2010-05-10, 13:36
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Priserna sänkta till matchen mot åtvidaberg!!!!

30kr för kortsida 60 för långsida!!

NU FYLLER VI BORGEN KROSSA ÅFF
Hahaha, var inte AIK klubben med Sveriges mest trogna supportrar?
Citera
2010-05-10, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere

Jag tror faktiskt att vi har flest trogna supportrar, att säga att alla årskortsinnehavare inte går kan ju också bero på att ett familjekort räknas som 2.7 personer, så 1000 sålda blir 2700 i räkningen.
Citera
2010-05-10, 14:40
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere

Helt ofattbart att jag blir lika upprörd varje gång när lantisar kommer in och hetsar.

Vi leder publikligan trots att vi ligger näst sist, räcker inte det för att visa att vi har flest supportrar som är trogna?

Hittar ingen lista på skadade spelare för ifk, hur ser det ut inför derbyt idag samt vilka är avstängda(om nu någon ens är det)?
Citera
2010-05-10, 14:42
Medlem
Casabas avatar
Men herregud ni AIKare får ju ändå förstå att ni måste få ta lite skit och stå emot nu när ni varit de som kritiserat kraftigast tidigare. Angående att det t.ex. någon gång något tidigare år kommit färre till Malmö stadion än vad det finns årskort eller att Hammarby är pinsamma som ger bort gratisbiljetter eller hur det nu var.
Citera
2010-05-10, 14:42
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Helt ofattbart att jag blir lika upprörd varje gång när lantisar kommer in och hetsar.

Vi leder publikligan trots att vi ligger näst sist, räcker inte det för att visa att vi har flest supportrar som är trogna?

Hittar ingen lista på skadade spelare för ifk, hur ser det ut inför derbyt idag samt vilka är avstängda(om nu någon ens är det)?

IFK's skadade spelare är Tobias Hysén, Fredrik Risp, Hannes Stiller, Mikael Dyrestam, Petter Björlund och Erik Lund. Inga avstängningar.
Citera
2010-05-10, 14:48
Medlem
feldgraus avatar
Citat:

Man får väl sätta det i relation till hur mycket folk man har på matcherna i vanliga fall också kanske.

/feldgrau
Citera
2010-05-10, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Man får väl sätta det i relation till hur mycket folk man har på matcherna i vanliga fall också kanske.

/feldgrau
nej det är för avancerat för dom
"allmänna idiot klubben"
Citera
2010-05-10, 14:58
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platniklas
nej det är för avancerat för dom
"allmänna idiot klubben"
Hah, jag undrar om du ens inser ironin i ditt inlägg.
Citera
2010-05-10, 15:19
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:

/feldgrau

Det tycker jag inte man behöver göra när han skrev "Hahaha, var inte AIK klubben med Sveriges mest trogna supportrar?"

Jag skrev bara att vi har flest supportrar som är trogna för att det är just det vi har.
Men förstår självklart även ditt resonemang, publiktappet vi har är ju inte direkt smickrande.
Citera
2010-05-10, 15:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Som easy_dan säger, visst kalla honom gnällig etc. men det är ändå riktigt bra att han går ut med den kritiken, tänk om alla spelare i AS hade gjort det, då hade det förmodligen sats högre krav på planerna.
Vem vet kanske detta gnällande gör så dom funderar faan vad håller på med och accepterar sådana är planer.
Sen är det alltid tacksamt att att göra intervju med Anders när han har förlorat, för han är alltid sur då och bjuder på uttalanden som dessa.

Sen ska man väl tillägga han är inte den första som klagat heller, men dessa har ju inte fått samma media uppmärksamhet.

Ryktas att "misstaget" var medvetet i "glömma" att stänga av vattnet, någon som vet mer?
Citera
2010-05-10, 16:32
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:

Att du blir upprörd kanske beror på att det låg nånting i det jag skrev och att du får det till att jag hetsar känns en aning lustigt då jag enbart konstaterar faktum.

AIK:s publiksnitt 2009 var 17 436 och i år ligger ni på 12 674, ett ganska stort publiktapp. Men vad vet jag, du kanske inte tycker det är relevant att man jämför ett lags publiksiffror från år till år.
Citera
2010-05-10, 16:34
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

/feldgrau

Klart man får, men det gjorde inte idioten som kom in och hetsade. Denna diskussionen borde kanske hållas i supporter-tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in