2010-05-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Kan det vara i och med stimmet med Wesström som tränare?

Att spelarna går ut och kritiserar Maanoja för att påverka Wesström som du är tränare? Tolkade jag dig rätt, lite trött och virrig just nu.

Allvarligt, tränaren, målvaktstränaren och en av lagets mest tongivande spelare sågar sin målvakt. Dulle uttrycker sig att det är div. 3 klass på Maanoja, målvaktstränaren däremot han berättar hur lycklig han blir över det stöd han fått av läsarna och att han minsann inte bangar en match trots att han inte stått en Allsvensk match på sju (!) år. Vad i helvete är felet på Baxter, han om NÅGON borde väl stödja finnen.

Men visst, inte mig emot. Jag garvar!
Citera
2010-05-03, 21:02
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det där kändes svettigt. Man kunde ju inte räkna med nått bättre än 0-0 med El Kabir borta och Ekenberg skadad efter en kvart eller vad det var.. Tack IFK och tack domaren.

Tja. Det enda jag har sett av honom åt det hållet är när han viftar med fötterna över bollen och så tar backen den. Räknar du det som bra teknik?
Bra ryck har han men det är väldigt sällan jag räknar det till teknik..
Han är extremt bra på att ta sig förbi sin gubbe, och på sättet han oftast gör det, de är bländande teknik.

Jadu Bornet, din svit om att Gais inte förlorat när du går på matcherna verkar hålla i sig

Vem brände Ifk's straff idag?
Citera
2010-05-03, 21:04
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Han är extremt bra på att ta sig förbi sin gubbe, och på sättet han oftast gör det, de är bländande teknik.

Jadu Bornet, din svit om att Gais inte förlorat när du går på matcherna verkar hålla i sig

Jacob Johansson. Fattar inte varför dom sätter killen med sämst självförtroende i laget som straffskytt. Han bajsar ju nästan på sig när han kommer i en farlig situation.
Citera
2010-05-03, 21:04
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Citat:

Jakob Johansson.

Rätt gött att GAIS iaf tar 1 poäng mot serieledarna
Citera
2010-05-03, 21:06
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Jacob Johansson. Fattar inte varför dom sätter killen med sämst självförtroende i laget som straffskytt. Han bajsar ju nästan på sig när han kommer i en farlig situation.
Nu har väl Ragnar, Elmar och Jacob missat straffar, när är det dags för Christensen att kliva fram? Han har ju varit utespelare länge och satte en straff i Supercupfinalen mot Kalmar för några år sedan om jag inte minns fel.
Citera
2010-05-03, 21:07
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Nu har väl Ragnar, Elmar och Jacob missat straffar, när är det dags för Christensen att kliva fram? Han har ju varit utespelare länge och satte en straff i Supercupfinalen mot Kalmar för några år sedan om jag inte minns fel.

Glöm inte Hysén som missade straffen mot er förra året.
Citera
2010-05-03, 21:09
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Jag tycker det är vidrigt hur spelarna i Gnaget sågar Maanoja i media, han har inte övertygat men problemet är lika mycket spelarnas som verkar ha svårt att göra mål. För sex mål imponerar inte på 10 matcher, speciellt inte om man är dubbla mästare. Man borde hålla det internt och jag förvånas hur jävla oproffsigt det sköts från Aik. Man lever inte upp till parollen Sveriges största klubb som man jämt får höra från gnagarhåll. Låter mer som ett div. 6 lag i en Bustertidning.

*host* TRIPPLA mästare, tack.

Och för ungeför en timma sen tackade Maanoja på Facebook för stödet han fått från fansen.
Men visst har Maanoja darrat en aning i målet men man är ju inte imponerad av valet på bänken. Lee Baxter och idag läste jag om att Magnus Hedman inte skulle tacka nej om han skulle bli tillfrågad. Men för i h.....
Citera
2010-05-03, 21:09
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Glöm inte Hysén som missade straffen mot er förra året.
Just det, han också.
Men varför tar inte Gustav Svensson några straffar?
Citera
2010-05-03, 21:13
Moderator
vfs avatar
Citat:
Just det, han också.

Gustav var inte med i dag. Men han kanske står på tur.
Citera
2010-05-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
*host* TRIPPLA mästare, tack.

Och för ungeför en timma sen tackade Maanoja på Facebook för stödet han fått från fansen.
Men visst har Maanoja darrat en aning i målet men man är ju inte imponerad av valet på bänken. Lee Baxter och idag läste jag om att Magnus Hedman inte skulle tacka nej om han skulle bli tillfrågad. Men för i h.....

Yeah yeah whatever..

Lee Baxter ska enbart hålla käften, liksom fettot Wesström och rattfyllot. Det är min personliga åsikt, sen kan dom säga vad dom vill till honom under träning, i omklädningsrummet men till Aftonbladet och Expressen. Sjukt att utsätta sig så när man ligger i den situation Aik gör. Att Hedman är ute och fiskar är väl knappast förvånande efter att ha livnärt sig på socs (nåja) den senaste tiden. Den mannen är bara för mycket, att han dessutom pratar om sig själv i tredjeperson gör det hela ännu mer komiskt.
Citera
2010-05-03, 21:14
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Just det, han också.

Vem vet. Jag tycker som du att Kim ska slå.
Något är ju uppenbarligen jävligt snett när det har varit fyra olika straffläggare på lika många tillfällen. Det vittnar ju om att de inte har någon straffläggare med förtroende för.
Citera
2010-05-03, 21:16
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Gustav var inte med i dag. Men han kanske står på tur.
Okej ledsen, såg inte matchen så har ingen vidare koll...

Ska bli intressant att se vem som tar över som straffskytt för AIK efter Mr 100%. Jag tror Jorge, han har ett väldigt fint tillslag även om han missade straff hemma mot Malmö för 2008 tror jag det var när Jonas Sandqvist räddade, CH kom dock in och avgjorde.
Annars är väl Bojan ett alternativ också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in