2010-05-06, 21:06
Bannlyst
.

Stahre är nog jävligt glad att han är i Grekland just nu. Det är säkert betydligt lugnare där den här veckan än i AIK....
Citera
2010-05-06, 21:06
Medlem
Ari.Golds avatar
Avgå ALLA!
Fy fan vad less jag är på det här jävla skitspelet. Jävla fitt-Maanoja som beter sig som en jävla flicka i målet (ryktas ju att han är gay). Spelare som inte jobbar hem utan bara står. Mutumba som tror att han är Ronaldo och inte får nåt vettigt gjort.
Bojan, jävla jugge som bara snackar en massa men är helt värdelös på plan.

Jag är så jävla trött på den här skiten! Avgå ALLA! Ta upp juniorerna eller nåt, det kan ju inte bli sämre.

Nu behöver jag semester. På söndag skiter jag i AIK för en omgång och ser Chelsea vinna Premier League mot Wigan.

Därefter är det Elfsborg borta då jag är så jävla fanatiskt dum att jag åker till Borås och kommer se äckliga traktorbönder håna oss i en ny 3/4-0-förlust.

Men det är så det är att va Gnagare. Älska Gnaget, dö för AIK...
Men nån jävla stabilitet ska man inte förvänta sig! Nej nej, ena guldet är det bländande fotboll och dubbel-guld, sen ska vi minsann vara rekord-sämst...
Citera
2010-05-06, 21:07
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är nästan så att man börjar tycka synd om AIK, men så kommer man på hur dom hånade oss förra året. Men..jag tror ändå att dom kommer att reda ut stormen och klara sig kvar, i värsta fall genom en kvalmatch mot bajen Kul att TFF plockade en trepoängare idag, för tabellens skull
om hammarby spelar ut oss ur allsvenskan genom kvalet vet jag fan inte vad jag tar mig till
blotta tanken ger mig fan kalla kårar, mår riktigt illa just nu
Citera
2010-05-06, 21:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heatmaster
om hammarby spelar ut oss ur allsvenskan genom kvalet vet jag fan inte vad jag tar mig till
blotta tanken ger mig fan kalla kårar, mår riktigt illa just nu

AIK lär dock vara starkare än bajen, så det kommer nog inte att ske. Fast dömmer Martin Hansson och grabbarna kvalmatcherna så kan ju precis vad som helst hända
Citera
2010-05-06, 21:11
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Avgå ALLA!
Fy fan vad less jag är på det här jävla skitspelet. Jävla fitt-Maanoja som beter sig som en jävla flicka i målet (ryktas ju att han är gay). Spelare som inte jobbar hem utan bara står. Mutumba som tror att han är Ronaldo och inte får nåt vettigt gjort.
Bojan, jävla jugge som bara snackar en massa men är helt värdelös på plan.

Jag är så jävla trött på den här skiten! Avgå ALLA! Ta upp juniorerna eller nåt, det kan ju inte bli sämre.

Nu behöver jag semester. På söndag skiter jag i AIK för en omgång och ser Chelsea vinna Premier League mot Wigan.

Därefter är det Elfsborg borta då jag är så jävla fanatiskt dum att jag åker till Borås och kommer se äckliga traktorbönder håna oss i en ny 3/4-0-förlust.

Men det är så det är att va Gnagare. Älska Gnaget, dö för AIK...
Men nån jävla stabilitet ska man inte förvänta sig! Nej nej, ena guldet är det bländande fotboll och dubbel-guld, sen ska vi minsann vara rekord-sämst...

Som jag sa i matchtråden: Lundberg och Waker gjorde mer för AIK än alla andra spelare tillsammans. AIK har totalt en bra passning i andra halvlek, det var Lundbergs kross mot Burgic, synd att han inte kunde förvalta den bara. Sen var resten bara skit.

Ut med Mutumba, Djordjic mfl och in mer några sugna juniorer. Jag ser hellre att vi förlorar med 4-0 och spelar med juniorlaget än att vi spelar med trötta avdankade sopor och fortfarande förlorar med 4-0. Ska vi spela så jävla dåligt som vi gör nu så ska vi göra det med stil. Spela in reserverna så att vi har något att bygga på.
Citera
2010-05-06, 21:13
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Alla gnagare till Råsunda på söndag och visa hjärta!

Jag kommer vara där.

AIK - Trelleborgs FF
IF Elfsborg - AIK
AIK - Åtvidabergs FF
AIK - Malmö FF
Malmö FF - AIK
Mjällby AIF - AIK
AIK - IF Brommapojkarna
AIK - GAIS
Örebro - AIK
AIK - IFK Göteborg
Trelleborgs FF - AIK
AIK - Kalmar FF
BK Häcken - AIK
AIK - Helsingborgs IF
Djurgården - AIK
AIK - Gefle IF FF
Halmstads BK - AIK
AIK - IF Elfsborg
Åtvidabergs FF - AIK

Av dessa kvarstående matcher ser jag i alla fall stor möjlighet till att AIK kan klara kvalplatsen och med lite flyt kanske platsen över. Dock kräver det derbyvinster, vinster över bottenlagen och helst några vinster mot topplagen samt ett par lika-matcher. Förluster mot matcher som ska vara klara segrar har vi inte längre råd med!

Kom igen nu gnaget, jag tror fortfarande på er! Men även om det inte går vägen kommer jag alltid att finnas där för mitt stolta AIK.
Citera
2010-05-06, 21:16
Medlem
FotbollsAnalens avatar
För övrigt kan ju Clecio vara bland det sämsta jag sätt... så som många andra i AIK. Släng bort bögen från målet också, in med vem som helst, det kan ju fan inte bli sämre.
Citera
2010-05-06, 21:17
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Som jag sa i matchtråden: Lundberg och Waker gjorde mer för AIK än alla andra spelare tillsammans. AIK har totalt en bra passning i andra halvlek, det var Lundbergs kross mot Burgic, synd att han inte kunde förvalta den bara. Sen var resten bara skit.

Ut med Mutumba, Djordjic mfl och in mer några sugna juniorer. Jag ser hellre att vi förlorar med 4-0 och spelar med juniorlaget än att vi spelar med trötta avdankade sopor och fortfarande förlorar med 4-0. Ska vi spela så jävla dåligt som vi gör nu så ska vi göra det med stil. Spela in reserverna så att vi har något att bygga på.

+1

Att man inte har Lundberg och Engblom som standard är ju en jävla gåta.
Engblom springer ju som en skållad råtta varje gång han är inne. Han bryr sig ju!
Lundberg/Engblom/Burgic som anfallare.
Citera
2010-05-06, 21:19
Medlem
LastCaresss avatar
Clecio ser ut som en jävla jättebebis.
Citera
2010-05-06, 21:20
Medlem
Jag fattar inte AIK? Hur kan man bara ha en målvakt. Har ni inte ens några målvakter i juniorlagen?
Citera
2010-05-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Clecio ser ut som en jävla jättebebis.

Klart de fyller ut mongokvoten, Stahre ut. Clecio in.

Allt är som vanligt i Solna..
Citera
2010-05-06, 21:23
Medlem
funerals avatar
Härligt att våldta och förnedra aik för en gång skull.....dock känns det svårt att känna den där riktiga glädjen när säsongen är över för längesen. Dock så ser det i alla fall ut som vi är på gång både spel och poängmässigt.
För övrigt är jag helt övertygad om att aik åker ur i år
Enda räddningen för dom är väl att många spelare lämnar i sommar och spelare som vill spela fotboll kommer in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in