tack för beskrivningen!
Citera
2010-07-31, 18:28
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Tar tillbaks lite av vad jag har sagt, kanske ska AIK vara lite oroliga. Anfallsspelet är obefintligt och den där Bangoura tror jag inte är vad man trodde han var ett litet tag. Flavio håller ej allsvensk nivå, inte just nu i.a.f.

Bangoura var iaf överlägset bäst mot Rosenborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in