2010-05-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Varför tror alla att AIK ska byta tränare? Det var uttalat redan från början att Björn är en permanent lösning.

Lika permanent som inkompetent alltså.
Citera
2010-05-27, 20:01
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Fan tycker han utstrålar allt annat än pondus när han står där vid sidlinjen. Ser mer ut som räddhågsen och deprimerad gubbe när han står där handfallen med sin jävla uppsyn. Tycker personligen det luktar Sören Cratz i Norrköping över det hela, en nödlösning från de egna leden som bara kan gå åt helvete.

Men hoppas jag har fel. Allsvenskan orkar inte med också AIK i superettan.
Björn är kanske inte lika gapig som Stahre är men när han pratar så lyssnar man. Han är jävligt rak och auktoritär på något vis.
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Lika permanent som inkompetent alltså.
Betvivlar att du är tillräckligt insatt för att göra en sådan bedömning.
Citera
2010-05-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Björn är kanske inte lika gapig som Stahre är men när han pratar så lyssnar man. Han är jävligt rak och auktoritär på något vis.

Betvivlar att du är tillräckligt insatt för att göra en sådan bedömning.

Att han är permanent?
Citera
2010-05-28, 03:29
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Att han är permanent?
Det hade vi redan kommit fram till. Alltså gällde det en annan del i ditt påstående.
Citera
2010-05-28, 11:28
Medlem
Algot79s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2010/article7203120.ab

Om inte så framstår nu Lars Åke Lagrell som en riktig pajas när han var med och drev igenom att allsvenskan skulle stängas under två månader.

För personlig del spelar det mindre roll då jag i vilket fall väljer VM framför den dåliga kvalliten på Allsvenskan (om jag hade blivit tvungen att välja alltså)
Citera
2010-05-28, 11:36
Medlem
Salorms avatar
Att plocka bort Thomas Sörensen hade dock varit en omöjlighet så han hade ändå inte fått stå någon match.
Citera
2010-05-28, 12:24
Bannlyst
Haha allsvenskan tar uppehåll för att spelare skulle spela vm, vad händer? Ingen spelare från allsvenskan blir uttagen

Bra SVFF bra!
Citera
2010-05-28, 12:54
Medlem
Citat:
Att han är permanent?

Troll.
Tycker annars att MFF-skribenterna hör till dem som håller högst nivå på detta forum, synd att du skall envisas med att besudla detta forum med idioti.
Citera
2010-05-28, 13:59
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Haha allsvenskan tar uppehåll för att spelare skulle spela vm, vad händer? Ingen spelare från allsvenskan blir uttagen

Bra SVFF bra!
Nu var det ju klubbarnas beslut detta, att ha ett så långt uppehåll.
Citera
2010-05-28, 14:11
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare

Bra SVFF bra!

Det handlar om att man tror att publikunderlaget kommer att vara litet under VM. Att publiken väljer VM före Allsvenskan, och det kan man ju förstå...
Citera
2010-05-28, 14:17
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Det handlar om att man tror att publikunderlaget kommer att vara litet under VM. Att publiken väljer VM före Allsvenskan, och det kan man ju förstå...
Man kunde ju tagit ett kortare uppehåll bara under själva VM:et. Det tror jag inte att någon hade klagat över.

EDIT: Sen ska vi inte glömma bort det som FabioAugusto påpekade att det inte bara var SvFF som fixade detta. Klubbarna själva ville ha det likadant. Skyll på dom i så fall.
Citera
2010-05-28, 14:33
Medlem
Otto Flicks avatar
Tycker mig ha sett j-t mycket allsvensk fotboll under våren (säsongskortet är rätt bra) och här är min allsvenska vårelva.

Pär Hansson
Patrik Anttonen - Daniel Andersson - Joel Ekstrand - Erik Edman
Alejandro Bedoya - Marcus Lantz - Wilton Figureido
Guilermo Molins - Denny Avdic - Daniel Larsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här