Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Näe, inte en av DIF's bättre matcher för i år. Synd att jag inte kunde vara på plats pga inskolning av knodd till dagis. Undrar förresten vad Bornet drar för ursäkt om att vi spelar så jävla dåligt och gais spelar såååå mycket bättre och finare fotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Skön seger idag, trodde jag aldrig efter ha hört Bornet snack om bländande fotboll kontra oss.
Ja shit, vad ska jag svara nu?
Ska jag backa och säga att DIF faktiskt gjorde en sevärd match mot blåvitt?
- När dom inte ens gjorde det?
Eller ska jag säga att DIF vann rättvist när vårt lag inte ens kan sätta dom sanslösa frilägena som DIF bjöd på för att efter satt mål dom faktiskt visar lite kvalité?
Jag vet inte om det är för att jag supit ner mig, efter att ha haft den värsta månaden i mitt liv, eller om det är min läsförståelse som helt enkelt gått kaputt, men jag skulle gärna se vart jag påstått att GAIS skulle levererat sådan himmelrik fotboll innan?
Skillnaden är väl att jag knappast efter en 2-0 match mot blåvitt där backarna stått för målen kallat mit lag för 'dominant' samt laginsatsen för fantastisk, spektakulär o.s.v.
GAIS torskade rätttvist idag. Sätter man inte dom lägena som 'dunderlaget' DIF bjöd på idag så är man inte värd allsvenskan.