Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Phu....
Just hemkommen ifrån stadion i stockholm.... Fy fan.
GAIS gör väl en av sina sämsta matcher i år. Igen.
Ändå går vi därifrån med 1 välförtjänt poäng.
Hur judegården kan ligga där dem ligger kommer förevigt förbli en gåta för mig. Visst de har snabba spelare. Men tekniken och passningsspelet var ta mig fan långt ifrån allsvenskan. Det var ju iof vårt spel också.
Dommaren är ett spån.
Planen var nästintill lika jävla usel som GUs. Gillade traktorracet under halvlek. Kändes fräscht Enskede motormässa.
Nä, bara att bryta ihop och komma igen.
Johan, Johan, Johan Oremo, din mor är den största horan där du bor....
Tjena Bornet, du är en härlig skribent här. Men i ärlighetens namn? Är er spelidé att tjonga bollen uppåt och att er nr 11 ska skada målvakten så mycket han kan? Eller vad är er spelidé? Ni hade ingenting annat än långa bollar igår.
Vi borde som sagt ha avgjort med mer än 1 mål i första där vi var helt dominerande och ni hade någon enstaka ströchans som ni istället för att satsa på att göra mål, satsar på att skada Vaiho.
Du kan helt ärligt inte säga att ni fick en välförtjänt poäng, men kudos ska ni dock ha för att ha en klack på plats. Synd att ni inte hördes en enda gång? Enda gånge jag märkte av er var när era skinnvästar sprang som besatta ner till staketet vid 1-1...
Och ja, både ni och vi led av en domare som absolut inte platsar som allsvensk domare. Vad gjorde han där egentligen? Varför fick Magnusson sitt andra gula kort för att springa på en kant? Varför fick Jonson ett gult för att få smaka armbåge i plytet? Du har säkert fler saker mot dina egna spelare som du inte heller förstod för jag vet att jag är enögd när det gäller sånt.
Den där sista ramsan var bra.. Syns att ni har koll då Johans mamma bor kvar uppe i Gävle och Johan i Sthlm.